Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pffffttt ik scheid er mee uit mensen, die zon is mij te warm.

ben net ik de keuken geweest met de vraag wat we gaan eten vandaag.

Harira soep. (vaak met de Ramadan ) gegeten. Het is een soort dikke tomatensoep.

Dan Couscous schotel met een Lamsstoofpot en een heerlijke salade, en als nagerecht Pastilla met amandelen en kaneel. Dat gebruiken ze daar erg veel bij het koken. We eten met onze handen hé? Je pakt gewoon een beetje couscous, maak daar een rolletje van en dan leg je het op je duim, en schiet het naar binnen.

En na het avond dutje gaan we weer plonzen. En we kunnen daar ook volleyballen. Nou ik wil wel bij Jane staan. Kan ik afkijken.

Morgen is er een kamelenrace. Als iemand dat wil zien vertrekken we overmorgen wel hoor. Blijven we gewoon nog een dagje plakken. :D

Geplaatst

Verdorie

Ik heb of een zonnesteek of verdacht veel tekenen van aanstaande griep. Vanmiddag uur geslapen en nu maar ontspannen en vroeg bed weer in. Doe je zachtjes Lars?

Los van deze klachten gaat het heel goed!

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet niet of ik mee doe, het gaat allemaal zoooooo hard. Als het een beetje mee zit gaan ze wel 40 km. per uur. En dan moet ik ze ook nog slaan met een zweepje. ???????? Nou vooruit dan maar, maar jullie mogen het niet filmen hé?  :D

Ben heel benieuwd hoe het met Vol is. Zal zo eens gaan kijken. :)

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Bolletje, bedankt voor het aangeven van de paracetamol..nu iets beter in staat om in pyjama aan ontbijt te verschijnen.

Willen jullie race ajb wel filmen? Ik blijf vandaag in bed.

Geplaatst (bewerkt)

Nou kanjers de race begint om 12.00. Ik ben me toch een partij zenuwachtig. Daar komt die ingepakte kabouter weer zeg, ik zie alleen een paar zwarte ogen.

Nu gaan we in van die boxen staan. En die vent gaat aftellen zeg.

Ali mohameth unshalade met olijfjes, Allah hoe ach bar, STAAAAAAAAAAART. Knal.

5.gifHé waarom blijf ik nou staan? Oo ik moet m'n zweep gebruiken. Even geleend van Nanoeska :P

Nou daar gaat ie dan. Klabats boem boem klodder klets. Nou we zijn weg hoor mensen. Ik deel straks wel handtekeningen uit :D

RONJAAAAA ga jij dadelijk nog ff naar Vol kijken??????

bewerkt door bolletje

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...