Vol Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Juist..blijf meereizen! Mag ik leuk nieuws delen? Mijn reis gaat door! Verlof is geregeld, ik haal mijn eigen werk zelf weer in. Vandaag ontmoeting gehad met mensen die daar zaken regelen en begeleiden, wat een hartelijkheid! Dit voelt als buitengewone kans, de richting waar ik al lang naar zat te zoeken en voor open stond. Enorm veel energie hiervoor, hoewel doodmoe van deze dag. Ik ben een blij mens, maar leef ook zeker mee met ongeluk van anderen hier X lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Vol, wat fijn voor je! Vergeet je tas met marshmellows nÃet :-) Lars, klim je de boot weer in? Morgen eens kijken of ik wat vlinders kan gaan spotten, na een dagje terras en een dagje boot weer lekker uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Vol, waar ga je naar toe? Dat heb ik, gemist. Het klinkt als ver weg en lang, klopt dat? Wat ontzettend fijn voor je en heerlijk dat je er zo blij van wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ik ga 2wkn naar Togo, naar een gezondheidszorg-organisatie om daar te kijken/werken. Hopelijk hierna nog vaker en langer! Jannigje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 (bewerkt) Ik denk er niet aan Lars, je blijft gewoon bij ons. Reis gewoon met ons mee tot en met Kenia. Kom op. Â Â Heel veel werkplezier Vol 12 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 ik spijbel vandaag ben overgebeamed om met Nancy een dagje Amsterdam onveilig te maken. Maak maar veel foto's dan zie ik later wel hoe het was. De Rembrandt kennen jullie al he. veel plezier nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Jullie ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Veel plezier Lady Jane en Nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Lars, blijf je ajb bij ons? Niet teruggaan hoor, je bent één van onze reismaatjes, we kunnen je niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Veel plezier in de hoofdstad dames! Nemen jullie mij vandaag wel mee op een ziekenbedje? Ik heb mijn slaapzak alvast om gedaan en zonnebril op mijn hoofd voor de felle zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Jaaaaaaaaa, het was heeeeeel gezellig! Heeft me goed gedaan, even zo'n uitje. En wat leuk en fijn om Lady Jane weer te zien en te spreken! Maar nu weer hier bij jullie, waar waren we ook al weer gebleven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ik vond het ook gezellig Nancy, was wel blij uit de drukte te zijn later buiten, alhoewel de Cuijp ook erg druk was, een heerlijke dag gehad. Â en hoe is het hier met de pacters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Ik ben er ook even tussenuit gepiept, naar een concert in het Concertgebouw in Amsterdam. Nederlands Kamerorkest met een fantastische klarinettist. Net weer aan komen fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wat fijn dat jullie het zo goed gehad hebben Nanc en Jane. Heerlijk voor jullie En Jan voor jou natuurlijk ook hé? Vandaag nog een dagje luieren en dan morgen met het vliegtuig naar..... Kenia. Onze eindbestemming. Geniet er vandaag nog maar van.  nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Kan bijna niet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Morgen naar Kenia, zie er naar uit! Oke, vandaag een rustig dagje, ook goed. Waar is er nog een lege ruststoel? Het weertje, is goed, he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Kenia! De zon daar zal mij zoveel goeds doen! Ik kan niet wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) Kijk nou, wat een mooitjes! Â dat hangt hier zomaar in de boom! 13 maart 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Mooi Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Nu nog lekker even luieren en dan morgen op naar de Masai. http://pixdaus.com/files/items/pics/0/68/294068_52b0dbe064df0b73d69c3d4909df470b_large.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 och, rood................HELEMAAL mijn kleur Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Eens kijken of we ze eruit springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Vast wel, we doen gewoon deze aan: http://www.kangooclubs.com/files/termekek/1323970373KJ-Pro7-CSa.jpg smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Vlug vlug kanjers, balen zeg, ik heb me verslapen. Gauw eten, spullen pakken want om 11 uur moeten we op het vliegveld staan. En we moeten nog een uurtje rijden. Op naar Kenia. We landen in Nairobi en moeten daarna nog twee uur met de bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden