nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Het is KROKUSVAKANTIE !!!!!! En ja, ik ben dus ook vrij nu, heerlijk! En de kids op school waren er ook wel weer even aan toe. Voor ouders misschien wat lastig, ja. Of extra druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen Tine en Leila.. klopt, het is weer vrijdag... lekker 0% nemen Leila, Dan begint de zaterdag dubbel zo prettig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Heb Hannah al een paar dagen niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Och dat meen je niet Aggie. Dat vind ik verdrietig, ook omdat ze als zo eenzaam was. Ja het ontgaat me een beetje wie er allemaal vertrokken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Dunt behoorlijk uit hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 DAGPACT Albert Agnieta tine leila Moppie Hier volgende week ook schoolvakantie, maar dan hoop ik van die rotgriep af te zijn en weer lekker aan het werk te kunnen, mag dochterlief een keer ramen zemen en strijken Iedereen fijne zonnige dag toegewenst Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hoi, Ik ben er nog steeds, alhoewel ik nu meer meelezer ben. Jammer dat er veel forummers afgehaakt zijn, maar ieder kiest zijn of haar eigen weg. Ik heb er wel veel steun aan en tzt meld ik me wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Meelezen mag. Lekker stiekem hè zonder in te loggen. Doe ik ook veel! Ga nu Albert uitlaten. Albert het beest! Aanp Vout lettertje. 19 februari 2016 bewerkt door Soothe AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goeiemorgen! Mistig hier. Vermoedelijk moet ik me naar het zwembad toe duwen straks... zo weinig zin. H staat niet meer in de ledenlijst. Is er zuidelijk al zon Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nee Smart nog niets te zien hier. Had er op gehoopt want wil graag buiten wat doen, maar zonder vind ik het toch te koud smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goeie vandaag! Hier Up Noarth een heerlijk zonnetje Zo lekker met de honden naar buiten Vakanties met de kinderen vond ik altijd heerlijk Ik zie het nog steeds als een groot cadeau dat ik samen met ze een groot deel van hun jeugd heb mogen doorbrengen Nice one! AlbertRemmo en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goedemorgen allemaal. De mist trekt op en de zo'n begint te schijnen, gelukkig. Ik ben weer niet vooruit te branden. Misschien helpt dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nee Smart nog niets te zien hier. Had er op gehoopt want wil graag buiten wat doen, maar zonder vind ik het toch te koud Bolletje Uitsluitend een BH is sterk af te raden. Zeer koud. Ook vind ik een BH in de tuin iets grijzigs en duffigs hebben. Jaja ik weet het niemand ziet je in je hoekje, maar toch. Heb je niet een fleurige/flitsende bikinitop. Ach waar bemoei ik me mee. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Waar kan ik zo'n bommetje vinden Jannigje? De mist trekt inderdaad op. Dat oogt toch wat fijner! Misschien kan ik ook nog iets in de tuin doen? Dik aangekleed, ter geruststelling van Smoothe Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Als ik ze kan vinden stuur ik er eentje door Smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nou ja zeg!!! Ik begin vandaag met nieuwe, extra antidepressiva, dus ik ben de bijsluiter aan het lezen. Staat er bij het begin: Waar is dit medicijn voor? Naast depressie Is het Voor (volgens mij is het tegen) ADHD (bij kinderen), het vermindert gedragsproblemen bij ADHD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Wel Vlok daar moet je dan weer vrouw voor zijn. Daar ben ik slecht mee op de hoogte. Past denk ik wel bij haar, zo ik haar virtueel ken. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ha Wijfie, ik ben het niet met je eens! Jij zegt dat je iets stoms hebt gedaan, ik vind juist dat je heel goed voor jezelf hebt gezorgd! Ik herken heel goed het meteen reageren en iets toezeggen terwijl je later denkt: dit is helemaal niet goed voor mij. Het zou (misschien) stom zijn als je je mond had gehouden en was gegaan, met mogelijk alle gevolgen van dien. I.p.d.v. Heb je beseft en gevoeld wat je nodig hebt en daar vervolgens actie op ondernomen. Dus niet stom, maar knap. Dat verdient een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Lars, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid!! Probeer ajb niet te vergeten wat je de afgelopen weken hebt bereikt, ook al voelt het misschien als weinig. Ik denk aan je. 19 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 En nu moet ik aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Lars hoi, ik maak me toch wel zorgen. Je werd niet voor niets in een vervolg traject geplaatst. De groep was niet helemaal tof begrijp ik. Zelf heb ik ook in zo'n groep gezeten. Met Monopoly sloeg één alle hotels en huizen van het bord. Weg opgebouwd huizenbezit. Één was hopeloos paranoide en agressief. Heb het toch maar volgehouden. Lars wat is wijsheid. Ik ken de gevaren die op je loeren. Wees waakzaam!! Groet. 19 februari 2016 bewerkt door Soothe AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Dag Lars, Lekker thuis..?? Ik meen te begrijpen dat je graag wat aan je alcoholprobleem wilt doen en dat je thuis bang bent voor de gevolgen van je vrij onverwachte thuiskomst. Heb je al enig idee in welke richting je gaat denken, wat betreft hoe nu verder? Heb je contact met mensen van verslavingszorg of sta je er nu helemaal "alleen" voor? Hoe dan ook, je realiseert je hopelijk dat niet drinken je nu kan behoeden voor een hoop ellende. Je bent vorige maand naar AA geweest en hebt telefoonnummers. Die kun je te allen tijde bellen, toch? Doen hoor, als je het (even) niet meer weet.. Sterkte. En dat soort dingen gebeuren meestal net aan het begin van het weekend.. Kun je nú nog contact krijgen met verslavingszorg? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik denk gewoon dat je een boel moet weten te verdragen (van elkaar) in zo'n setting. De een heeft ergere zweetvoeten dan de ander, zeg maar. (Agressie vind ik heel naar) Ik heb mensen van echt rare kronkels/gedrag toch zien opknappen. Gewone mensen. Maar de hele tijd door op zo' n groep zijn.... moeilijk hoor! Misschien is ook op andere wijze een DD vast te stellen/of uit te sluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Niet gaan zwemmen maar de tuin in en dat valt niet mee want het is nog koud. Beetje bewegen, tuinmeubels schoon en zakken blad vullen e.d. Ondertussen binnen even opwarmen, worteltjes knabbelen en koffie.... beetje wordfeud ook AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik hoop dat je het thuis vol gaat houden en je vrouw ook Lars, want het is toch een grote stap. Vaak zie je bij een opname dat mensen zich in het begin sterk verzetten, maar dat trekt meestal na verloop van tijd weg. Dat is ook vrij normaal. Ik ben benieuwd wat je nu wilt gaan doen, en ook hoe jouw vrouw hier op gaat reageren want voor haar is het zeker ook moeilijk. Bij haar zal er misschien weer een hele hoop onzekerheid komen, en dat kost een hoop energie. Ik wens jou heel veel sterkte en zeker je vrouw heel veel kracht en wijsheid. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden