bolletje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Hé hé eindelijk wordt er vaart achter gezet. Ik moest vanmiddag weer naar de h.arts en hij vroeg wanneer ik naar de psych. zou gaan. Dat zou voor een intakegesprek over 2 weken zijn en dan nog 3-4 weken wachten. Dat gaat dus niet gebeuren zei hij. Nu kan ik terecht Dinsdag om 15.00 bij het Elkerliek ziekenhuis. Er is misschien toch iets gruwelijk mis met mijn hormonenhuishouden. Nou ja wat het ook mag zijn, ik hoop dat dit de laatste winterdip is die ik mee maak. Daar heb ik nu wel m'n zakken van vol. 22 januari 2016 bewerkt door bolletje Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Goeie middag Mijn schatten van vandaag 2 en half uur gewandeld Eerst met de honden Om de beurt door het park Toen door de stad Over de markt en door de Prinsentuin Boekje met 5 gedichten van Remco Campert (gratis,omdat ik de poster zo mooi vond) Een blok olijfzeep en een bosje witte salie En op de terugweg nog een broodje worst uit de hemel Lekker Mai-middagje Nu lekker rozig met dekentje op de bank Rust Lief spelen vanavond, ergens ver in het land, vanuit hier gezien Kaarsje al aan en de poes op schoot Whaaa.... 22 januari 2016 bewerkt door Mai JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Dus, dan mag je hier niet komen Dat zou een mooie boel zijn.. Misschien kun je het zo evt nog beperken Of niet, en toch je verhaal kwijt Geen paniek (niet niek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Okidoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Das haast de knuppel in het hoenderhok gooien Waarom dan melden,als er verder niets aan de hand is Kop erbij houden en morgen ook niet komen zeuren Maja, ik ga nog even verder genieten... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Tja Sowhat dat is niet helemaal duidelijk. Ik denk naar een psycholoog. Ze klonk in ieder geval heel vrolijk. Ik denk dat we eerst eens gaan kijken waar die spanningen vandaan komen of het niet toch iets is wat ik niet verwerkt heb of zo. J. z'n dood misschien maar volgens mij heb ik die al verwerkt en was daar heel gauw klaar mee, omdat het al zo lang duurde. Maar het voelt nu in ieder geval goed dat er aandacht aan gegeven wordt. De medicatie is verhoogd, en daar krijg ik me toch een droge bek van. Ben benieuwd of ze me dinsdag kan verstaan. God wat ben ik blij dat ik niet nog eens anderhalve maand moet wachten. Ja liefste frummels sorry dat ik zoveel plaats in beslag neem maar ik heb het nodig. 22 januari 2016 bewerkt door bolletje lady jane, AlbertRemmo, tomtom2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Jopske Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Bolletje stel ik me voor als een zachte doch stoere vrouw. Met bruine ogen, klein brilletje misschien. Kleurige kleren Vriendelijke "bosje hout voor de deur " Maar zeker niet met een grote bek Juist niet ...❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Je hebt het nodig Bol Fijn dat je deelt en ermee bezig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Volgens mij had Bol het over een droge bek, nav de medicatie? Anyways Lekker blijven schrijven Dat kan zelfs "droog" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) precies.... en dat bosje hout, daar maak ik me nou zorgen over ---iets misschien vreselijk fout in d e hormoonhuishouding-- hoop wel dat het bosje blijft zitten is mijn knuffeltroostbosje, zij het virtueel mag/kan het, bol? anders haal ik t weg hoor Nee hoor lieverd laat maar fijn staan. Het doet me goed. Maar vissen gaan we dit jaar al moet ik lopend. Vlokske 22 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Bolletje, een psycholoog die vrolijk klinkt? Bestaan die? Hopelijk wordt het een goede sessie dinsdag. Wijfie Volgens mij, maar ik kan het mij vergissen, was het niet gedronken hebben een forumregel van zo'n 10 jaar geleden. Ik denk dat ze die regel min of meer hebben verlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Goedemiddag ,dronken, beetje dronken,beetje nuchtere en nuchtere forumleden Hier aan de kookerij; Roerbakschotel met mie Recept, van het voedingscentrum. Moet haast wel gezond zijn toch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Vanavond eet ik rijst met ei en petjilsaus (gado gado saus, maar dan met een beetje kemiri), gebakken tempeh en spinazie met een beetje vissaus. Geen vlees. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Hier " kippeling " Grapje van de poelier Kom er maar op .... Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 wijfie toch niet die opdringerige wijnman he Ik heb geen goed gevoel over wat er nu met jou gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Hier sla, actyfrieten en hamburger met gebakken ui en knoflook alles is al schoon op, koffie toe nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Oke dan, hier alles onder controle, er komt zo iemand die er voor me is, no panic this day en tot morgen! Geniet ervan en wees bewust.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Hahaha.. Geen zin om te koken Jopie? Ik hoef alleen maar lasagne op te warmen Heerlijk, home made van gisteren Echter, ik zit nog zo lekker en heb de tijd aan mezelf 22 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ben weer weg mensen, Werken, van 19.30-23.00 misschien zelfs tot 24.00. Gelukkig, is dit bij uitzondering. Ben echt geen avondmens ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 De vrouw is bijna thuis: dan kunnen de kids 'overgedragen' worden en, nog belangrijker, kunnen we eindelijk eten. Jammer dat er enkelen nog drinken maar ze zijn er wel eerlijk over en ik weet nog heel goed slechts enkele masnden geleden na een terugval hoe wanhopig ik was. Blijf komen zou ik zeggen, maar probeer die wijn en dat bier weg te gooien als het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Kom hier ook nog maar ff ouwehoeren Even de tijd uitzitten tot de winkels weer dicht zijn. Had weer even de ziekelijke gedachten als ik nu de deur uit gaat,ik nog wel ff "iets" kon gaan halen. Nou mooi niet,al moet ik met me schoenen onder de douche,zoals ik gisteren hier hoorde hihihi Wat een strijd weer even met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Laat het hier maar regenen Lars Wil niet naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Bedankt lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ja nog even,dan haal ik het niet meer voor sluitingstijd ☺ Lekker koffie,ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden