Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 januari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Nou net weer naar de H. arts geweest en heb het advies gekregen om Amitriptyline te gaan slikken. Dat spul slik ik al zo´n 30 jaar als ik slecht slaap. Het is niet echt verslavend en ik ben al  heel vaak gewoon weer gestopt zonder daar moeite mee te hebben.

Verder moet ik, omdat hij vergeten was dat ook aan te kruisen, bloed laten prikken op vit. b. 12.

Toch het gevoel dat er nu een beetje schot in komt. :)

 

Skip St. Janskruid kan ik niet gebruiken omdat ik bloeddruktab. gebruik.

 

O en hij had er geen bezwaar tegen dat ik 5/HTP. ga slikken. Hij kende het spul niet maar het kon in ieder geval geen kwaad.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@Bolletje weg bij de DA? Dat is me even ontgaan. ¿Porque? Je zou voor elke andere vrijwilligersorganisatie een ware aanwinst zijn :rose:

@Lars, misschien heb je hier vanmiddag wat aan als de TREK weer te hevig wordt: Probeer het 'Gevoelssurfen' eens uit. Bijvoorbeeld

boven op zolder (neem een fles water mee) bij jouw treinen opstelling. Lees de bijbehorende tekst voor uitleg en context.

@alle anderen die het moeilijk hebben (ZBB, Ronja), bovenstaande kun je ook uitproberen.

Overigens heeft GZZ Drenthe een paar mooie oefeningen online staan.

En VGZ heeft een mindfulness app.

VGZ app gedownload en eerste oefening gedaan. Thx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qoute:

bol, lieve bol, get yourself together. 

Hier ben je te goed voor!

Geef t nog 1 maand de tijd, nuchter, zonder iets behalve buiten bewegen. 

graaf desnoods een vijver en gooi m daarna weer dicht. 

 

 

Jopie, veel respect voor jouw postings. Vooral de zaken over (NIET) oordelen en veroordelen 

Maarrrr... lees bij jou behoorlijk wat 'oordelen'' de laatste tijd.

Je mag niks aanvullen? En alles op eigen kracht.... Graaf een gat, desnoods tot China

in deze tijden loopt de mens behoorlijk wat risico op tekorten. Want de grond is arm, uitgehongerd. De tig-duizendste oogst op hetzelfde stukje grond, dat er geen mineralen meer aanwezig zijn, ach...

Er bestaat zoiets als gewoonweg tekorten aan bepaalde (natuurlijke) stoffen, met alle gevolgen van dien.

En hulp kan wel degelijk oprecht en puur zijn, hoop dat je dat ook kunt inzien...

Jopie, wens jou oprechte ervaringen met mensen.... Niet dit zwart-wit denken.. je bent beter dan dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, hoe gaat het ZBB en Lars?

Ik heb van mijn goede voornemens om knetterhard te werken en ook de 9km hardloop rondje bijna alles gedaan. Afgezien van het hardlopen en het werken :-(

Maar eigenlijk boeit het me ook niet: ik heb een lading health foods besteld, niet eens gedacht aan drinken en na het weekeinde is er weer een kans om te werken. En dat hardlopen kan morgen wel. Misschien :-).

Een mooie vrijdag avond iedereen. Ik voel me vandaag uitstekend maar kan me ook de vrijdag van een drie maanden geleden herinneren waar ik trillend en depressed in bed lag. Het leven wordt echt beter zonder alcohol!

Later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

Vandaag droog de dag doorgekomen zonder verdere medicatie.

Vanaf morgen denk ik ook niet meer nodig.

Mensen echt super bedankt voor jullie ondersteuning,zag er echt even geen gat meer in gister ochtend,maar dankzij jullie begin ik weer wat hoop te krijgen en ben ik toch weer aan het opkrabbelen.

Dit forum,jullie mensen zijn echt belangrijk voor me.

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mijngerrit

Wil zeker proberen vanaf nu actiever te schrijven en veel actiever met me verslaving om te gaan.

Ben eigenlijk nooit echt zo n grote prater en kan mezelf niet altijd even makkelijk

verwoorden,maar ga het proberen.

Heel stuk geschreven toch weer gewist

Geef niet

Nu naar bed over een paar uurtjes weer aan de arbeid.

Welterusten alvast iedereen

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel, het is weer weekend.
​Gedurende de werkweek is er weinig ruimte om hier even binnen te springen. Dus ook nu weer sta ik nog op vorige week zondag als het gaat om forumverhalen.
​Ik probeer altijd de laatste dag mee te lezen maar ik merk dat dat niet zo evident is. Je mist toch altijd wel een aantal details maar goed..

​JaNina, ik heb vandaag nog een afspraak gemaakt bij de dierenarts. Normaal moest ze de nagels van de kat bijknippen de laatste keer maar is dat er niet van gekomen.
​Ik vind het zelf heel stresserend, zo een bezoek aan de arts en ik had nog een aantal andere vragen. Na afloop waren we dat dus vergeten.
​Maar goed! Nu kan ik haar vragen naar een bloedonderzoek.

​Verder gaat het hier zijn gangetje.
​Dochter slaapt bij vriendje vandaag en ik hang hier even :-)
 ​Hoop dat het goed gaat met iedereen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk alle tijden van de dag als het zo uitkomt truus en ga ook de meest vreemde tijden naar bed.

Zo gaat dat als je vaart,is niet anders.

Ach het heeft ook wel leuke kanten.

Nooit verwacht dit ooit te zeggen haha

Nou ja Voor zover werk leuk ken wezen dan.

Nu echt even naar bed

Welterusten nogmaals

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...