Rudy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 130/65/59 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 dat is netjes ! Zonder med. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Yes, zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 En gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) aangezien wij allemaal niet gezond bezig zijn/waren, weet vast een aantal hun bloeddruk wel edit; ik was ook gezond, dacht ik Tot ik ivm sportkeuring een onderzoek kreeg en ik te hoge bloeddruk bleek te hebben. Geen enkele reden voor de vinden, los van dat mogelijk alcohol effect heeft...maar ook nu zonder alcohol en mét medicatie is hij te hoog. Zal wel door het ziek-zijn komen, maar toch geen fijn idee. 4 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Een gezellige avond allemaal. En tot morgen of zo, want deze ouwe man nestelt zich in de zetel voor de tv, met een filmpje. 4 maart 2016 bewerkt door Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 120-80-65 kerngezonde bloeddonor Wijfie heb je het over wijnman?Dezelfde die je nooit meer over de vloer wilde hebben na zijn opdringerigheid en vasthoudendheid die jou vaker deed zwichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Het zal toch niet de wijnman zijn?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Kom ff melden, alles okay. Geen drank, ook geen zucht. Ondanks het stoppen met roken. Ben wel enorm ziek, maar dat is griep. AlbertRemmo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Niet schrikken,ik ben geen troll, Antoinnette, Yogajuf, erik en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Heeeeeeeeee hoera !!!!!!! Daar is Sowhat!! Hoe gaat het met je, Sowhat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Krijg nou het heen en weer zeg SOWHAAAAAAAT??????? Yes weer een lieverd terug, geweldig meid. Ik ben zo blij dat je er weer bent. En nu onze Jopie nog en we zijn weer een heel eind compleet . Tralidadida. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Welkom Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Het zal toch niet de wijnman zijn?!? Ja of de melkboer hé? O nee die kwam altijd iets anders doen hé. Sugartje hoe is het met je grote vriendin? Alles nog goed? 4 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Gaat goed hier Nancy,behalve grieperig,maar dat is niets nieuws. Fijn om weer hier te zijn lady jane, Skip, AlbertRemmo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ja Bol, bijna al een heel jaar bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hier lekker aan de stroopwafelijs na bewogen dag en tijd. Fijn weekend, jij ook Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Fijn te horen Sugar dat ze nog steeds bij je is. Heerlijk wijfie is het toch hé? Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Dank jullie voor het welkom. Stroopwafelijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ja lekker in aanbieding bij Raps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hoi Sowhat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Fijn dat je er weer bent, Sowhat, ik miste je hier, echt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Sowhy ook weer op honk, gelukkig♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hoi, Ik geloof niet dat het Sowhat is. AlbertRemmo en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 AlbertRemmo en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden