Spring naar bijdragen

zondag 17 januari


Truus

Aanbevolen berichten

Ja Kohtje?

*1  Wat zou jij doen als je kind uit huis geplaatst is en huilend roept,

belt, sms"t van papa haal me op.

*2  Wat zou jij doen als hij zegt; Ik ben niet boos, ik hou van jou.

*3  Wat zou jij doen als hij zegt;  Ik mis je. 

*4  Wat zou jij doen als hij zeht; Ik ga elke avond huilend slapen en daarom kan ik mijn best niet doen op school.

Enz.

 

Wat zou jij doen Kohtje?

 

*1  Dat mag niet en dat kan dus niet.

*2  Ik ben ook niet boos en hou ook van jou.

*3  Ik mis jou ook.

*4  Misschien eens nader vragen bij pleeggezin waarom hij huilend gaat slapen.

 

"Ontvoeren" lijkt me meer narigheid dan profijt op te leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag mensen,

Vanochtend een uur gewandeld met de honden.

Toen de stoute schoenen aangetrokken en bij een vriendin langs geweest.  Daarna zijn we naar Helmond gereden, en toen naar een vriendin van haar en ik ben pas net thuis. Lekker er even uit geweest.

Vanavond komt een andere vriendin, en ik ga vragen of ik morgenmiddag bij haar kan komen. Het is de vriendin die ik schilderles geef dus mag ik ook wel eens iets terug vragen, denk ik.

Ik zit gewoon teveel alleen thuis, en daar kan ik in de winter niet tegen. Nu maar hopen dat ik wat meer naar vrienden kan gaan. Dat zou fijn zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig bolletje :rose:
Ik moest net nog naar de winkel en het is ijskoud! Moest aan jou denken, zo in de tuin, met wanten en dikke sokken, een muts en sjaal

​Giro kwam juist aanbellen. Tik tak ei of hoe noemt dat gek spel waar ze telkens dingen omruilen. Ze hadden koekjes die ik niet lust...Nu ja...heb dan maar iets teruggegeven dat kids niet zo lekker vinden, pompoen en kikkererwten :D
Alhoewel pompoen lusten ze misschien nog net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou manipuleren is zo een groot woord voor een klein kind. Misschien mist hij zijn mama oprecht.
​Ik weet niet wat ik zou doen als moeder. Goede afspraken maken veronderstel ik..
Vechten, wenen, mezelf oprapen en verder gaan. En dat elke keer opnieuw, tot zolang het nodig is.

bewerkt door Truus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truus al een beetje ingeburgerd hier op het forum? :rose:

Ja ik moet ieder zonnestraaltje mee pikken. 

 

Ik vind het wel knap hoe je de koe bij de horens neemt. Ik las dat het niet helemaal zo goed ging maar omdat ik tijdens de werkweek geen tijd hem om aan te loggen ben ik nooit echt helemaal mee.

​Nog even en het is zomer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...