smart Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Goeienacht voor de na-lezers onder ons. Soms drink ik nog "iets" *** enzenz het bekende verhaal over het proberen te stoppen met drinken wat maar deels lukt 15 februari 2016 bewerkt door smart Yogajuf en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Smart, Chapeau, zoals je alles verwoord, maar staat er nog ergens een achterdeurtje open Je gaat het echt verliezen van het duiveltje. Het is er eerst één, dan twee, dan drie enz. Je rem is kapot en kan niet worden gerepareerd. Dat zul je moeten leren accepteren. Het is nu eenmaal zo. Sterkte. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Wat is er erg aan als het niet gezellig is of je saai bent ?? Toen ik net gestopt was met drinken was ik ook bang dat ik saai of niet gezellig ben .Nu denk ik zelfs ben ik saai is dat niet mijn probleem dan is dat maar zo ik ben wel ik zelfs en als andere mij saai vinden of niet gezellig na ja is hun probleem. Misschien ben ik ook wat saaier zonder drank maar ik drink wel niet .Sterkte Smart smart en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik denk dat ik de tekst weg ga halen. Biechtstoel gevoel. Toch zal er veel herkenning in zitten. Laat het nog maar even zo. Trots hangt even aan de kapstok Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Gewoon laten staan, Smart.. 't Is nu een deel van je verleden. Je kunt er niets meer aan veranderen, ja, weghalen.. maar dat is niet realistisch. Je kunt er wél op terugkijken.. en van leren. Of, en dat zou helemaal mooi zijn, er later nog eens om (glim)lachen.. Meya en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Smart, je bent authentiek en écht. Dat is je grootste talent. En dat waar je op voort kunt. Dus ik zou zeggen: koester je echtheid en laat dit lekker staan, voor jezelf en het nageslacht. Ook zuinig zijn is een talent! Nu nog 'even' inzien dat zuinig zijn op je zelf het aller-, aller-, allerbelangrijkst is. ;-) Echt vrij zijn, los van oordelen, los van dwangmatig gedrag… je komt er wel. Of zo: "doen alsof" je er al bent? Je bent al vrij. Zoiets. En nee… je bent zeker niet alleen. 14 februari 2016 bewerkt door Yogajuf smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Authentiek en echt vallen mij ook al een tijd op als ik je lees. Laat toch staan.... 14 februari 2016 bewerkt door erik Meya en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Ach jeetje.... nu lees ik jullie pas nadat ik het al gewist heb.... Goh tja, bloos nu ook een beetje van jullie woorden.. En herken toch ook dat stukje schaamte ... pff voor dat uitbundig opene wat ik soms heb. Voel me daar vaak kwetsbaar om. En met een katholieke achtergrond denk ik vaak dat ik aan het biechten ben... de neiging zoveel te openbaren is voor mijzelf ook niet altijd zo goed. Want er kan ook iets in zitten van: me willen verdedigen. En niet altijd is zoiets tevoren al nodig. Enfin, ben even confused.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden