smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik denk dat het maagvulling is met droog brood. En water drinken doe ik wel redelijk goed. Wel erg neutrale smaken ja... Ik neem graag een stuk kaas enz. Maar op termijn moet ik wel op mijn lijn letten vrees ik. Het beruchte buikvet Iedereen zit lekker te eten zeker. Ik heb vanmiddag heerlijk gezwommen, 1 km in 35 minuten; dat is best goed toch? Ik had de hele baan voor mezelf, dat scheelde wel. Toen dat matras gekocht en ook een paar leuke rieten stoelen. Aarghhh.... alweer platzak nu. Op termijn toch aan het droge brood..... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ja, zo zorg je vanzelf voor droog brood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Welk genre zingt dat koor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Er gaat wat mis. Ik wilde nog vragen wat voor soort koor het is Jannigje. En trouwens... ik ken je nog van 5 jaar geleden. Volgens mij is er al heel veel veranderd bij jou sindsdien! Mooi! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Hoi allemaal, Hannah en je broer mag de grond inzakken met zo`n opmerking Bolletje ik heb je ontmoet ooit en vind je moederoverste, ik kan er al niet mee omgaan hoe jij je voelt. Dan is het bij jou erger, heb geen steun op helpend iets voor je maar weet dat ik met je meeleef. Straks the voice kijken en eten, alcohol is ver weg. Meld me geslaagd af van het dagpact en verder met fb en zo Fijne avond allemaal, misschien piep ik nog even, anders alvast truste tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Welk genre zingt dat koor? Klassieke muziek: stukken van bijvoorbeeld. Haendel en Bach smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Hannah, ik wil nog even zeggen dat ik je besluit heel moedig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle hulp die ik hier altijd gekregen heb. Ik stop met schrijven,ben jullie hulp gewoon niet waard. Het lukt me toch niet om droog te blijven. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe,misschien dat ik soms nog wat lees hier maar schrijven doe ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 (bewerkt) Ach ZZB, niet doen. Mag ik niet zeggen misschien, het is jouw keuze, maar voor wat het jou waard is: in mijn ogen ben je het wel waard! 29 januari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 ZZB, volgens mij ben je uitgelogd. Ik wens je sterkte en het beste. Je kunt altijd terugkomen, heb ik ook gedaan, en ik ben niet de enige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle hulp die ik hier altijd gekregen heb. Ik stop met schrijven,ben jullie hulp gewoon niet waard. Het lukt me toch niet om droog te blijven. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe,misschien dat ik soms nog wat lees hier maar schrijven doe ik niet meer. ZBB: stel je niet zo aan!. Onzin, daarom vroeg ik ook hoe het ging: ik weet nog hoe slecht het met mij ging als ik dronk. "Gewoon" weer proberen, vandaag, or morgen is er weer een 24/12/6//3/1 uur waarin er niet gedronken hoeft te worden. Gewoon blijven schrijven, ook als het niet lukt, net zolang tot het wel lukt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle hulp die ik hier altijd gekregen heb. Ik stop met schrijven,ben jullie hulp gewoon niet waard. Het lukt me toch niet om droog te blijven. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe,misschien dat ik soms nog wat lees hier maar schrijven doe ik niet meer. ZBB je bent het wel waard misschien voel je je momenteel dat niet ik zal je missen (kan je niet dwingen te blijven schrijven) maar vraag je wel; laat het gewoon open, je hoeft geen definitief besluit te nemen tenzij je heel zeker weet dat wegblijven je echt zelf zou helpen alcohol de baas te worden maar dat kan ik niet geloven. gewoon dag per dag blijven doen joh dat is al moeilijk te overzien soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Zbb, ik sluit me geheel aan bij wat hierboven is geschreven. Je kan meer dan je nu denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Amai het waait hierbuiten als gek.. Hoezo je komt niet meer schrijven zeilbootbewoner? Ik lees je anders graag..Je bent hier toch nog niet zoooo lang. Ik bedoel je profiel zegt niet dat je een ervaren forummer bent. Geen idee hoe lang je hier moet zijn om die titel te krijgen maar goed..Terugvallen hoort er, zeker in de beginperiode, bij.Als mensen daar kritisch op reageren is dat meestal ook omdat ze beter voor die persoon willen. Weten dat hij/zij het kan maar enkel kunnen toekijken. Tenminste als ik zo reageer komt het daar uit voort.Al weet ik natuurlijk niet of dat aan de basis ligt en je daarom niet meer komen wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 (bewerkt) Ik heb een vriend die ik heb leren kennen toen ik net aan mijn proces begon ongeveer een zes jaar geleden.Nog steeds valt hij regelmatig terug.Zelf vind ik dat heel moeilijk. Wil hem soms wel slaan!Maar al bij al vind ik hem een held. Hij geeft nooit echt op.Dus waar je ook gaat of staat zeilbootbewoner.Geef niet op 29 januari 2016 bewerkt door Truus JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik hoop dat je hier geen "gedonder" van krijgt Lars. Ik ben ooit 4 weken in Detox geweest en een vervolgopname van 5 maanden intern daarachter aan. In beide gevallen leefde ik in groepsverband, in de Detox vond ik het nog wel meevallen maar in de vervolgopname waarin ieder broodnuchter aan zijn/ haar problemen werkte..nou pfff. Op ieder moment van de dag gebeurde er wel wat of was er iets aan de hand. Maar in Detox alsook in de vervolgopname had ik me aan de regels te houden en met de groep mee te draaien. Wanneer ik in verzet ging, wat in het begin nogal eens voorkwam, kwam ik telkens in grote problemen. In de vervolgopname werd ik noodgedwongen in een positie gezet waar ik wel moest meedraaien met de groep door hulp te vragen en te accepteren; door de leiding maar ook van groepsgenoten die ik soms totaal niet mocht. Ook moest ik dingen doen die ik grote onzin vond, ik zag er het nut niet van in of ik voelde me er te goed voor. (ego) Dit moesten we àllemaal. Wilde ik niet, of iemand anders van de groep niet, dan kwam de hele groep soms in problemen door 1 "dwars" iemand en dan had je de hele groep in je nek. Nou dan niet, vertrek maar hoor, je zit hier voor jezelf en als je je niet wilt laten helpen en niet wilt meewerken, dan niet; voor jou iemand anders. En als ik de regels zou overtreden kon ik meteen maar beter ophoepelen. Dan is gewoon de volgende aan de beurt die op de wachtlijst staat want die wil blijkbaar wèl want die wacht om geplaatst te worden. Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik Agnieta maar dat van die overgave waar je nu over schrijft haal ik echt niet uit deze posting. Ik had misschien niet jou met Lars mogen vergelijken sorry als ik je daarmee tekort hebt gedaan maar ik heb Lars willen laten zien hoe volwassen hij gereageerd heeft en dat voelt nog steeds zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 (bewerkt) Ik val even binnen, welke plaatjes kunnen hier geplakt worden, .png of .gif geprobeerd, maar dat werd niet toegestaan! Ik zoek een vliegende adelaar (-; Deze, maar dan kleiner 29 januari 2016 bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Mooi Jan, is dit een visarend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Lars ga er voor Zeilboot, waarom ben je hier? Als het alleen maar goed gaat is het inderdaad niet de plek voor je, maar wanneer het steeds fout gaat is het wél de juiste plek voor je. We kunnen je niet helpen? maar wel ondersteunend zijn, en tips geven. Iedere keer viel ik weer, soms al na een dag, NIEMAND heeft me ooit geweigerd, maar ik werd hetzelf zat. Misschien heb jij dat ook nu, waar moet je of ga je heen Zeil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 GAAF Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Eagle van ABBA en bij de begrafenis van mijn moeder was ook een lied met een adelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik ben denk ik vergeten te vertellen dat de 4 leden van ABBA onlangs na ruim 30 jaar eindelijk eens weer alle 4 op podium staan UNIEK en GAAF (voor mij dan) Dat leeft nog steeds in mij, en met alle toebehoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 heb een heerlijke dag met ze meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden