Yvonne Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goedemorgen frummers. Nog helemaal donker buiten, als je nu weg moet met de auto mag je krabben. Wel droog, maar koud... Binnen lekker warm, thee staat te trekken en de koffie is ook bijna klaar. Griep lijkt definitief op de terugweg bij mij en heeft haar klauwen nu om Kees heen geslagen.. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 goeiemorgen frummers Von beterschap! En besteed vooral tijd aan uitzieken meis. Zo belangrijk om vanuit rust en kracht er weer vol tegenaan te gaan. (sprak de ervaringsdeskundige nu haha) Kees ook straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Dank voor de beterschapswensen.... ik doe voor mijn doen al heel heel rustig aan.. merk ook wel dat ik er nog niet ben... en Kees... die doet vast wel heeeeel rustig hem kennende Vlok, hoe is het onderzoek afgelopen gisteren??? 13 februari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goeie morgen iedereen, Een jaar niet veel kunnen doen Vlok? Wat een ellende zeg. Nou, eens kijken of de zon wil gaan schijnen hier, want de plannen zijn nog steeds om naar buiten te gaan en wat te doen in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vlok je bent een taaie he, ik hoop op zo volledig mogelijk herstel voor je je hebt al zoveel doorstaan. Bol, kom je eerst even naar de vastendraad je bent er hard nodig. (40 dagen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 En nu met zus een dag klessebessen tussen de saunarondjes door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Veel plezier Jane, heel veel plezier... Vlok, wat een toestand en wat een geduld moet jij opbrengen, petje af hoor. Bol, hoop dat de zon bij jou wel schijnt, hier is het één groot wolkendek met het ijs nog steeds op de auto's... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vlok heb je ook al eens Acupuntuur gedaan ? Mijn zus had een tennis arm .. Fysio zei : duurt een jaar !!! Na 3 keer acupuntuur was het zo goed als over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Misschien wel netjes van mij om even goedemorgen te zeggen. Bij deze : Goedemorgen ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Rosa Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Bolletje, hier schijnt de zon al! Ik ben helemaal gegrepen door de hype rond Jeroen Bosch. Ik wil naar de tentoonstelling en straks ga ik kijken of ik via de boekhandel het bijbehorende boek kan krijgen met de boekenbonnen die ik nog heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hier ook Nadia en ik loop al te zweten. Ik denk dat het hier achter al zo'n graad of 10 is, dus z'n best aan het breken geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goeiemorgen, een tikje mistig nog hier maar ze hebben zon beloofd. Straks een flinke wandeling maken met een vriendin en er staat al een grote pan soep klaar. Vlok: bij mijn weten kan dat enkel verholpen worden door een operatie. Sterkte!! En ja, zouden we nu bijna van die griepgolf af zijn? Ik hoop het maar. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hier ook geen zon .Heb de jongste belooft naar de dierentuin te gaan dus dat gaan wij doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hoi allen, Adam uit A'dam vandaag acht jaar. Dat is mooi werk! 'Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen'. Adam ga goed en houd het droog. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hier volop zon inmiddels lui, blaas hem wel even jullie kant op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Jaaa, zie hem aankomen Yvonne. Dank je! :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Ik heb nog een treinkaartje van de blokker dus net besloten dat ik naar jeroen bosch gaar .Ik weet alleen nog niet of ik met een vriendin of met mijn jongste of alleen gaar .Het liefst zou ik alleen gaan kan ik ook mijn eigen dinge doen en ben ik een keer weer op mij zelfs .Vroeger ben ik vaak gelift ook alleen en dat vond ik geweldig .Denk dat ik toch maar alleen gaar even egoïstisch zijn moet ook eens kunnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Yvonne je moet wel wat harder blasen , doe je best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goedemorgen allemaalDagpactRosaNadia Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Toch niet naar de dierentuin te slecht weer wij gaan straks biljarten .Dus nog even niks doen ook fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Goedemiddag allemaal, Het was zo stralend vanochtend. Nu niet meer, bewolkt, beetje water koud. Jammer. Wel al 4,5 uur werk erop zitten. Geloof dat ik niet veel meer ga doen hier in huis eind van de middag en in de avond ook werken Niet erg hoor, de aflossing van mijn huisje komt al heel dicht bij smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Albert, ik wacht nog op jouw verhaal☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Zal een fijn gevoel zijn Rapilos. Ik bewonder je om je doorzettingsvermogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden