bolletje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Moet je aan Lars vragen Wijfie, das de machinist. We hebben ook een wagon waar gerookt mag worden hé mensen. Das in het achterste gedeelte. ik rook nog een peukie en ga dan slapen. Trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Lars Komen jullie toevallig ook langs hamburg? Ben vanaf morgen vrij en stap bij nader inzien toch graag op in jullie trein. Groetjes zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 40 DAGENPACT JanePumpkinLarsVlokHuttulaMonsterMijn GerritBlondieKlavertjeBolSkipNadia NancyRonjaYoJannigje Vol Tony Wijfie ZBB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Fijn!! Hoop niet dat de andere reizigers bezwaar hebben tegen de omweg Ik neem broodjes zuurkool met braadworst mee ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Gaap lag al op één oor maar werd geroepen dat ZBB mee wilde. Toch nog maar even eruit gekomen. Fijn dat je mee gaat ZBB. Toppie je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Dankje bolletje Veilig met het treintje mee voor 40 dagen Zin in! Voor nu ga ik ook op een oor Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 pffft, niet de makkelijkste manier om een lifter op te pikken hoor smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Je hebt pech Lars, ik wilde je nek en schouders wel masseren, maar ja, jij ligt al op één oor. Ik heb trouwens mijn fiets op het dak gezet, voor het geval we een dagje niet treinen, dan kan ik hier en daar misschien een stukje fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 (bewerkt) Mijn fietsje is toch wel meegenomen toch? 15 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Potverdorie: ik had ZBB graag willen ontmoeten en heb ook nog het laatste vliegtuig naar Vienna gemist. Daar zit ik dan samen met Meya de gehele dagdraad te vullen!! (bekaf he Meya? )Plantjes water geven. Katten voederen en bakken schoonmaken! Tis geen stijl! Alles-alles moeten wij nu doen! Ik ben maar knap blij met Meya Soothe, AlbertR en de enkele andere die niet op reis is. Verdr... zeg Maar... fijn dat we een reisverslag hebben en kunnen meegenieten Ik lach me slap om jullie. En ik hoop van ganser harte dat jullie droog de oversteek halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Zo, iedereen opstaan want we gaan richting Italië. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Ik kon Artax toch niet aan de kant van de weg laten, en wist ik veel van die fiets van Jannigje, dan had ik m achterop kunnen oppikken. Nou ja, alles weer "normaal" hier. Op weg naar de mafioso dus, Let goed op je spullen mensen en Bol hebben we tijd voor een lekkere pizza of spaghetti onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Raps is nu verwend Jannigje die heeft trapondersteuning. Dat wordt dus weer de beentjes gebruiken Raps, ook met tegenwind Ik ga de warmte opzoeken vandaag en de rust, (ben ook niet zo'n groepsmens Lars) tot vanavond rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Zijn we op weg naar Hamburg? Want dan moet ik even wat gemaakte reservierungen wechselen in Wien. *bladert in woordenboeken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Doen we Nadia. Kan Ronja voor tolk spelen. Gaat het nooit fout. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Oké, roep even als we ergens stoppen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Bedankt nog Lars, dat je in Eindhoven hebt willen stoppen. Kon daar nog net mooi opstappen en hoefde ik niet te gaan vliegen naar Wenen. Lekker geslapen met zijn vieren daar in Düsseldorf. Ruimte zat in zo'n slaapcoupé. Hoe gaat het nu verder? Eerst naar Hamburg en dan linea recta naar Milaan? Laat even het reisschema weten Lars. Dit in verband met de thuisblijvers. Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Dat wordt dan wel erug druk in de herencabine. Gooien jullie wel een raampje open want we eten vanavond erwtensoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Fijn, ik zie dat we iedereen opgepikt hebben. Avondeten is ook dik in orde. Ik denk dat we nog even doortuffen, maar raad iedereen aan zijn/haar rust te pakken, want morgen komen we aan op het Westbahnhof in Wenen en dan heb ik een leuk programma voor jullie. Jaja, ik hoor in de verte al de waldhoornen van Oostenrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Of is het de erwtensoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 O leuk Nadia ik verheug me er al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Is er nog erwtensoep? Ben ik gek op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Zo, iedereen opstaan want we gaan richting Italië. Nu snap ik over welke trein Jannigje het had op de dagdraad. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Vlok Zo dames en heren vandaag komen we aan in Venetië. Heb een paar gondels besteld zodat we de mooie gebouwen kunnen bewonderen. Wie nog een masker wil kopen kan dat, er zijn genoeg winkeltjes met prachtige dingen. Om 17.00 moeten we weer terug zijn voor een lekker Italiaans diner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden