Spring naar bijdragen

Zondag, 20 maart 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Vandaag een uur gelopen met ex

Wel lekker halverwege ergens een salade gegeten (ik dan)

Rest van de dag, wat krantjes gelezen daar.

Om 17.30 weer een kookadresje gehad, wat een half uur uitliep, omdat client de laatste tijd wat extra zorg nodig heeft.

Nu vis in de oven, maar dat moet er 40 minuten in staan, dus dat wordt laat eten vandaag.

Om 21.00 nog een adresje, en dan is de dag weer om :)

 

Voel me nog steeds goed en fit.

Geen moeite gehad om de wijn te laten voor wat het was, ook niet toen ex wel nam.

Flesje water, plus kop groene thee, met een bakje nootjes

Geen probleem !(vandaag tenminste niet :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers,

 

Wijfie :heart:  je lijkt mij wel, pasta met Italiaanse saus en gehakt ;)

vandaag was een bezige dag, balkon moest leeg( kreeg ik zaterdag via mail) vanwege lekkage beneden.

Balkon is dus vandaag al leeg, wat een troep heeft een mens toch soms, helemaal als de zoon van W hier een paar maanden bivakkeert, die pleurde alles op het balkon.

Ik woon hier 20 jaar en sinds vorig jaar 2 muizen, ken je nagaan :blush:

Heb geen muizen meer inmiddels, ik hou echt van dieren maar dit ging me te ver :(

Ze waren echt overal geweest, aangezien de keutels, en dat vind ik dan weer goor.

Orde van deze dag, ik eet dus pasta (zie boven) en kijk miljoenenjacht, daarna allerlaatste aflevering van Divorce.

Daarna zal het bedtijd zijn.

Dagpact is geslaagd bij mij.

Fijne avond nog

truste :moon: voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor het vragen, speciaal voor Fruitvlieg die misschien nog wel meeleest:

Lorenzo heeft de eerste plaats verdiend, maar Dovisioso heeft Ducati eindelijk weer fatsoenlijk op de kaart gezet. Dat was na Stoner (nee, Casey) niet meer zo vanzelfsprekend.

Dank je voor het luisteren. Weer es wat anders dan macaronischotel.

uh, hier was het roggebrood (dit was de eerste en de laatste keer dat ik het meld :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af voor de dagpact.

Pisa ijs, Scheldeplein is helemaal ok, ook al is het niet echt goedkoop.

Venetië en Tofani waren vandaag chiuso, waarvan de laatste ernstig lijkt, verbouwing of zo?

Verder ben ik helemaal gaar en ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.

Truste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars:

Quote:"Fleurtje ik sta nog nergens. Heb straks niets meer. Geen vrouw geen huis. "

 

Maar je hebt wel je nuchterheid en jóuw leven terug! En dat komt op de eerste plaats! De rest komt vanzelf daarna. Jij en je nuchterheid op één!

 

Je hoeft niet iets te zijn, je hoeft niet iemand te zijn, je hoeft alleen maar te zijn! En te hebben hoef je al helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi rood is niet lelijk Gipsy :)

 

Ik meld me ook weer droog af voor dit weekend.

Wat een rust weer, deze katerloze en alcoholvrije zondag.

Ik tel mijn zegeningen!

 

slaap goed allen en een prettige maandag alvast. Op naar de lente :rose:  :sun:  :sun: :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Divorce is ten einde, jammer wel eigenlijk want ook al ben ik man, ik volgde het wel zo regelmatig als het kon.

Meestal vanaf pc kijkend ( wanneer ik achter pc zit kan ik dus ook mijn tv scherm zien voor de duidelijkheid ;) )

en als programma`s dan spannend worden stop ik even met pcjen :D

Maar voor de laatste aflevering van Divorce had ik me echt geïnstalleerd, theetje gember, gauw nog even dipsausje maken voor de chips, met mayo, ketchup, beetje veel peper voor pittig, snufje kruidnagel voor de smaak, en toen ging het mis, dekseltje eraf :blush:

ach ik heb maar geroerd, dan maar kruidnageldipje :( als `t maar vult hè?

Einde Divorce had ik heftiger verwacht eigenlijk, volgens de beelden die we voorgeschoteld kregen, maar kan er wel mee doorleven.

Gooische vrouwen keek ik nooit hoor, familie kruis dan weer wel :D

Spelletjes zitten in mijn bloed van huis uit, alle spelletjes deden we met mijn moeder en we keken ook spelletjes en quizzen op tv.

Dat kan ik dus ook niet laten.

En ik wilde eigenlijk alleen maar even kruidnagelverhaal delen.

Nu naar bed

truste :moon:  allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer een kraal aan de ketting. Mss is morgen die vervelende , vage hoofdpijn wel over, zeker als ik eens goed slaap.

Heb er echt zin in, de hele dag al gaperig.

Hoofd is wat rustiger, dus lekker de elektrische deken aan zetten en eens voor mijn doen, vroeg naar bed.

 

Heel vreemd, had dit 10 min. geleden geplaatst, maar stond er toch niet. Gelukkig nog wel bij Bewaarde inhoud.

Goed dat ik nog even ging kijken.

Welterusten   :moon: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...