jowan Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goeiemorgen allemaal,Dagpact:jowanMeyaVandaag een pittige dag met kinderpartijtje in het zwembad en daarna feest voor ouders, vrienden en familie. Lastige sociale verhoudingen en oude pijn (mijn ouders). Zoals ik wel eens geschreven heeft mijn vrouw hersenletsel dus in praktisch opzicht moet ik het meeste alleen doen. Kortom, ik zal blij zijn als de dag achter de rug is.Nu eerst brood bakken. Een gluttenvrije zuurdesem, een tarwezuurdesem en een gistbrood. Vind ik heerlijk om te doen.Ik neem vandaag de eerste niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen, Heereveen - Utrecht 0-4.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen frummers op deze mooie zondagochtend... Een vriendelijk zonnetje beschijnt de rijp en er staat volgens mij nog geen zuchtje wind. Binnen wordt het al lekker warm en staan koffie thee en cola klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Even snel goedemorgen wensen. Spring zo op mijn fiets, Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Dagpact jowan Meya Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goeie morgen allemaal. Zo opruimen want ik krijg straks bezoek. Jan komt zijn hondjes brengen omdat ie een weekje naar Lapland gaat, en morgen komt schoonzus weer een paar dagen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen allemaal. Heerlijk weer dat de koffie klaar staat,dat heb ik gemist. Indigo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Dagpact jowan Meya Rapilos leila meya, geniet van je alcoholvrije verjaardag van je dochter! 6 maart 2016 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Mogguh, heb er zin vandaag. Ben weer aan het opknappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen Gelukkig An! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goede morgen Dagpact jowan Meya Rapilos leila Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedemorgen! Wat betekent rijp vonneke?Meya, komt wel helemaal los! Zeg dat de vijg het zei.Zoals elke ochtend ff bij meneer schildpad gaan checken. Zijn schild ligt een stuk bloot dus ik denk dat ie klaar is met zijn winterslaap. Of het moest de kat zijn geweest maar denk het niet.Ik heb de neiging hem terug onder te stoppen. Het vriest nog 's nachts..Morgen de dierenarts maar is bellen.Ik heb geen benul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Zou dat een teken zijn Fleur? Dat de lente er aan komt ?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Fijn bolletje! Zo met de hondjes en het bezoek van familie..Nog ff en het is zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Zou dat een teken zijn Fleur? Dat de lente er aan komt ?? Ik heb geen idee Vol. Normaal zie ik hem pas als het gemiddeld 12 graden is. Misschien heeft ie geen geduld dit jaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ik heb geen idee Vol. Normaal zie ik hem pas als het gemiddeld 12 graden is. Misschien heeft ie geen geduld dit jaar.. Misschien is ie deze winter wel verslaafd geraakt... I want it all, I want it now!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 yep, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd Ben er wat blaadjes over gaan gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Lang geslapen dus nog niets gedaan.Zal er eens aan beginnen. Dochter komt zo thuis om zich klaar te maken voor haar eerste werkdagje.Ze sprak er gisteren al een paar keer over maar dacht dat ze gewoon enthousiast was en ging er niet zo op in.Nu valt mijne euro dat ze misschien gewoon zenuwachtig was.En zonder het zeker te weten (maar denk het wel) ben ik dat nu ook.Maar ook heel trots! 6 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hoe gaat het met de kat Fleurtje? Goed lijkt het. Ze geeft nog wel regelmatig over.. Ze krijgt nu twee keer per dag een pilletje. Ik sla dat stuk en strooi het op haar eten. Dat werkt meestal wel. Ze lijkt ook wat dikker. Moet volgende week een afspraak maken. Nemen ze weer een bloedstaaltje om haar waarden te checken. Kost me wel in totaal 160 euro. De dierenarts 86 ongeveer en het lab in de 70. Prijzig gedoe..Moet nog eens nagaan of dat overal zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Duuuuuuuuuuuus binnenkort sta ik hier weer op en neer te springen omdat ik haar dat bakske in moet krijgen Ik heb gezegd dat deze keer dochter mee mag lijden. Want toen ik het haar vertelde vond ze me nogal een dramaqueen. Ze is erger dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Dan moet de kat weer in het reismandje. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Fleurie ik denk dat je meneer schildpad gewoon moet laten doen hoor, hij voelt dat zelf allemaal aan. Als hij helemaal niet meer komt opdagen dan moet je jezelf druk maken, nu niet. Die kosten van de dierenarts zijn niet duur hoor hier zijn mensen veel meer kwijt aan alleen al een lab onderzoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Dan is meneer schildpad een pak gemakkelijker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden