bolletje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Dank je Rap. Ik ga dadelijk op de bank liggen en eens kijken of ik wat kan gaan ontspannen. Moet lukken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Bolletje, ik wens je heel veel sterkte! Ik hoop dat de medicatie aanslaat en dat de zon weer van binnen gaat schijnen. Voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Agnieta, wat een ontroerend mooi bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Dank je lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Sterkte Bolletje. Gaat jou huisarts jou ook doorsturen naar een psych? i.v.m. goed afstellen medicatie? Ik hoor zo vaak dat huisarten zelf van alles voorschrijven, terwijl dit soort medcatie toch wel goed is om door een psych te laten afstemmen misschien? Hoe dan ook is het wel heel vervelend een depressie! Ik ben weer dood en dood op, kan er niets anders van maken en kan niet wachten tot ik weer naar bed kan. Ik heb ook af en toe nog een steek in mijn lever. Terwijl ik nu toch al enkele weken niet meer drink. Daar maak ik mij dan ook weer zorgen over, bang dat ik iets aan de lever heb overgehouden :-( Zijn er hier mensen die steken in hun lever hadden juist toen de alcohol het lijf uit was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Dank je Wijfie. Herkenbaar. Ik doe ook wel mijn dingen en volg de dagbehandeling, maar het is bijna niet te doen. Val inslaap waar ik zit en ik slaap wat af! Topsport? Mooie vergelijking. Ik hoop toch dat het snel wat beter wordt qua energie. Het is toch wel prettig als dat een beetje mee werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Ietje hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 4 weken wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Ik meld me schoon af voor de dagpact, op tijd te kooi, welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Truste allemaal. Ik had een fijne AA meeting. Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Hier het dagpact ook weer geslaagd. Wens iedereen, maar vooral Bolletje! een heerlijk nachtje slapen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Ik ben ook weer geslaagd voor het dagpact. Slaap lekker smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Brr laat alweer. Vandaag loop ik een beetje achter de feiten aan. Hoe dat er uit zag? Kan ik niet navertellen... beetje go with the flow denk ik en dan raak je 'tijd' kwijt misschien. Ik moest om half 7 de deur uit en had om kwart voor 6 nog niks gekookt. Snel wat sla op het bord gedaan met dingetjes erop/in/bij en een ei. Nog broodjes mee voor onderweg. De weg kwijtraken naar plek van bestemming was niet mijn eigen schuld of ik had 20 minuten voor het oponthoud extra moeten inlassen. Enfin, ging net toen ik weer thuis was de telefoon en heb ik heel lang met een zus gekletst. Dan is de avond ook zo weer voorbij... Snifsnif... was nog van alles van plan ... maar ga me er nu maar letterlijk en figuurlijk bij neerleggen. Weer een droge en schone dag Trusten! jowan doe jij het licht uit (o ja en de deur dicht namens Jannigje) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Jowan is uitgelogd Smart, alleen Zootje en ik zijn nog over, Zal ik de deur maar vast op een kiertje zetten Zootje? A,s jij dan het licht uitdoet en. De deur achter je dicht trekt als je gaat Dan is de huiskamer weer veilig. Ik ga nu ook uitloggen en proberen te slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Oké ik zie het al, iedereen is weg. Goed, ik doe het licht uit smart en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Nog even om het hoekje: Goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden