smart Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Mikki het ging meer om de eerste prikkel "aanbieding" .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Mooi Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Mikki het ging meer om de eerste prikkel "aanbieding" .... Ja, weet ik wel. Had gewoon zin even een grapje te maken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Meld me weer droog af voor vandaag. Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Meld me ook droog af. Kopje thee, stukje chocola, film met Johnny Depp. Wat wil een vrouw nog meer? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Pff....ik heb t ff heel zwaar gehad. Gelukkig heeft mijn maatje van 2008 mij er ff doorgetrokken. Wat is verslaving toch n vreselijk monster. Roep ik nog vanmorfen over te strakke schoenen dragen en dan oats boem...uit t niets...trek. Is voorbij nu. Ff douchen en naar bed nu!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Wat is verslaving toch n vreselijk monster.Yep!Voor vandaag heb je hem verslagen Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 slaap lekker mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 (bewerkt) Lekker in pyama na de yoga. Tevreden.... Nu ff buis op 1 kijken. Met thee. Â ps: daarna gelijk het bed in. Alvast welterusten! 30 maart 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 ik duik er ook in om 3 uur weer aantreden. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Ik meld me schoon af voor de dagpact. Het was/is heerlijk wandelweer, genieten! Zat nog even in de verslavingsstrijd of ik een frietje zou pakken. het is immers geen Vasten meer....... En ééntje kan toch wel? Zomaar omdat het lekker is en omdat het kan? M'n hoela, dan gaat het vort weer elke week zo! Ik ken mijn ziekte: geef die een vingernagel en hij rukt je een hele arm uit. Het bij mij met eten net zo als met drank, geloof ik..........  De NA bijeenkomst was weer super, mensen die zich even in het diepst van hun ziel laten kijken, tot tranen geroerd. Fijn dat zoiets er is en dankbaar dat ik er was. Welterusten. Tine, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Nogmaals bedankt voor de felicitaties, slingers en de taart:-) Meld me weer droog af voor het dagpact. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Welterusten allemaal, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden