Spring naar bijdragen

Donderdag 24 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Hoop dat jullie lekker hebben geslapen. Lars schrijf je weer mee vandaag?

Ik ga vandaag een wandelingetje naar het winkelcentrum wagen.

Goede dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

 

Wat een boel eitjes!

Voorheen kon ik ze kopen zonder er echt aan te komen, dan bleef er het jaar door nog een half schaaltje staan,maar de laatste

maanden ben ik meer en meer van de chocola geworden, dus hier blijven geen eitjes over na de Pasen! Wat zeg ik ? Ze zijn misschien voor de Pasen al op :P

 

Wat is het grijs buiten... de boer is zijn land aan het omploegen hierachter.

 

Ik ben blij dat er vanmiddag bezoek komt.... wordt mijn huis tenminste weer es een beetje opgeruimd...

Ik hoef enkel nog maar eieren te kopen, gewone dan.

En het eten voorbereiden, een quiche met boontjes, ham en salami. En het is een al wat ouder recept dus hopelijk gaat ie wel lukken!

Het bezoek moet trouwens wel zo ongeveer over de potten met courgetplanten springen..

 

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net wakker, wat is dat toch met dat slapen van mij? Ik slaap heel vast, maar word een keer of 4 wakker vanwege plassen en ondanks dat ik probeer dat te voorkomen, gaan mijn hersens malen. Zo heb ik maar halve dagen en als ik niet op de klok kijk, slaap ik gewoon nog weer verder.

Ben ook het hele jaar al verkouden en vannacht was het weer flink raak. Dan slaap je natuurlijk ook niet tot die niesaanval over is.

Toen heb ik overwogen boodschappen te gaan doen en nu zie ik dat er meerdere hier zijn.

Het is al 10 dagen geleden en het eten raakt een beetje op, geeft niet, maar ik ga zo de laatste 2 eieren op eten, met spek. En ik kan het niet verdragen als ik geen eieren op het rekje zie.

Punt is nu dat er gevaar schuilt in naar de winkel gaan voor iemand die net (weer) met roken en drinken is gestopt. Hoewel ik er niet naar neig dat te gaan doen. Maar ik ken mezelf, de bliksem kan zo maar inslaan.

Volgende vraag is, waarheen? Moet sowieso met de auto, de ene kant op: 8 km naar de A..i, of de andere kant naar een regionale goede supermarkt.

Ik had de aanbiedingen al aangekruist.

 

Nou, opgelost, gedeeltelijk, kreeg net tel. van de man die mij via een stichting helpt met klusjes in huis. Hij komt er nu aan.

Ga zo even op internet kijken, want wil ook nwe kussentjes voor op de stoelen. Om bezig te zijn had ik de hoesjes eraf gehaald om te wassen, maar de kussentjes zijn wel al 30 jaar oud en ik wil nwe, die boller zijn. Dus eens kijken welke A of Z die dingen heeft.

Ben weer onder de pannen vandaag.

Nog wel die brief schrijven waar ik zo tegenop zie.

Het  kan 2 kanten op gaan: of ik denk niet aan roken of drinken, want te bezig, of, na afloop denk ik: zo, hè, hè, ik wel wat verdiend.

Gelukkig sta ik op het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, o ja! dat doe ik normaal ook, maar was in mijn hoofd bezig met het schrijfsel hierboven.

Dit is al de 2e x dat Wijfie en ik gelijk zijn, maar vorige x heeft ze me nog bedankt dat ik haar er weer opzette nadat iemand anders haar eraf gegooid had.

Zal in het vervolg beter opletten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...