Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 april


tomtom2

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen weer,.

Zit hier weer lekker aan de koffie even rustig wakker worden.

Heb goed geslapen moet ik zeggen en net voor de wekker wakker.

Das anders dan de dagen er voor toen drukte ik nog paar keer snoose hihihihi.

Straks weer even aan het werk en dan nog beetje genieten van het mooie weer hoop ik.

 

Dagpact:
Rosa
Tomtom2
Gipsy 

Momentum

Agnieta

Daantje
 
 
tot laters mensen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan al klaar op deze mooie morgen. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Zon staat al te stralen... heerlijk. 

 

Daantje... gaat hartstikke goed he? 

En Gipsy een bos bloemen... helemaal goed post-1140-0-30989400-1400997028_thumb.jpg

Tomtom ook een dikke pluim, vandaag wordt beter, vast... 

 

Ik mis Fleurtje trouwens al een paar dagen...  :(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik beloof dat ik minder zal schrijven dan gisteren:-) Ik voel me sowieso al veel beter, gister was echt een wake-up call voor mij dat ik een week na een terugval nog steeds zo hard onderuit ging.

Nu ben ik super blij dat ik gister niks gedronken, want nu voel ik mij gewoon fit, ga ik zo douchen en dan hier thuis aan de slag.

Ik zal mijn herstel ook wat anders aan moeten pakken en de onderliggende zaken grondiger verwijderen. En daar ook tijd voor nemen tussen al het werk door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer wordt je een "oudgediende" dan? Is dat niet alleen hoe lang je al ingeschreven bent?

 

Het verhaal van Prince, en dat er nu opeens overal gesuggereerd wordt door de media dat hij een junkie was, doet me echt verdriet. Ten eerste was hij een jeugdidool van me en ten tweede was hij gewoon een creatieve muziek genius, geen junkie. Maar in de beeldvorming van mensen maakt dat opeens niet meer uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ik beloof dat ik de hele nacht stond ingelogd?

Ik beloof dat ik minder zal schrijven dan gisteren

Ik zal mijn herstel ook wat anders aan moeten pakken en de onderliggende zaken grondiger verwijderen. En daar ook tijd voor nemen tussen al het werk door.

TomTom, je hoeft niet te beloven om minder te schrijven, waarom zou je? Dit is toch juist een van de functies van het forum, dat je kunt schrijven als je er behoefte aan voelt en als je steun nodig hebt.

Voor mij persoonlijk geld dat ik weer even goed met de neus op de feiten word gedrukt bij het lezen van jouw verhaal: blijven oppassen, niet gemakzuchtig worden.

Ik vind het heel goed dat je gisteren veel geschreven hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

 

Eindelijk even tijd en goesting. Was een drukke week. Verticaal bijgelezen.
:lips: 

Prince....gadversammesenondeju!...ik geloofde het niet. Moest het eerst zelf gaan opzoeken en dan nog geloofde ik het nog niet helemaal.
Ze vallen als vliegen de laatste tijd. En echt wel voor hun tijd.

Ook al laat iedereen wel een erfenis na en sterven herinneringen nooit...ik kan moeilijk om met de dood.

In mijn hoofd is iedereen altijd onsterfelijk. 

 

Nu George Michael nog..
Ik heb niets gezegd!

Blijven leven George! Blijven leven!


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prince heeft vele interviews gegeven waarin hij altijd heeft gezegd niet te gebruiken. Ik heb daar ook nooit geruchten over gehoord. Zo zie je maar weer..

Ik heb vandaag al een bakje of zes koffie op, erg veel voor mijn doen maar ik was ook erg vroeg wakker. Voor de rest goed hier, totaal geen trek vandaag dus dat is uitstekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de zin bleef weg  :D

 

Mij maakt het niet uit of Prince gebruikte of niet.
De stempel..tja..die dragen wij toch allemaal wel een beetje. Mensen stempelen graag. Doe ik ook. Ook bij mezelf. Soms om gewoon beter te begrijpen.
Daar zitten valkuilen in natuurlijk. Want definieert het je? Niet helemaal.
Ik was ooit het meest creatief onder invloed alleen verloor ik the feeling nuchter.
Niet het idee maar wel het gevoel. Het ongeremde...zoiets.
Dus uiteindelijk ging ik niet meer mee met het idee.
Das best zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...