Spring naar bijdragen

Zondag 13 maart 2016


Vol

Aanbevolen berichten

Maar om het verhaal compleet te maken: de keerzijde was dat ik ook doorwerkte toen ik eigenlijk had moeten rouwen. Dat onderdrukte ik met steeds vaker en meer wijn. Totdat ik in elkaar klapte en zelfs toen stopte ik níet, maar gooide er kalmeringstabletten tegenaan (dan dronk ik níet, hoor) tot de vakantie. En nou ja..die vakantie was dus geen vakantie.

Dus ik snap wel dat er tijd nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond beste mensen,

 

Meld me weer droog af.

Pijn wisselt,

Het gekke is, trekt door naar mijn bovenbeen Alleen mijn rechterbovenbeen is heel gevoelig.

De huid dan.

Alsof je griep hebt, dan kan je huid ook zo pijn doen overal.

Maar dit is plaatselijk, alleen op mijn rechterbovenbeen dus.

Ik zit echt raar in elkaar :(

Morgen weer heel vroeg beginnen.

Jack..

Geen tijd voor de dokter eigenlijk.

Als ik vanavond door kan slapen zonder paracetamol ga ik niet hoor.

Dan zal het vanzelf wel weer overgaan.

Misschien is het een of ander raar virus of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Totdat ik in elkaar klapte en zelfs toen stopte ik níet, maar gooide er kalmeringstabletten tegenaan (dan dronk ik níet, hoor) tot de vakantie.

 

ow

Dan heb ik het helemaal verkeerd gedaan. Ik deed ooit een korte kuur, en daar stond op:

Pas op. Met alcohol.

Dus nam ik de pillen in met port. :blush::lol: :lol:

En gráppig dat ik mezelf vond! :blush: :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

 

De dag zit er weer op. De griep is al wat minder gelukkig.

Kreeg zowaar een opleving vanmiddag en begon wat op te ruimen, te poetsen en te strijken.

Ik keek daarna de reclame folders wat in en zag bij de AH mijn lievelingswijn in de aanbieding. Dat was even een onverwachts trek momentje.

Dat is de gewennig; even goed hard doorpakken, een paar grensjes over en nog een want " dat kan ik best!"  en dan mezelf belonen met wijn.

Nu maar weer aan de chocolade gegaan en het trek momentje was met gemak weg te drukken.

Het baart me alleen zorgen voor de toekomst.

Wat als ik eens een mega drukke dag heb en mijn grenzen over moet? Kan ik dan ook sterk zijn?

Zojuist de film over nondualiteit gekeken en bedacht; ik leef nu, in dit moment, piekeren over wat komt helpt niet. Het verleden en de toekomst bestaan niet. Alleen het nu.

Het lijkt dan zo eenvoudig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...