Spring naar bijdragen

Maandag 29 februari


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Dat was niet aardig. Sorry ;(

Maar nog steeds kan ik er niet tegen als

iemand aan dtinken komt.

Ik beslis dat zelf. En als ik vind dat het niet hoeft

Dan hoeft het niet . Klaar.

Zou niet weten waarover te doscusiëren dan verder. Ik HOEF niet. Punt.

Agnieta, jammer dat het weekend anders is gelopen dan verwacht.

Verwacht de volgende keer eens niets, dan loop je niet tegen te grote teleurstellingen aan 

en hoef jij en huisgenoten niet op de tenen te lopen.

 

Probeer gewoon jezelf te zijn, niets meer niets minder.

De vraag is of je dat ook kunt.!!!!!

 

Probeer wat meer open te zijn naar anderen toe en gooi niet meteen de deur dicht

als men dicht bij komt gezien je reactie op A3 zijn stukje over niet hoeven drinken.

Je doet daarmee jezelf te kort.

t Zou je sieren, want diep in je hart ben je een goed mens.

 

Neem niet te veel hooi op de vork zoals afgelopen weekend.

 

En ik heb niet goed begrepen of je momenteel drinkt, mocht dat wel zo zijn stop er dan onmiddellijk mee.

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even over het zeevissen, Mijn man is ooit Nederlands kampioen strandvissen geweest, dus als jullie een dagje op het strand willen vissen met professionele begeleiding, dan prikken we een datum en dan wil hij dat echt wel doen, als er maar geen drank aan te pas komt.  ;)

 

Ik wil niet oordelen over Agnieta, maar ik heb wel mijn vraagtekens bij het hele verhaal. Kinderen vragen nu eenmaal aandacht.

 

groet Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink helemaal niet.

Leuk dat er zo aan me getwijfwld wordt hier.

Bedankt

Helaas, pindakaas maar dat roep je een beetje zelf over je af. Scheiden/niet scheiden. Vader dood/niet dood. Ruzie verhalen van je zoon. Ook al drink je niet, je vertoont wel het gedrag van een alcoholist. En dat mag ik zeggen, want ik ben er zelf ook een :-). En iedereen is hier best begaan met je, anders reageerden mensen niet maar iedereen heeft een andere manier om dit te laten zien. Sommige heel meevoelend, andere direct. Doe erwatmeeofdoeniksmaardoeevenrustigaan zou een andere frummer zeggen denk ik.

 

Houd het in ieder geval droog allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yehaaaaa onze Begische schone weer terug. Ik ben blij dat je er weer bent meis, echt. Hoe is het met meneer schildpad? Leeft die nog? :heart:  :heart:  :heart:  :lips:

 

Jij bent nog steeds één van de grootste schatten die je hier tegenkomen kan!

 

Daar zeg je wat.

Ik zag vandaag dat de grond wat omgewoeld was waar hij aan het knorren is. Hopelijk blijft hij nog even zitten want het is nog te koud.

Heb jij je gekke vogel nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olle???? Nee die heb ik niet meer. Die zit bij mijn D.A. maatje. Daar zit ze bij een vriendje das een groene amazone, 4 parkieten en twee N. Foundlanders. En daar heeft ze het zo naar d'r zin en is z'n best aan het knuffelen met de rest.

Omdat ik nog al eens last van m'n rug heb kon ik daardoor de kooi niet iedere dag schoon maken dus werd het een rotzooi. Dat is niet goed voor Olle. Maar ik zie haar regelmatig hoor en dan knuffelen we wat af joh. Heerlijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olle! Zo heette ie, nu weet ik het weer  :D

Wow jouw maatje heeft een hoop beesten. Ik heb mijn handen hier al vol aan de kat, meneer schildpad en de dochter.
Dan zit hij daar inderdaad beter alhoewel dat het waarschijnlijk niet gemakkelijk moest zijn geweest hem te weg te doen.
Ook geen vissen meer? Je vijver is toch niet verdwenen? 
Heb je zoveel werk in gestoken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...