Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2016


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ach bolletje dat is ook zwaar eenzaam te zijn .Is een hond niet iets voor jou mij hielp het wel of heb je een .Is maar een idee .Wel knap dat je dit met ons deelt. Van dag voel ik mij heel moe gisteren ook al , dan gaat het een dag goed en dan weer slecht puhh echt een achtbaan op dit moment .Fijne dag voor iedereen en Yvonne bedankt voor de koffie elke morgen is toch fijn wakker worden zo .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronja ik heb twee hondjes en twee katten, maar ik mis het gevoel ergens bij te horen. Nu zit ik de hele dag binnen.  En in de winter ben ik nooit optimaal.

Maar zodra het weer iets beter gaat met me, ga ik toch kijken voor vrijwilligerswerk. Want dit is niet goed.

Wat rot dat je je zo moe voelt, ga je wel op tijd naar bed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ja je eenzaam voelen is enorm erg. Kan ervan meepraten.

Het is een gevoel.....en net als bij zoveel zaken is het proberen waard om nu naar je verstand te luisteren.

Helpende gedachtes formuleren. Zoals je al doet...het gaat wel weer over...de winter duurt niet lang meer...en zien wat er wel om je heen is, zoals je diertjes. ((()))

Ik loop ook al een paar dagen met mijn ziel onder de arm...ik worstel me er wel weer doorheen.

Als het maar niet te lang duurt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar slaap heel slecht bolletje voor mij gewoon lichamelijk en psychisch op na ja komt wel weer .Was wel bij mijn huisarts en dan bij de praktijkondersteuner maar daar heb ik echt niks aan .Had al mijn moed bij elkaar gerapt om hulp te zoeken en beland bij een praktijkondersteuner war ik naar 25 minuten weer buiten sta en die mij wel zegt vervelend dat U zich zo voelt heeft ook wat komisches die mann maar heb er geen muur aan .Weet je ik denk zelfs ook voel je je slecht probeer toch actie te ondernemen en zoek vrijwilligswerk zo kun je mischien de cirkel van eenzaamheid doorbreken .Iets doen leefert toch meestal iets op niks doen en in de situatie blijven zitten leefert meestal niks op .Niet dat ik zo geweldig ben theoretisch weet ik het maar jaaa doen is toch anders .Heb niet zo goed nu op mijn nederlands gelet maar goed ik laat het maar zo staan Sterkte Bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Vandaag pas om 10.30 beginnen.

Wel lekker hoor !

Heb mijn boekhouding al gedaan.

Het hele jaar 2015 is rond, dus de boekhoudster kan komen, voor de afhandeling en aangifte

 

Voor de rest, wel goed geslapen (met dank aan mijn doorgesneden ui op het nachtkastje)

Maar nog steeds heel gammel, verkouden, hoesterig.

Jack..dit gaat meestal mijn straatje voorbij.

Maar nu niet kennelijk.

 

Bollie,

Hang on there he :rose:  :heart:

Probeer anders alvast de informeren naar vrijwilligerswerk, dat zal je vast goed doen.

Toen je bij de dierenambulance werkte, voelde je je ook veel beter.

Een mens wil nu eenmaal graag nuttig bezig zijn toch!?

Dat geeft je weer een voldaan gevoel.

Maar..het zonnetje schijnt vandaag, dus maar weer even lekker met je snoet de tuin in dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  :sun:

 

@Bolletje, jij tekent en schildert toch graag? Waarom niet met je tekenblokje een paar uur

per dag in een openbare bibliotheek plaats nemen? Daar heb je ook andere mensen, de koffie/thee

is er meestal heel goedkoop en er liggen ook gratis dagkranten. Dan heb je tenminste één break op

een dag. Weet natuurlijk niet of je je hondjes mag meenemen of hoelang ze alleen thuis mogen/

kunnen blijven.

 

Daarnaast zou ik actief op zoek gaan naar vrijwilligerswerk, eventueel ook bellen met deze en gene

van zo'n organisatie.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.  :)

 

*grammaticaal

bewerkt door Burchill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Burchill ik ben best al wel bezig om wat te zoeken, maar bij de meesten heb je toch een auto nodig en die heb ik niet, maar ik blijf wel rond neuzen. Verder hoop ik dat mijn maatje doorzet met de hondenopvang. Als ik het gevoel heb dat hij er serieus mee bezig gaat, heb ik goeie hoop, en dat doet leven.

Maar heel belangrijk is toch de zon. Als die wat meer gaat schijnen voel ik me stukken beter, dus het moet maar gauw voorjaar worden.

Dadelijk eerst weer in mijn hoekje zitten om wat zon mee te pikken. En dan de tuin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Ach Bol, wat akelig en herkenbaar.

Is de depressie al wel over? Ik bedoel dat je de drempel over moet om actie te ondernemen en juist die drempel kan zo lastig zijn!

En het lijkt me lastig om op plannen van een ander te vertrouwen... als de teleurstelling al om de hoek ligt?

 

De zon in, da's eerst het beste denk ik. Dat ga ik straks ook doen!!

Gisteren de hele dag binnen. Veel bij de laptop; pijnlijke ellenboog en zelfs nekpijn (wordfeud op de telefoon...)

Dan heb ik toch liever spierpijn van de tuin!

 

Nadiah... wat nu? Een kater? Wat is dat :face-icon-small-shocked:  Gauw ervan bijkomen en hoppa...!!

 

Vandaag ga ik es heerlijk genieten. Niet teveel plichtplegingen... lekker in en rond huis scharrelen.

Als de :sun:schijnt kan er al weinig mis gaan in feite!

 

Fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...