Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Ik schrok vanochtend om half 4 wakker. Helemaal in paniek. Waar ben ik. Gisteren verhuisd van mijn zus naar mijn moeder. Ff wennen.

Vandaag 8 dagen clean. En ik voel geen trek. Zit gewoon lekker koffie te drinken, op mijn telefoon te spelen en te genieten van de rust.

Fijne dag allemaal

bewerkt door Gipsy25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Weekend! 

Koffie,  thee en cola staan al op je te wachten

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-03523900-1456817527_thumb.jpg
De zon laat zich nog niet zien en het lijkt wel of de vogels aan het uitslapen zijn, 
het is hartstikke stil buiten... 
Binnen in ieder geval lekker warm, 
laat de dag maar beginnen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag werken en eind van de middag boodschappen. Zaterdag is normaal wel een moeilijke dag, maar nu voel ik me sterk.

Ik ga gestaag verder, komt opeens het plaatje van een oceaanstomer in me op, moeilijk van zijn koers te brengen. Tenminste dat denk ik. Ik heb geen verstand van oceaanstomers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Rosa, Gipsy. Succes.

Fijn om wakker te worden zonder kater he!

 

Ik zit vandaag nog in het ritme van de week en was al vroeg op. Toen ik nog dronk was ik er op zaterdag niet voor 1 uit te krijgen en rond half 2 pas weer een beetje op gang om iets met de zaterdag te doen.

En nu; uit mezelf wakker, fris opgestaan, koffie en ontbijt gemaakt en rust in mijn hoofd en een uitgerust lijf.

Wandelen is een goed idee Lars. Ik ga dat straks ook even doen, richting de markt.

Kan mij niet heugen wanneer ik vroeg naar de markt ben geweest.

Voelt als weer de eerste keer.

Fijne zaterdag allen :rose:  :sun:  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

 

Ik moet dadelijk aan het werk. Jakkes..

Nadia, het was een gerookte bruine haring  :blush:

 

Paniekaanvallen, ken ik alles van. Niet leuk Lars! Maar laat je er zeker niet door kisten.
Ik heb een tijdje antidepressiva gehad om ze te onderdrukken.
Nu in cognitieve gedragstherapie. Ik hoop dat dit me voor een groot deel helpen kan en ik uit dat patroon van denken kan.

 

Ok ikke tandjes poetsen en weg.
Maak er een fijne dag van

:rose:

 

ps: Ik heb af ent oe nog contact met Rae voor de mensen die hem nog kennen. Hij geeft niet op! Kanjer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgge,

 

Het "lelijk-eendjes" seizoen begint vandaag weer met een onderdelenmarkt.

Vanmorgen al veel vogels gehoord hoor, tijdens rondje hondje.

Die merels, het lijkt altijd zo vriendelijk voorjaar als ik ze weer hoor kwetteren en zingen.

Maar die merel-kerels maken elkaar gewoon zo'n beetje af. Niks geen leuk voorjaarsgezang..

't is gewoon oorlog... klinkt bij merels wel vrolijker dan bij ons mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, puppie gaat goed. Sloopfase moet nog beginnen, of hij slaat hem over. Het enige dat ie gesloopt heeft is

z'n melkgebitje.. krijgt al echte wolventanden. Wel lekker ons uitproberen nu, de pré-puberteit..

En kom jij je sloopfase een beetje door, meissie? Na de sloop komt de opbouw, hè..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen, :sun:

 

Hier ook goed geslapen. Wel gisteren even liggen denken over die Donald Tr. Ik hoop niet dat hij president wordt. Wat een rare arrogante, narcistische  idioot zeg.

Maak me al een tijd zorgen.

Maar goed, dadelijk even boodschappen doen en dan m'n stekjes oppotten. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...