Momentum Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Dagpact: momentum. Pfff, wat een weer buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen allemaal Het is bar en boos. Gelukkig hebben we al een paar mooie dagen gehad Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Witte wereld hier, maar daar heeft Odie geen boodschap aan. Hoop dat thuiszorg maar kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goede morgen Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen allen weer,... De sneeuw valt lekker hier straks muts op handschoenen aan denk ik hahahahaha. Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen allen weer,... Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Daantje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Sneeuw ?? Hoe dan ook, moet rennen. Op tijd beginnen, vanmiddag vrij Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen frummers. Buiten wordt er nog getwijfeld of het nou blijft regenen of dat de zon gaat schijnen... Geen sneeuw hier gelukkig, maar wel kkkkkoudddddd... Gisteravond buiten getraind en totaal verkleumd thuisgekomen. Maar binnen is het lekker warm inmiddels en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Bedankt voor de koffie Yvonne. Lekker Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 goedemorgen, lange nacht kunnen slapen, heerlijk. Vanmiddag hopelijk met hond naar dierenarts, lijkt iets in zijn neus te zitten (niest veel, bloedneus vannacht zag ik net). Hopen dat het maar een grasje oid is en niets ernstigs. Net krabbelende konijnen aan kamerdeur, die hoppen nu door de kamer. Koffie en wat werk van gister afronden, daarna aan de dag van vandaag beginnen in koffietentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Klinkt helemaal goed Vol. Behalve dan dat van jouw hond, hoop dat het inderdaad een krasje of grasje is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 goeie nige morgen (hier dan toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen Geen sneeuw, wel veel buien. Regenlaarzen en - pak mee en handschoenen aan. Onderweg maar "hoe sterk is de eenzame fietser" zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Sneeuwt niet meer, maar wel erg koud hier. Hoop dat er oplossing komt voor je glas en deur van je woning Jannigje. Veel fietsplezier, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Daantje Rapilos Agnieta Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Weer of geen weer, ik wil vandaag in ieder geval naar de sportschool en ik heb mezelf minstens een pond asperges beloofd. Daar kan ik me de hele dag op verheugen! Ham, een gekookt eitje, nieuwe aardappelen erbij, een vreetfestijn. Antoinnette en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Ben onderweg hoor Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Dagpact:MomentumRosaLarsAlbertDaantjeRapilosAgnietaNadia Kruidenthee Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Goedemorgen Geen sneeuw, wel veel buien. Regenlaarzen en - pak mee en handschoenen aan. Onderweg maar "hoe sterk is de eenzame fietser" zingen. Ha,ha, dat is ook sterk, Dat doe ik ook altijd; Hoe sterk is de eenzame fietser zingen als ik pal tegen wind in moet fietsen. En het helpt echt he, vooral die tweede zin; die kromgebogen over zijn stuur, de weg wel vind Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Klaar met werken trouwens, Daarna even mijn wenkbrauwen laten epileren, en een tintje laten geven. Lijk meteen 10 jaar jonger, ha,ha AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Heerlijk Rapilos! zo moet dat,..... lekker voor je zelf zorgen. Ben ook even onder zonnebank geweest vorige week heerlijk!!!! Maar is is het nog steeds af en toe wat sneeuw en dan weer regen brrrr wat een weer. Ben net thuis van werk dus wacht toch nog even een wat beter moment af dan even naar de winkel. Hoorde iemand over asperges??/ nog nooit gemaakt maar mijn broertje gaat vrijdag wat voor me meenemen uit duitsland. Hoe maak je die dingen het beste????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Ha Daantje, Lekker asperges, 20 min. koken in een laagje water Met een schuimspaan de asperges uit het water halen. Pakje aspergesaus volgens de gebruiksaanwijzing maken. Onsje ham, in stukjes erdoor roeren, en een hardgekookt ei in stukjes, met eventueel een beetje fijn gesnipperde peterselie Gekookte nieuwe aardappeltjes erbij. De asperges en aardappelen bedelven onder de saus. Is maar een voorbeeld hoor. Kan ook met gesmolten boter en gebakken zalm bijvoorbeeld kruidenthee67 en Daantje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Yum yum...'Spargel'... Je kunt er vanalles mee doen Daantje. Het meest klassiek is witte asperge met ham, ei en botersaus. Asperges schillen, met dunschiller of kaasschaaf...onderste harde stuk eraf snijden. In een grote pan leggen met water. Aan de kook brengen. Ik laat ze zo'n 10 min. zachtjes koken en dan vuur uit...en 10 min. wachten. Dan afgieten en op bord leggen...met plakjes lekkere gekookte ham...verkruimeld hard gekookt ei, gesmolten roomboter en een mooie gekookte aardappel. Tja...en dan kun je gaan variëren.... Met gerookte zalm, verse gebakken zalm...gepocheerd ei..in de risotto...soep maken..roerbakken.... Word er helemaal enthousiast van...gelukkig twee aspergeboeren op fietsafstand. Oja..en dan heb je ook nog groene...o...daar kun je ook vanalles mee doen! Succes Daantje en smakelijk! Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Oh ja Kruidje, Eerst schillen natuurlijk, was ik vergeten te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Zelf heb ik een soort stoomapparaat. Daar zijn ze echt het lekkerste uit, omdat er niets in het water afkookt. Maar ja, dan moet je zo'n ding wel hebben natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden