Gast Lars Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Morgen Dagpact: Lars jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goedemorgen frummers, Koffie, thee en cola staan klaar. Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goede morgen Dagpact:LarsjowanRosa Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goedemorgen Gister sprak ik iemand die vertelde dat hij 14 maanden niet had gedronken op doktersadvies. Maar dat hij er nu klaar mee was. Die dokter kon de pot op .... Het leven was zo niet te pruimen vond hij Een fractie van een seconde sprongen de beide speekselklieren op scherp En meteen daarop : Besef ... wat is het fijn om te ervaren dat juist het leven wel te pruimen is met alle obstakels en overwinningen,nederlagen en remises. LEVEN met alles er op en er aan Intensief dat dan wel Maar zoveel beter dan steeds met drank doordrenkt. Nou skip je bent er al weer vroeg bij met je filosofische bespiegelingen Drink nou eerst je koffie eens op. AlbertRemmo, jowan, Yogajuf en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Helemaal mijn idee, Skip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goede morgen Dagpact:LarsjowanRosa Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Hartstikke goed Skip, het leven is veel intenser en ook mooier dan met drinken. Je doet jezelf zoveel geweld aan met alc. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Even een heel goede morgen wensen, Al een uurtje werk erop zitten. Het is hier mooi weer. Jammer, dat ik bijna de hele dag moet werken. Maar..even een kwartiertje thuis nu, en zit lekker aan de koffie en een krentenbolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goede morgen Dagpact: Lars jowan Rosa Albert leila Rapilos fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 bah, er zijn aanslagen gepleegd weer Brussel, vliegveld. journaal kijken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Bah, wat een zorgen Lars. Ik heb het gevoel dat die aanslagen alleen maar erger worden. We leven in een rot wereld. Sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 De trein naar Brussel gaat niet zegt NOS.nl net, dus ik neem aan andersom ook niet. Ze kunnen best blijven waar ze zijn zoals alle Brusselnaren te horen krijgen. Je kunt niets doen Lars, en zeker niet zelf ernaar toe. sterkte! wat een machteloosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 De wereld zelf is niks mis mee Bol, er zijn rotte mensen en gelukkig véél meer mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goeiemorgen! Wat een onzekerheid Lars. Duimen dus. Ik heb nog geen tv gezien. Maar zo komt het wel dichtbij he. Vorig jaar liet ik al dit soort dingen glashard binnenkomen en dronk er dan nog maar wat... Opstandig, kwaad, verdrietig. Nu is het een soort gelatenheid geworden. Wel nog steeds de neiging om te roepen dat je hier doodziek van wordt! Machteloosheid is een rotgevoel. Ik kan er niks mee. Dus gewoon mijn eigen ding maar doen. Duimen, bidden... sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 In zo'n gevallen bid ik tot mijn hogere macht om kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, te veranderen wat ik kan veranderen (mezelf) en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te weten. Jezelf opfokken met het idee dat men je nodig heeft en dat je niets kunt doen is volstrekt contra productief. Het verleidt je tot de gedachten dat je de wereld baas kunt en dat je invloed hebt. Dat voert je ego naar volstrekt irreële plaatsen, met de bijbehorende diepe frustratie. Ga er maar van uit dat er een plan is en dat er voor je mensen gezorgd wordt. Kohtje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 OK, dat is jouw keuze. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook een andere keuze kunt maken. Een die tot meer welzijn leidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Natuurlijk fok je je op man, het dierbaarste wat je bezit, wordt bedreigd en je kan niets doen. Dat geeft zo'n machteloos gevoel en dan is het normaal dat je je opfokt. Blijf er maar veel over schrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 klinkt wat afstandelijk jowan logisch toch dat Lars nu niet zo denkt? er is wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Er is de situatie dat je niets kunt doen terwijl je je ego opfokt met de idee dat alles maakbaar en onder controle zou kunnen zijn. Terwijl dat overduidelijk niet tot de mogelijkheden behoort. Dat heeft voor mij minder met afstandelijk als wel met kalmte te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 jowan: heb jij zelf kinderen? Ha Agnieta is back in town! Ik ga de tuin maar eens in; dan maar eens zien hoeveel energie ik daarin uitstort. Beetje zien over te houden voor de paar uur werken vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Ben huis uit, misschien later hier nog over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 (bewerkt) Ook met de auto is het niet te doen. Krijg net een SMS van een bekende die er 20km vandaan woont en waarmee alles oké is, dat het op de weg een puinhoop is. Het is denk ik niet te doen nu rijden tussen Antwerpen en Brussel. Ik zou als ik zou stranden zoals de dochter van Lars een slaapplaats zoeken voor ook die weg zijn. Sterkte Lars. Je kinderen zal je nu even moeten vertrouwen dat ze zelf doen wat goed is voor hun veiligheid. 22 maart 2016 bewerkt door erik AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden