huttula Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik zit al..voordat de drukte komt. Mooi uitzicht. Goed idee Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik kom bij je zitten, zal Lars maar laten slapen. Thee erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Is goed mensen, we blijven vandaag een daggie strand, en laten ons lekker verwennen door de mensen die daar rond lopen met heerlijke drankjes en eten. Hebben we verdiend. Morgen gaan we dan weer met de trein richting Marrakesh. Dat is zo modern daar. Maar we moeten het ff zien. Daarna naar Quarzazate. Â Dat ligt vlak bij een heel groot meer met watervallen. Dus foto's maken mensen. Is het met iedereen nog goed? Kunnen we het nog een beetje volhouden mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ja lekker. Munt thee..verse munt in overvloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 prima hier, helemaal in voor een lui lekker dagje strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 iemand een hoge faktor zonnebrand bij zich? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ja ik, vangen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 thnx net op tijd smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Pffffttt ik scheid er mee uit mensen, die zon is mij te warm. ben net ik de keuken geweest met de vraag wat we gaan eten vandaag. Harira soep. (vaak met de Ramadan ) gegeten. Het is een soort dikke tomatensoep. Dan Couscous schotel met een Lamsstoofpot en een heerlijke salade, en als nagerecht Pastilla met amandelen en kaneel. Dat gebruiken ze daar erg veel bij het koken. We eten met onze handen hé? Je pakt gewoon een beetje couscous, maak daar een rolletje van en dan leg je het op je duim, en schiet het naar binnen. En na het avond dutje gaan we weer plonzen. En we kunnen daar ook volleyballen. Nou ik wil wel bij Jane staan. Kan ik afkijken. Morgen is er een kamelenrace. Als iemand dat wil zien vertrekken we overmorgen wel hoor. Blijven we gewoon nog een dagje plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Mmmm…. nergens last van ikke hiero…. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Yogajuf, kan ik ook een afspraak plannen met die meneer? Ik ben stijf na het sporten. Of is hij helemaal alleen voor jou? 20 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Bolletje, jij weet nu toch hoe het NIET moet met die kamelen, kun jij niet mee racen? Je race monster komt al naar je toe gesneld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 mag ik een ijsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 ow de tweede mocca als toetje, daar zou ik wel aan kunnen wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg. Ik wil wel graag die twee voorste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Als ik klaar met m ben, morgenochtend, mag jij hem, Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Nou, Yogajuf, mocht de masseur onverhoopt vehinderd zijn, bied ik me geheel belangeloos aan..... smart, Monster en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Verdorie Ik heb of een zonnesteek of verdacht veel tekenen van aanstaande griep. Vanmiddag uur geslapen en nu maar ontspannen en vroeg bed weer in. Doe je zachtjes Lars? Los van deze klachten gaat het heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Hé wat vervelend Vol, ik hoop dat je gauw weer beter bent want het is hier zo mooi allemaal. Kruip lekker gauw je bed in. Moet ik vanavond nog ff kijken hoe het met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Dat eerste ijsje graag Artax met chocosaus en slagroom natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Bol, dat is lief ! Mocht ik morgenochtend niet op strand aan de thee zitten, moet je me komen zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Yogajuf, TOT MORGENOCHTEND? dan ziet hij er zo uit vrees ik. 20 februari 2016 bewerkt door Jannigje Yogajuf en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) https://123spandoek.nl/fullcolor.php   ik had me toch een mooie gemaakt! Maar kopieren en plakken lukte niet dus mag iedereen zelf aan de slag☺ 20 februari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Zucht, idem!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 http://comicsondemand.nl/wp-content/uploads/Untitled.png Nog een paar pogingen gedaan, maar het lukte niet, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden