fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ah dat wist ik niet Bolletje.Ik betaal nooit zoveel voor meneer schildpad. Maar bij hem blijft het meestal gewoon bij een basisonderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Mag het misschien niet zeggen... verheug me alweer op de verhalen over de poes. Bandiet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Allez ik veeg mijn schup maar eens af.Fijn zo even te kunnen praten Laters lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen Eitje koken Smoothie maken En achter t raam in t zonnetje een bakkie koffie Nu al goed deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 hier geen zon helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen, Vandaag weer een droge dag, maar heb het wel moeilijk op het moment. Nog steeds niet het gevoel dat de trek minder wordt. Dat had ik onderhand wel gehoopt. Groet Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Al wat verzet.Soep gemaakt, crackers in de oven, schoenen gepoetst, opgeruimd, naar de winkel geweest, buren even ontvangen en noem maar op. Nu even relaxen in de zetel.Dochter stuurde net bericht dat ze niet moet komen werken. Het weer is te slecht. Vindt ze wel spijtig. Anderzijds kan ze nu nog wat langer 'hangen' bij haar lief. Letje, hoe is het met de dochter? Spannende dag morgen.. 6 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Lekkere taart eten Agnieta! Njammie! Als het chocoladetaart is toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ik steek straks de kat in de pot.Een schatje maar zaaaaaaaaaagen dat die kan. En nee, das niet omdat het een meiske is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Mag het misschien niet zeggen... verheug me alweer op de verhalen over de poes. Zoals deze? erik en JaNina reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 OMG Asterix!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemiddag.. Dagpact: jowan Meya Rapilos leila Albert Wijfie Agnieta Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Daarna volgende ronde en wordt er dran en hapjes uitgestalt. Wederom zelfbediening. Er staat wel fris bij maar ik vind zulke verleidingen groot. Ik begrijp waar de verleiding kan zitten maar daar hoef je niet aan toe te geven. It's all in the mind. Je weet wel hoe het werkt. Die ervaring heb je. Als je wel besluit iets te drinken hou het dan binnen je grenzen. Op die manier hoeft het niet groter te zijn dan het is. Vanuit mijn oogpunt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ik pak ook eerst de grote aardappels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 interessant onderwerp ik pak de grote eerst voor de Vlaamse patatten. Nog een leuke: hoe hangen jullie altijd de WC-rol aan de muur papier rolt over de rol af of tegen de muur zodat je in de rol kijkt. Serieuze start ooit van een 10 daagse workshop. Hele diskussies kwamen er op gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 En nadat er 1 uur voorbij was en iedereen nog steeds de eigen methode verdedigde, kregen we de opdracht er thuis eens op te letten en de rol andersom neer te hangen. Om een gewoonte eens te doorbreken. Nog steeds denk ik aan Beth Weiner als ik mijn rol ophang (lekker weer op mijn oude vertrouwde beste manier natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 net als A3 pak ik eerst alle kleine, de grote zijn, ook bij mij, ooit de beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Jah, niet tegen de muur want dan zit je steeds met je hand tegen de muur en het velletje wat je wilt pakken kan zich tegen de muur aan achterkant verstoppen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 aardappelschotel gegeten met gehakt papier rolt over de rol bij mij, in sommige hotels, maken ze nog een puntje in het eerste vel, dat heeft geen zin als het tegen de muur aan zit dadelijk moordvrouw kijken + de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 ronja, Kate en Tony reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 http://plazilla.com/page/4295040679/hoe-hang-je-de-wc-rol-het-beste-op Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Verjaardag klaar. Groot succes voor dochter en volgens mij ook leuk voor de gasten. Niet echt mijn ding. Droog voor dagpact. Mijn voorraad sociaal is voor de komende weken opgebruikt. Discussie over wc rollen en aardappelen vind ik onzinnig. Blaadje hoort aan de niet-muur kant en je pakt de kleine aardappelen eerst. Net zoals je je stukje taart begint te eten aan de minst lekkere kant. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Haha! Wc-rol voorlangs en grote aardappels eerst. Want it all, and want it now, niet voor niets verslaafd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ben ik dan de enige die zowel grote als kleine aardappelen neemt, om het een beetje te verdelen. Ja zo Jane, die wc rol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden