bolletje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Mijn hondjes willen alleen naar buiten als het echt niet regent. Dan gaan ze voor de deur zitten en half plassend nog druppelen komen ze weer naar binnen. Maar als het zonnetje schijnt zijn zij de eersten die buiten gaan liggen. Zo J. is terug van vakantie en is z'n honden komen halen. Wat een rust hier zonder die ADHDer. pfffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 In het algemeen merk dat ik dat ik zelf iets te lang blijf zitten met wrok/woede/verdriet. Deels omdat ik niet geleerd heb om dit goed te kanaliseren. . Dit herken ik helemaal Truus, wij waren vroeger niet boos thuis, ja ja............Natuurlijk waren we dat wel, maar dat mocht op geen enkele manier worden geuit. Het heeft heel lang geduurd voor ik voelde dat ik wel degelijk boos ben, vaak heel boos zelfs, maar wat doe ik daar vervolgens mee?? Dat vind ik nog steeds heel moeilijk. Ik heb geen hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Helemaal mee eens Lars. Voor wat het je waard is, jouw verhaal komt op mij eerlijk over, uit het hart, niet belerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Goeiemorgen iedereen, LJ, volgens mij is er wel iets te doen aan dat geblaf. Mijn buren hebben iets wat de hond, steeds als ie wil blaffen, een klein pulsje geeft. Een apparaatje wat volgens mij in de halsband zit, rond de keel. Ik meen te begrijpen dat dat niet goedkoop is, maar wel afdoende. Heb er geen verstand van, misschien is het best akelig voor de hond zelf...? Maar er bestaat dus wel iets voor. Ik heb mijn uurtje koffie-laptop-roken weer gehad en ga me haasten voor mijn bezoek. Druilerig of niet: we gaan weer een flink stuk aan de wandel straks. Fijne zondag! ik ga het uitzoeken Smart, dat zou heerlijk zijn, bedankt Ik vond er meerdere en helemaal niet duur dus dat moet goedkomen, briefje door de bus gedaan en nu maar wachten.☺ 24 januari 2016 bewerkt door lady jane smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 oei Aak is het echt zo erg die schokjes? Las jou later pas en het briefje zit al in de bus. Ik ga nog even verder neuzen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 ook tips van mensen zonder dieren zijn welkom Han het gaat om mijn nachtrust hier en hier lezen méér mensen dus mea culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 oei joop bij het lezen dat jij patat eet dacht ik ook wat in de pan te gooien en er gelijk wat bitterballen maar bij dan utje utje wat een prutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Jane, zou oopoeh iets zijn? Zo ga je niet aan de noden van de hond voorbij, is win-win. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 yep, maar het was toch lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik las Sowhat er iets mee doen toch Jopie?Ze reageerde namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 het kan een hulpkreet zijn en dat doen we op ons eigen manier he maar ik was ook even aan het afwachten nog Als er serieuze steun gevraagd wordt komt die hier altijd onmiddelijk dat weet Han ook volgens mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Niets is onvoorwaardelijkDat is niet vies, noch slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik zou wel een hondje willen.... Droog, nuchter, sober en clean geweest dit weekeinde. Happy me. Ik doe het rustig aan en ben soms ronduit lui. Een nieuwe kant van mij. Met drank liep het metertje vaak overuren. Sommige mensen worden van drank slaperig. Ik word hyper. Nu mag ik lui zijn. Want drank legde mijn leven bij tijden ook stil. Dan deed ik nog minder dan niks. Nu gewoon legaal niks doen....zoiets... Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Zit je familie je nog steeds in de nek Hannah1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Eindelijk stilte bij de buren..Alles klaar voor morgen Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Weet je hoe de dagindeling gaat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Zal aan je denken morgen.Even hangen op de zetel nu, genieten van de stilte. Doe dat goed daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Goede avond allemaal, Weer bij gelezen !, Alweer heel wat losse uurtjes hier en daar gewerkt. Vanmiddag bij mijn moeder in verzorgingshuis geweest, met schoonzoon. Arm moedertje, weet niet zo heel veel meer van de wereld om zich heen. Verschillende trekmomenten gehad vanmiddag. Net nog een uurtje gewerkt, en ga maar aan de boerenkool met worst. Straks nog een uurtje, en het zit er weer op vandaag. Lars, sterkte, Je laatste avond thuis he. Kwamen je dochters straks niet koffie drinken ? Heb je het nog nuchter kunnen houden tot nog toe vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Houdt je taai he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik heb zelf kippensoep gemaakt, kipdijvlees, ui en beetje knoflook aangebraden/ gefruit. anderhalve liter kippenbouillon (van blokjes) erbij aan het koken gebracht en even laten pruttelen, vervolgens een soep verrijker erbij en 250 gram macaroni nog 10 minuten laten pruttelen en voila had zowaar een maaltijd soepje, en was nog lekker ook voor straks bij de tv heb ik nog een halve rookworst, en ga dus nu moordvrouw kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 En ik maar denken: *, wat is dat?Ik ben niet zo van de afkortingen, maar ik heb hem (geloof ikRapilos, ben jij wel eens vrij? Het lijkt wel of jij altijd maar aan het werk moet.Lekker boerenkool met worstLars, ik wens je heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat het precies is wat je nodig hebt.deze hartjes komen het dichte bij "een hart onder de riem steken", ze zijn voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Weet nog steeds niet wat * betekent, Wil het niet weten ook geloof ik Jannigje, Nee,heb zelden vrij,af en toe een woensdagochtend Ben het ook best wel zat eigenlijk, dat eeuwige gewerk. Maar wil graag mijn huisje afbetalen, en het einde komt nu echt in zicht. Dat geeft me daarna, zoveel meer lucht en vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ah, dan weet je in ieder geval waar je het voor doet. Op Naar de rust en vrijheid Nu Maestro kijken rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Tralala trekharmonica. Ik snap er allemaal niks van en dat hou ik maar zo. Dag weer droog afsluiten. Lars, erg mooi hoe je ervoor gaat. Zet 'n op, de komende weken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 lekker slapen straks na divorce sluit hem ook weer droog af. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden