Vol Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen! Vanuit bed de eerste? Ben op zoek naar gratis monsters kindertandpasta :-) Lig nog wel paar uur in bed denk ik 13 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goeie morgen Vol en alle anderen die nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedemorgen, Dagpact Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ga maar weer aan het werk. Vannacht 2 keer paracetamol moeten nemen, omdat ik niet kon slapen van de pijn. Paracetamol van 5 uur vanochtend werkt nog, dus maar weer gaan met die banaan. Twijfel of ik de dokterspost moet bellen vandaag Enfin, ben weg nu Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Rapilos Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedemorgen frummers. Een gulle zon hier. Klinkt niet goed Rapi, heel veel beterschap... Koffie en thee en cola even snel neerzetten hier. Heb logé's, dus gelijk weer weg nu. Kom later op de dag nog wel even kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 als je al weg bent erna maar naar de HAP Rapi, stel dat het een blindedarmontsteking of iets dergelijks is? goeiemorgen weer frummers met veel zon, frisse lucht en energie genoeg voor de nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik zou toch ook maar eerst naar de dokter gaan hoor rapilos. Zeker als je zoveel pijn hebt..Goedemorgen btw! Aah daarom was je er gisteren niet Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Rapske luister a.u.b. goed naar je lichaam meid. Zo hier nu aan het ruimen. Kleine broertje komt vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) Je moet het haar vergeven Lars...ze wordt al wat ouder 13 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Fijn Bolletje! Zon, bezoek..meer moet een mens soms niet hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Lig je op je rug met pootjes naar boven? tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Gooi er dan maar een thermos in..Kan je vrees ik wel niet helpen. Ik ben lui...van nature Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ah das op zijn Antwerps héNiets zo sexy als een ongeschoren man..tenminste als er geen kruimels inzitten smart en klontje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik ga mij een boke pakken, stofzuigen, kijken naar den afwas, me bedenken wat voor zinnigs ik ga doen.Niet persé in die volgorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) Beauty is in the eye of the beholder You sexy thing! Sorry, ik ben te wakker vrees ik.. 13 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goede morgen Dagpact Rapilos Rosa Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hoi luitjes, vandaag lekker klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 En ja hoor, weer vergeten de boel hier neer te zetten... Dan gelijk maar de warmhoudkannen nu... Logé's allemaal weer naar huis, was hartstikke gezellig de afgelopen dagen, maar vind de stilte om me heen toch ook wel weer fijn... Tis schitterend weer, straks maar eens wat in de tuin aan de slag... Maar eerst de afgelopen dagen even bijlezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 De cola Vonneke! De cola... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik heb opgeruimd en daarmee is de kous af voor vandaag denk ik.Nog even op de nieuwe gsm tokkelen. Dochter is zo weer thuis om zich om te kleden en vertrekt dan naar haar eerste dagje werken in het ijssalon. Vorige week ging niet door vanwege het slechte weer maar daar zitten we vandaag wel goed mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goed bezig A3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hmm de klok op dit forum staat fout..Zeg, Agnieta...heb je je zoontje elk weekend eigenlijk?En waar zit je? Heb je slaapkoppie nog niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik schaam mij , maar heb heeeeel drukke dagen achter mij liggen... ... wel echte 'genietdagen' overigens... Nu weer verder met 'bijlezen' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden