Momentum Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Dagpact: momentum smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Ik wens iedereen een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Dagpact Momentum Rosa Gipsy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen allemaal, Vreselijk vroeg vanochtend. Moet om 7.10 beginnen. Kom straks nog wel even koekeloeren, want kom tussendoor nog thuis. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 goedemorgen daar allemaal, Ik heb gewoon geslapen joh! pffff ben er moe van hahaha,...... duurde wel even voor dat ik in slaap viel maar goed. We gaan er weer voor en eens kijken wat ik de dag kan brengen. Dagpact Momentum Rosa Gipsy Rapilos Agnieta Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 (bewerkt) meld me alsnog droog af van gisteren. nee , dit wordt dag 5 al voor daantje toch? Dagpact Momentum Rosa Gipsy Rapilos Agnieta Daantje leila 14 april 2016 bewerkt door leila Daantje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Dit word mijn 5e dag al weer Gipsy. tijd gaat best snel. dus 4 succes volle droge dagen . Nu snel klaar maken voor het werk. Tot later mensen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ik heb inmiddels de zon ook besteld, maar die laat nog even op zich wachten... Momentum welkom hier. Daantje... gaat goed he? Rapi zal zo wel weer binnenwippen voor een bakje, inderdaad hartstikke vroeg beginnen, pfff. Gipsy sterkte vandaag, zal wel een bewogen dagje worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen Goed bezig Daantje Gipsy sterkte Hier erg klein wereldje na eerst de zon vanochtend te hebben gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Ja, lekker bakkie hoor Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen allemaal. Mooi Daantje en Gipsy, eindelijk eens (door)slapen. Momentum welkom en veel succes. Rapi, ik dacht dat jij het eindelijk rustiger aan kon gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Goedemorgen! Dagpact Momentum Rosa Gipsy Rapilos Agnieta Daantje Leila Nadia Hoi Momentum, dat is even een goeie binnenkomer! Draadje openen en meteen op het dagpact :-) Succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Tandarts heeft mijn uitgevallen kroon even klemvast gezet, want ik ga morgen t/m zondag ons jaarlijks volleyweekendje weg. Geen laptop mee, dus even niet hier. Nu met een mooie bos tulpen richting ziekenhuis/ Bol♥ Ik geef haar een dikke pakkerd namens jullie, dan weet je dat vast. rapilos, nancy, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Gipsy, spannend! Goed dat je zus meegaat. Afsluiten en de sleutel heel ver weg gooien! Leila, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Doe maar 2, Jane! Liefs voor Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 wat een heerlijk weer, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 vreselijk die dromen altijd Wijfie. Heb ook vaak en dan word je doodmoe wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Dag dag, waauw de zon komt door! Over dromen gesproken: OMG, wat een heftigheid ook hier.... geen nachtmerries maar wel indringende kost, pff. Ik ben denk ik het overlijden van mijn beste vriendin van vorig jaar nog aan het verwerken. En meer.. Welkom Momentum! Jane, ik wil best meebetalen aan iets voor Bol. Idee om wat in te zamelen? Fijn weekend gewenst! Nu maar verder de dag in........ fijne droge dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Dus...zijn er ondertussen forum'deelnemers' , die overduidelijk helemaal niet deelnemen, geen enkele interesse hebben in steun of enige andere interactie met anderen, behalve 1. Wie zijn deze lieden? Wat drijft hen? Ik word er eerlijk gezegd een beetje engig van. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 ooh euh ik had wel mijn laptop gewoon open staan maar ik neem aan dat ik niet word bedoeld? Ik zie altijd wel gasten staan . Nou hier lekker even eten . Was heerlijk van de zon aan het genieten vanmiddag en beetje huis aan kant gemaakt . wens Gypsy sterkte voor wat ze moet doen Als wij met z'n allen aan je denken ben je zeker niet alleen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 nee, Daantje, natuurlijk niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 .... soms snap ik het hoor... de eeuwige ban uit het Paradijs! God gaf ons een vrije wil... maar moet je eens zien wat er zoal mee gedaan wordt! Allemaal appeltjesplukkers, ook mannen, ships. Nu even wat vrolijkers: om mijn gemoed te verlichten: op dankbaarheid mediteren, gebakken eitje eten en naar de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 (bewerkt) Smart, Wat is je probleem Smart. Ik loop al even mee maar snap er niets van. Het bijbelse element snap ik , maar hoe en wat? 14 april 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden