mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Tenminste, dat maak ik er uit op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Eten wat dan ook is belangrijk in wijfies situatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Yes, Heracles gewonnen ☺☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wijfie, je hebt een belangrijk persoon verloren en dat je daar verdriet van hebt, hem mist en je alleen voelt is heel begrijpelijk. En daar heb je ook ruimte voor nodig en troost. Dat gun ik je ook! Tegelijkertijd ben ik aldoor geschokt door je gebrek aan zelfstandigheid. Je wil zo graag dat er iemand voor je komt zorgen, maar zou je niet eens beginnen met voor jezelf te zorgen? Het is niet verwijtend bedoeld, maar is het nooit bij je opgekomen dat je misschien zelf voor een inkomen zou moeten zorgen met een man die zoveel ouder was? Het is net alsof dat als een totale verrassing voor je is gekomen. Ik denk dat je je een stuk sterker en blijer zal voelen als je zelf de regie over je eigen leven neemt. Niet afhankelijk van de soos, of van je zoon of van een vriend die met je komt eten, niet de psycholoog of de AA, maar jijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 goede late middag! Ik kom gewoon ff binnenvallen. Vriendin is net de deur uit en nu wacht ik om te horen hoe dochters dagje was in het ijssalon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik heb een LEEG aanrecht Dat is heeeel lang geleden dadelijk aardappels schillen en prei snijden, stamppotje prei straks met spekjes Skip, Jannigje, plof en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 hmmmmmmmmmmmm stamppotje prei met spekjes!! Ik denk dat ik ook maar naar de chinees ga vandaag...nogmaals lui.Over mijn eigen aanrecht...ik heb er naar gekeken. De rommel ging er niet van weg. Het zij zo Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 En die ligt er morgen ook nog wel Fleur.....ook bij mij ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik schakel morgen dochter er voor in Afwas is naast strijken de meest ondankbare job in huis vind ik. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Klopt....Heb gelukkig een vaatwasser, te lui om hem in te pakken vandaag.....lekker loslaten en geen contolfreak meer zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Albert kom je ook ff bij mij? Mag ook wel stamppot meenemen hóór ☺ AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wegwerpbestek is geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Asterix, ik zag laatst een reportage over een heel groot Engels gezin. De moeder had geen zin om de sokken van al die kinderen te wassen, ze kocht elke keer nieuwe en gooide de oude dan weg. Ze hadden 10+ kinderen A3 gefeliciteerd mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Dan hadden ze ook geld genoeg jannigje ☺ Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Waarschijnlijk is de kinderbijslag een stuk hoger daar.....wahahaaaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Klein broertje is geweest. Hij wordt voor de eerste keer opa. O en wat is ie bezorgd, als het allemaal maar goed gaat. Die meid is Benelux kampioen Judo zwaargewicht geweest. Die kan wel tegen een stootje hoor. Maar ik ben erg blij voor hem. En die bezorgdheid zit er bij ons alle drie flink in. Onze ouders waren dat ook. Zo nu knoflook stokbrood met kaas uit de oven. Verder is het hier redelijk gegaan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Vanmiddag geen moetens hier. Koopzondag, maar we kwamen niet verder dan de eerste winkel en dat was de MM. Ik hou niet van dit soort grote winkels maar we zijn er wel anderhalf uur binnen geweest. Koop ik daar een lollige luchtverfrisser en een bloeddrukmeter. Thuisgekomen de mouwen letterlijk en figuurlijk opgestroopt: blijkt er niets in de verpakking te zitten (op een stapel boekjes na). Ja hoor, dat heb ik weer... Haha wat superdom zeg... Ik ga lekker suddervlees eten (met abrikozen en koriander) rijst en spruitjes. Gezellig zo' n loge... ligt te pitten op de bank nu nou ja beter, anders zou ze zeggen: zit je alweer bij het forum? En die lange wandeling.. komt morgen wel weer! fijne avond nog! enne fijn Bol dat het wat beter gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Eet smakelijk bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Jij ook smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik doe straks kipjes in de oven. Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Een lege doos? Dat was niet zo erg smart, smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wegwerpbestek is geen optie? Heb ik serieus over nagedacht huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Nee dat wist ik eerder niet Wijfie. Wat heftig. Kan me voorstellen dat je leven dan geen invulling heeft wanneer je in zo n rouwproces zit. Je wederhelft verliezen, daar kan je niet op anticiperen denk ik. Wat je dan overkomt weet je van te voren niet. Iedereen rouwt op een andere manier, daar is geen standaard voor... Ik hoop dat de Chinees je lekker zal smaken. Prop je goed vol, dan heb je ook geen zin in drank. Jou man kijkt vast met je mee, maak hem trots :rose: klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik ga stampen en als ik dat doe loopt het water me letterlijk in de mond, nu al vervolgens lekker met bord op schoot miljoenenjacht kijken piep nog wel effe tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Werken is vaak mijn redding geweest. Leidt ook af, je ziet meer mensen, krijgt waardering en! het maakt je onafhankelijk. Maar goed, wat weet ik ervan :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden