Nadia Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Misschien hebben ze zelf een arts in dienst? Geen idee. Maar volgens mij bieden ze wel allerlei trajecten aan met sollicitatie trainingen en beroepsinteresse testen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ietje, ik zie dat je bent ingelogd, heb je al een koor gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Maar om het verhaal compleet te maken: de keerzijde was dat ik ook doorwerkte toen ik eigenlijk had moeten rouwen. Dat onderdrukte ik met steeds vaker en meer wijn. Totdat ik in elkaar klapte en zelfs toen stopte ik níet, maar gooide er kalmeringstabletten tegenaan (dan dronk ik níet, hoor) tot de vakantie. En nou ja..die vakantie was dus geen vakantie. Dus ik snap wel dat er tijd nodig is. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedeavond beste mensen, Meld me weer droog af. Pijn wisselt, Het gekke is, trekt door naar mijn bovenbeen Alleen mijn rechterbovenbeen is heel gevoelig. De huid dan. Alsof je griep hebt, dan kan je huid ook zo pijn doen overal. Maar dit is plaatselijk, alleen op mijn rechterbovenbeen dus. Ik zit echt raar in elkaar Morgen weer heel vroeg beginnen. Jack.. Geen tijd voor de dokter eigenlijk. Als ik vanavond door kan slapen zonder paracetamol ga ik niet hoor. Dan zal het vanzelf wel weer overgaan. Misschien is het een of ander raar virus of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Jeetje Ietje, ik word al moe als ik het lees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Rapilos, heb je ook pijn in je rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Jannigje, Heb vaak pijn in mijn onderrug, Was in het begin van de week wel erg, maar gaat nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 hallooos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Lieve mensen , Ik sluit af en ga naar bed Welterusten allemaal, Heej NBW, Volgens mij heb ik jou heel lang niet gezien, of vergis ik me nou ? Hoe dan ook ik ga slapen (hoop ik) Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Dagpact geslaagd, na divorce duik ik mijn nest in truste voor straks tot morgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 nee dat klopt, ik heb mijn laptop opgehaald dus nu ben ik er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 welterusten voor degene die gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact. Welterusten voor straks. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 ha Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Sterkte Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Totdat ik in elkaar klapte en zelfs toen stopte ik níet, maar gooide er kalmeringstabletten tegenaan (dan dronk ik níet, hoor) tot de vakantie. ow Dan heb ik het helemaal verkeerd gedaan. Ik deed ooit een korte kuur, en daar stond op: Pas op. Met alcohol. Dus nam ik de pillen in met port. :lol: En gráppig dat ik mezelf vond! :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Welkom in de huiskamer Jet! Onze kachel doet het gewoon, niet te heet en niet te koud. Vind jij zeker maar gewoontjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hallo allen, De dag zit er weer op. De griep is al wat minder gelukkig. Kreeg zowaar een opleving vanmiddag en begon wat op te ruimen, te poetsen en te strijken. Ik keek daarna de reclame folders wat in en zag bij de AH mijn lievelingswijn in de aanbieding. Dat was even een onverwachts trek momentje. Dat is de gewennig; even goed hard doorpakken, een paar grensjes over en nog een want " dat kan ik best!" en dan mezelf belonen met wijn. Nu maar weer aan de chocolade gegaan en het trek momentje was met gemak weg te drukken. Het baart me alleen zorgen voor de toekomst. Wat als ik eens een mega drukke dag heb en mijn grenzen over moet? Kan ik dan ook sterk zijn? Zojuist de film over nondualiteit gekeken en bedacht; ik leef nu, in dit moment, piekeren over wat komt helpt niet. Het verleden en de toekomst bestaan niet. Alleen het nu. Het lijkt dan zo eenvoudig smart en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 En nu ontwikkel ik dus een ware chocolade verslaving Hoe bedoel je ; verslavings gevoelig. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 :D het kan zijn dat Yogajuf jou wakker schudt; dat je op een dag beseft dat een dergelijk drukke baan niet meer bij jou past. Dat herstel belangrijker wordt dan Iemand Zijn, of belangrijker dan je prestaties. Het kán he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Mensen, ik ga droog te bedde alwederom pompom. Lekker moe hier. En Gerston met de moeilijke achternaam is alweer mijn huisje voorbij gelopen... maar gezond en tevreden. Duss..... Slaap goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Welkom in de huiskamer Jet! Onze kachel doet het gewoon, niet te heet en niet te koud. Vind jij zeker maar gewoontjes? ja is erg saai monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Voor mij wordt het ook bedtijd. Fijn dat vandaag de zon scheen, morgen weer hoop ik. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Jet, heb je al een uitgever voor het boek dat zéker komen gaat? Je schrijft zó wervend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 lol nee, zoveel zelfvertrouwen heb ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden