Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 april


Momentum

Aanbevolen berichten

goedemorgen maar weer,

 

Lekker vroeg sporten Gypsy deed ik vroeger ook wel.

Nu is het gewoon werken zo dadelijk.

Dat sporten moet ik maar wel weer een beetje op pakken.

 

Dagpact:
Momentum
Gipsy
Rosa

Daantje

 

nog even bakkie koffie en dan gaan we weer aan de slag.

Hele fijne dag mensen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is balen, Agnieta. Maar zo natuurlijk is dat niet.

 

Ik heb ook af en toe trekmomenten. Ik probeer dan snel ergens anders aan te denken zodat die gedachte aan drank niet te "groot" wordt. Maar dat is allemaal oude koek.

 

Ik vergelijk het wel eens met mensen die bij je aan de deur bellen om iets te verkopen, of om je om te praten om bijvoorbeeld over te stappen van de ene energieleverancier naar de andere. Ik zeg dan zo snel mogelijk dat ik geen interesse heb en wens ze vriendelijk succes :) :) 

Des te langer ik ze laat praten, des te moeilijker vind ik het om dan nog nee te zeggen. Zo snel mogelijk afkappen. Dat geldt dus ook voor de gedachte aan drank. Bij mij dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijdje gedacht in termen van 'vechten', ik was bezig een vijand te verslaan, ik wilde winnen.

Ondertussen ben ik bang dat er niks te verslaan valt, het gaat misschien nooit weg. Ik kan die hang naar drank hoogstens sussen, klemzetten, hem zodanig vastzetten, dat hij nauwelijks meer een kans krijgt. Als hij de kop opsteekt meteen de banden straktrekken.

Maar dat 'ie ooit weggaat, dat betwijfel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wanneer grijp je in? Wanneer ga je actief maatregelen nemen om het jezelf onmogelijk te maken om te drinken? Zo snel mogelijk, als het stemmetje nog zwak is en nog níet overheerst.

Wat dat betreft heb ik veel aan cgt gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...