Gast Lars Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen! LARSKE!! Whoop whoop! Dat heb je gisteren toch weer goed gedaan! Ik had geen idee van wat er aan de hand was tot ik naar je draadje ging kijken..En toen brak mijn hart een beetje (ja ja dochter heeft gelijk, beetje dramaqueen hier)Ik dacht daar gaat ie..Hij is weg en niet meer te bereiken in de mindset die je had.En je stapte eruit.Ik hoop dat je beseft dat dat verschrikkelijk knap is! Niet iedereen doet je na Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Wat frustreert je daar zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen ! "Welkom terug" Lars, o zo welkom ! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ja, stotteren is naar. Veel naarder dan de meeste mensen beseffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 (bewerkt) Je bent geen groepsmens? Ik persoonlijk vind stotteren schattig maar wil je daar niet mee tegen je kop stoten.Ik had ook een baas, op hoog niveau, en die stotterde fel. In het begin was het even wennen want je verwacht het niet. Maar het duurde nog geen twee minuten en het maakte helemaal niets meer uit. Maar kan me voorstellen dat het voor mij anders is als voor jou. Ik stotter niet dus ik heb gemakkelijk praten. 12 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 En ook goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Stotter je ook als je gedronken hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen Mayonaise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goeiemorge allemaal. Hier een zonnige dag☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goeie morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Goedemorgen Moppie en Bolletje Waar zit slaapkop met de cola? Tut tut tut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 en een hele goeie zonnige morgen waar ook ter wereld wat heerlijk zo elke dag beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 En de koffie, Fleurtje.?.☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Lieve allemaal, ik zit te denken om mijn naam te veranderen omdat dit misschien verwarrend is, ook voor andere moppie. Wat vinden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ik had gehoopt dat iemand anders dat zou doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Mogen we mee kiezen Mops? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Lontje een goeie naam ? ☺ Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Doe maar Fleurtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ja, ik moet toegeven dat ik dat inderdaad best verwarrend vind. Suggestie van mijn kant: verander hem in Moppie1968. Monster, Yogajuf en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Met een k ervoor van kort. Wahahaaahaaa wordt da klontje! fleurtje, Meya, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Aaaaaaah neeeee Merel.. Die zingen mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Billy het is al moppie 1967, maar niemand zet die getallen erachter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Oe Klontje...dat heeft nog wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ja merels mijn lievelings vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden