Spring naar bijdragen

Zondag 31-01-2016


Gast

Aanbevolen berichten

Vandaag een nieuwe start

Even geen koffie voor mij,ben bloed nerveus,zit te trillen als een gek.

Ja ik weet het eigen schuld,maar daarom is het nog niet leuk.

Baal goed van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goed nieuws dat jij en je vrouw er toch voor willen gaan.

Ik herken dat heel goed,dat je je trekmomenten "daar" wel ken negeren.

Dat heb ik op mijn werk "daar"gaat het meestal goed,maar eenmaal thuis,als ik dan alleen op me boot zit,dan is het voor mij altijd vele malen moeilijker.

Daar zal ik ook aan moeten gaan werken,op wilskracht kom ik ver,maar wilskracht is voor mij blijkbaar niet genoeg.

Je bent hard aan jezelf aan het werk

Goed om te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Beetje laat, maar hier zijn de koffie en thee. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
Mooi om te lezen hoe het met je gaat en hoe je aan het werk bent Lars. 
ZBB, wat jammer dat het toch weer zo verkeerd is gegaan. 
Ik had de indruk dat je naar je ex zou dit weekend, is dat niet doorgegaan? 
Vandaag dus op de tanden bijten en opkrabbelen. 
Geen koffie, maar misschien een bakje thee? 
En veel, heel veel water drinken... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

Het is zondag vandaag, wat voor veel mensen een vorm van rustdag is. Als ik ZBB en Lars lees, dan wordt er echter hard gewerkt vandaag. Succes mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne

Ik ga zometeen naar me ex,had eigenlijk gisteren willen gaan.

Maar niet als ik gedronken heb,dan ben ik niet welkom.

Bedankt truus.

Lars

Ik ga ook eens bepaalde dingen proberen op te schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren een etentje met ex-collega's en hun partners.
​Wat me toen opviel is dat ik mensen eigenlijk weinig te vertellen heb en ze zelfs behoorlijk saai vind.
​Irritant soms.

​Iemand wou een glaasje wijn maar voor één iemand de fles opendoen was een beetje dom. Ik was niet van plan iets te drinken (zoals eerder aangegeven ben ik geen stopper maar drink ik wanneer ik daar zin in heb (en nee ik heb niet altijd zin in alcohol ;)) maar stelde voor dat ik dan ook wel één glas zou nemen. Dan kon de fles voor de andere open.
​Plots wou iedereen toch een glas. Geen probleem, dan hoefde ik er zelf geen te nemen.

​Krijg je me toch altijd van die belachelijke reacties...ben jij dan nu een geheelonthouder? Hoezo jij moet dan geen glaasje...blablabla.
​Niet dat ik dat niet eerder heb gehoord in de afgelopen jaren want dat kom je regelmatig tegen en meestal geef ik er geen bal om.

​Maar gisteren dacht ik even...
​Krijg de pepernoten in tomatensaus!

​Toen de avond bijna ten einde liep had ik bijna spijt dat ik geen glas had genomen.
​Soooooooooo boring

 


bewerkt door Truus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bol, Truus, Vlokje en Gerrit. 

Fijn dat het weer een stukje beter gaat Bol. 

En ja, morgen februari, stukje dichter bij de lente gelukkig.. 

Wat jammer dat de kat het eten niet lekker vindt. 

Is het alternatief een pilletje telkens? 

Elke dag twee pilletjes.

​Ik mag ze door haar eten mengen..

​Je zou het eten moeten zien. Lijkt wel karton. Ik zou het ook niet eten moest ik de kat zijn..

​Ik bel er morgen om. En dan op hoop van zegen.

​Ze is nu tenminste lekker aan het eten :)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vlokje heerlijk hé?

 

Truus is je kat ziek dan? Want als ze verkouden is en belletjes heeft hangen aan haar neus eet ze niet. Als een kat niet kan ruiken weigeren ze eten.

Ze heeft een schildklierprobleem bolletje. Daar waar katten een normale waarde van 3 hebben, lag het bij haar over de 15.

​Vandaar de speciale voeding. Ze mag als ze daar van eet ook helemaal niets anders..

​Maar het lukt niet.

Dus morgen dan maar de pilletjes bestellen.

 

Ik heb er een beetje warm water bij gegoten omdat het eten zo droog was. Maar ze bleef ongeïnteresseerd. T is een kieke! 

bewerkt door Truus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren een etentje met ex-collega's en hun partners.

​Wat me toen opviel is dat ik mensen eigenlijk weinig te vertellen heb en ze zelfs behoorlijk saai vind.

​Irritant soms.

​Iemand wou een glaasje wijn maar voor één iemand de fles opendoen was een beetje dom. Ik was niet van plan iets te drinken (zoals eerder aangegeven ben ik geen stopper maar drink ik wanneer ik daar zin in heb) maar stelde voor dat ik dan ook wel één glas zou nemen. Dan kon de fles voor de andere open.

​Plots wou iedereen toch een glas. Geen probleem, dan hoefde ik er zelf geen te nemen.

​Krijg je me toch altijd van die belachelijke reacties...ben jij dan nu een geheelonthouder? Hoezo jij moet dan geen glaasje...blablabla.

​Niet dat ik dat niet eerder heb gehoord in de afgelopen jaren want dat kom je regelmatig tegen en meestal geef ik er geen bal om.

​Maar gisteren dacht ik even...

​Krijg de pepernoten in tomatensaus!

​Toen de avond bijna ten einde liep had ik bijna spijt dat ik geen glas had genomen.

​Soooooooooo boring

Hahaha, moest verschrikkelijk lachebn om die pepernoten in tomatensaus... 

Maar inderdaad, zulke avondjes kunnen zoooo saai zijn. 

Doe mij dan maar een spelletjes avond, ben ik tenminste nog bezig... 

Gelukkig krijg ik eigenlijk nooit rare reacties als ik fris bestel in plaats van wijn, 

zal ook komen omdat veel van mijn collega's niks drinken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, wat goed dat je wat aan hardlopen wilt gaan doen. Er zijn wel beginnersschema's op het internet te vinden. Die werken met een combinatie van een korte tijd rustig joggen en veel wandelen tussendoor. Langzaamaan wordt die verhouding dan veranderd naar steeds meer hardlopen.

Als je een beginner bent, dan is het goed om je aan zo'n schema te houden. De eerste maanden lopen veel mensen blessures op en dat is zó zonde. Zeker mannen hebben nogal last van overdrijven en even laten zien dat we het best nog kunnen...

Het zou leuk zijn als het wat wordt. Ik loop minsten tweemaal per week en vind het heerlijk.

 

Jane beterschap :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen , vrijdag hier kompleet ingestort , trek het niet meer , ook nog depressief erbij .Zit nu in de keuken en hoop dat mijn kids niet in de gaten hebben dat ik wakker ben .Wil hier weg maar dat gaat niet .Ook nog schuldgevoel dat ik zo voel , ben nu nog een slechtere moeder als toen ik dronk , sorry voor zo wenig positievee .Het liefste zou ik nu 20 flessen wijn drinken , maar ja dat helpt ook niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...