bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Hartstikke goed Moppie, heel veel succes.
Gast Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Moppie, gaat je internetbehandeling nu starten?
Kohtje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Moppie, welkom in de wereld van "gestopten"... Niet meteen op de achterdeurtjes aflopen hoor, die willen nog wel eens uitnodigend/verleidelijk opengaan als je er in de buurt komt. Omgeef je zoveel mogelijk met mensen met ervaring. En wees/blijf op je hoede.
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Geen rommel gevonden in de rommelwinkel...sappernoten!Moppie! Ik miste je hier al. Je kan het!Ik werk ook sinds een paar jaar 4/5de Gerrit en ik vind het zelf ook zalig. Wat zijn nu twee dagen vrij op een week? Stelt niets voor, nadda, noppes, rien de knots! Aha Bolletje, niet te vlug stoppen dan?
Kohtje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Geen rommel gevonden in de rommelwinkel.. Hebben ze OPRUIMING!! gehouden?
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ik ga zo dadelijk iets doen, wat dat weet ik nog niet. Misschien doe ik ook gewoon niets.Aaaaaaaaah vakantie. Het kan zo mooi zijn Ik herinner me mijn eerste drankloze vakantie nog goed. Keek er niet dadelijk naar uit. Wat moet je in een vakantie als er geen drank is? Hoe moet je de dagen vullen?Ik ben er zeker van dat velen daar wel op botsen.Maar ik kan je garanderen. Na een tijdje wordt vakantie hebben weer superleuk.
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 (bewerkt) Hebben ze OPRUIMING!! gehouden? Volgens mij heeft iemand al de rommel gewoon gekocht en de nette spullen laten staan. Shame on them Nee geen opruiming hoor. Dat doen ze daar niet. 5 februari 2016 bewerkt door Truus
Kohtje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Geen rare kronkel, Agnieta, de Grootste Trigger!! "Denken dat je veilig bent". kruidenthee67 reageerde hierop 1
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 En dat is dan weer een andere trigger Agnieta.Niets raar aan.
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ik heb nooit gedacht dat ik veilig was denk ik. In die zin dat ik denk dat ik ooit dacht nog een 'normale' band met alcohol te kunnen hebben. Wel liet ik alcohol terug toe omdat ik mijn verslaving niet zie als iets waar ik geen controle over kan hebben.Dat zou het buiten mezelf plaatsen zijn.
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Genoeg geleuter van mijne kant. Ik ga mijn kleerkast nog eens ontdekken
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ik begrijp niet goed hoe je dat niet kan weten Agnieta.Dat is één van de meest voor de hand liggende triggers.Het gevoel je zelf te mogen belonen.Jij bent nog niet goed wakker denk ik Oke, ik ging ervandoor
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ah dat was het nietSorry...het was een andere trigger waar jullie het over haddenAch...ik ben niet goed wakker dus
Moppie Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Mijn internetbehandeling is al twee weken geleden begonnen en tot mijn grote verbazing ( grapje) bleek ik dus veel te veel te drinken. Eerlijk gezegd schrok ik er zelf van hoe erg het weer was geworden de laatste maand. Ik wil ook weer wat meer energie hebben. Afgesproken dat manlief mee gaat boodschappen doen. Vandaag blijft het hier droog in ieder geval. ronja en AlbertRemmo reageerden hierop 2
Yogajuf Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Gefeliciteerd met je gestopt zijn Moppie! Het zal waarschijnlijk een van de belangrijkste en beste beslissingen van je leven zijn. Veel succes! lady jane reageerde hierop 1
Gast Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Heel veel succes Moppie! Ik heb veel gehad aan de internetbehandeling. Ik heb alles heel serieus en plichtsgetrouw gelezen, beantwoord en gedaan. Ook de onderdelen waarvan ik van te voren dacht "dat weet ik allang" of "wat een onzin". Zelf uit die laatste categorie kon ik nuttige zaken halen. Sommige onderdelen bleken me meer tijd te kosten dan er vanuit de behandeling was gepland; soms ook omdat ik zelf druk was met iets anders. Liever dan iets half doen heb ik in die situaties gewoon een weekje uitstel genomen. Ik hoop dat het vooor jou net zo goed gaat werken als voor mij Moppie!
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Nee het is wat Kohtje zegt. En de Grootste trigger zien ik niet? Herken ik niet? Tut, tut, tut...soooo not done..puhhh.. Is dit sarcasme want ik begrijp het niet helemaal.. Jij bent een echte stuiterbal is het niet? Ik hoop dat je je triggers onderhand al wel kent want zonder dat ben je een vogel voor de kat. Of dat moest op je wenslijst staan natuurlijk
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Je lijkt altijd drank in huis te hebben Wijfie.Waar blijft dat toch van komen?Ik heb nooit drank in huis en ik ben zelfs geen geheelonthouder
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Btw..ik lees jou wel graag.Je schrijft leuk en oprecht vind ik.
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 (bewerkt) Heb heel misschien wat duidelijkheid over wat ik mankeer. Gisteren heb ik de vraag online gesteld aan een arts, wat het zou kunnen betekenen dat ik ineens hele koude handen krijg en dan stijf van de spanningen kom te staan. Het is hier nu 21 gr. en ik zit met een dik gewatteerd vest aan. Hij zei mij dat ik hoogstwaarschijnlijk een ernstig tekort aan vit. D3 heb en dat daardoor die klachten er zijn. Dus maar weer eens een afspraak gemaakt met mijn h. arts en maar voor de 3e keer bloed laten prikken. Hoop zo dat het dat is mensen want dat zou me in de toekomst een hele hoop ellende en pijn kunnen besparen. Hoop dit niet meer mee te maken. 5 februari 2016 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1
Yogajuf Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ik hoop het met jou Bol. D3 en depressieve gevoelens, ja, dat kan. Wel bizar dat daar niet eerder op is geprikt, maar goed, niets aan te doen. Ik duim voor je.
Gast Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Het zou mooi zijn als dat de verklaring zou zijn Bolletje. D3 kun je ook zo kopen en kan volgens mij geen kwaad als je wat teveel binnen zou krijgen. Maar altijd zelf even nazien want ik ben een leek.
Yogajuf Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 (bewerkt) Oh en Bol, laat dan ook je B12 prikken alsjeblieft. D3 en B12 werken nauw samen! En MG heeft gelijk, maar ik zou in jouw geval zeker éérst laten prikken. 5 februari 2016 bewerkt door Yogajuf
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Geplaatst 5 februari 2016 Ja eerst maar laten prikken Ger. Gelukkig doet prikken me niets das al mooi mee genomen. Yo ik geloof dat hij vit B 12 al geprikt heeft. Heb een kopie mee gekregen met allemaal moeilijke namen dus daar komt deze Bolle niet uit hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden