Momentum Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Dagpact: momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Gipsy Rosa Succes Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 goedemorgen maar weer, Lekker vroeg sporten Gypsy deed ik vroeger ook wel. Nu is het gewoon werken zo dadelijk. Dat sporten moet ik maar wel weer een beetje op pakken. Dagpact:MomentumGipsyRosa Daantje nog even bakkie koffie en dan gaan we weer aan de slag. Hele fijne dag mensen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 oooh ,... goed van jou Gypsy. Wat doe je allemaal voor sport? Hardlopen? training? Vooral in de ochtend is dat best wel een lekker begin van de dag eh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen Gipsy en Daantje Mijn sport ook gehad, rondje hond. Goed gedaan hoor Gipsy. Fijne werkdag Daantje. Hier bakje koffie en wachten op thuiszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen frummers. Hier nog even beetje wakker worden. Maar er is al wel koffie en thee. EN een zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Agnieta,had je gisteren je trek nog kunnen weerstaan? Ik zag je niet tussen de droge afmeldingen. Ja, ik hou alles in de gaten, ahum;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 goeiemorgen frummers met heel veel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen allen! Vanmiddag ga ik ook weer even lekker sporten. Het zonnetje schijnt, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Beterschap Ietje, hoop dat het snel wegtrekt ... En ik zie dat Liesje jarig is vandaag. Van harte Lies, wens je een heel fijne jaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Heel veel beterschap gewenst Ietje, Hoop dat je snel beter bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Gipsy Rosa Daantje Agnieta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Ik mis Wijfie al een paar dagen...gaat het goed, Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Allemaal de groeten van Bol; het gaat naar tevredenheid met haar, het herstel gaat zo voorspoedig als mogelijk en zodra ze aan de beurt is (wachtlijst) kan ze door naar de revalidatiekliniek. Ze is erg blij met jullie kaarten. erik en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Dat is balen, Agnieta. Maar zo natuurlijk is dat niet. Ik heb ook af en toe trekmomenten. Ik probeer dan snel ergens anders aan te denken zodat die gedachte aan drank niet te "groot" wordt. Maar dat is allemaal oude koek. Ik vergelijk het wel eens met mensen die bij je aan de deur bellen om iets te verkopen, of om je om te praten om bijvoorbeeld over te stappen van de ene energieleverancier naar de andere. Ik zeg dan zo snel mogelijk dat ik geen interesse heb en wens ze vriendelijk succes :) Des te langer ik ze laat praten, des te moeilijker vind ik het om dan nog nee te zeggen. Zo snel mogelijk afkappen. Dat geldt dus ook voor de gedachte aan drank. Bij mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Ik heb een tijdje gedacht in termen van 'vechten', ik was bezig een vijand te verslaan, ik wilde winnen. Ondertussen ben ik bang dat er niks te verslaan valt, het gaat misschien nooit weg. Ik kan die hang naar drank hoogstens sussen, klemzetten, hem zodanig vastzetten, dat hij nauwelijks meer een kans krijgt. Als hij de kop opsteekt meteen de banden straktrekken. Maar dat 'ie ooit weggaat, dat betwijfel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Denk het ook Agnieta. Waarom zou je stoppen met naltrexon als het je helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Helemaal mee eens, Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Maar wanneer grijp je in? Wanneer ga je actief maatregelen nemen om het jezelf onmogelijk te maken om te drinken? Zo snel mogelijk, als het stemmetje nog zwak is en nog níet overheerst. Wat dat betreft heb ik veel aan cgt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Boos worden heeft níet zoveel zin, kun je net zo goed boos worden op moe zijn, honger hebben, pijn in je rug na in de tuin werken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Voor altijd verpest...zo maak je het wel heel groot. Je bent geen cake, waar een pot sambal in gevallen is, hoor! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Um, rare vergelijking, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemiddag allemaal, Lekker klaar met werken nu. Agnieta, dat is mijn vraag nu ook. Waarom ben je dan gestopt met die trekremmer.? Daar had je veel baat bij, herinner ik me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Ik heb gisteren mijn trek ook niet kunnen weerstaan, wilde even ontsnappen aan alle sores. Vandaag weer spijt natuurlijk, maar het monstertje slaapt weer en we doen weer netjes water drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Bij tijd en wijle krijg ik zin en kan het me even niet schelen, ik houd het wel bij bier alleen. En de volgende dag steeds hetzelfde verhaal, geen kater, maar de zenuwen. Ik had nog 1 blik over, maar die heb ik weggegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden