Gast Lars Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goedemorgen eens kijken of me dit gaat lukken. Plaatjes van koffie lukt me niet. Maar ik zal het in een thermoskan doen. Kan de volgende het wel neer zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goedemorgen, fijne dag allemaal. Ik ben weer terug van weggeweest. Het gaat met vallen en opstaan. Voel me onrustig als ik te weinig te doen heb. Wel trots nuchter te zijn. Nu ff bak koffie:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Dat ziet er goed uit Gerrit. Eet smakelijk, geniet ervan :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Het is nog helemaal donker en het is behoorlijk nat daar buiten.... Maar de nieuwe dag mag beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 DAGPACT AlbertLars leila goedemorgen, lars , een beetje geslapen? en de kop is er af, he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Welkom hier Lars. Lees dat je een moeilijke eerste dag achter de rug hebt. Hoop dat vandaag je een stukje makkelijker zal vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goeie morgen allemaal. Van harte welkom Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) Wilde quoten lukt niet ben te blond goede morgen dagpact Albert Leila Lars Ronja 13 januari 2016 bewerkt door ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 DAGPACT Albert Lars leila Ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Bolletje bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) Lars je hebt waarschijnlijk Vit.B1 tekort (thiamine) een bekend iets bij drinkers. En soms schrijft de arts ook Librium voor. Als je een betrokken arts hebt, zal hij je niets geven waar je aan verslaafd kan raken, maar je wel helpen zo. Straks kan dat dan wel weer zonder. Zet m op Lars. 13 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Ga idd naar je HA Lars. Je bent goed op weg en vandaag neem je die eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Een hele goede morgen allemaal, Moest om 9 uur werken, bij een oudere dame. Kom ik aan, gordijnen dicht, alles stil. 3 keer gebeld, er werd niet open gedaan. Nu hoop ik maar, dat ze zich verslapen heeft, en er verder niets ernstig aan de hand is. Ze wordt ook wel flink vergeetachtig de laatste tijd. Straks, maar even telefonisch bellen. Kwam daar droog aan, maar terug naar huis, drijfnat, door regen en hagel smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Sterkte Lars, Maar een beetje hier blijven hangen dan he Net wat je zegt; Jij kan dit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 zat ik me toch batterijen voor te schrijven☻ thnx Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Lars, ik ben momenteel als onderdeel van een onlangs gevolgde CGT een vitamine B-complex + thiamine aan het doen voor mijn geheugen. Mijn VA heeft opgeschreven, en dit kun je zónder recept bij de Apotheek halen: - Vitamine B complex forte: dagelijks 1 tablet, duur 2 weken; - Thiamine, dagelijks 4x ('s morgens, 's middags, avondeten, voor het slapen gaan): 6 maanden (hiervoor heb je zo'n 800 tabletten nodig) Voor dit laatste heb ik een zgn. pillendoosje bij de Bl*kker gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goedemorgen Lars, herkenbaar wat je schrijft. Goed dat je gebeld hebt, je hoeft het niet alleen te doen. Ik heb zelf ambulante detox gedaan met behulp van diazepam. Dat werkte voor mij goed. Als je veel afkickverschijnselen hebt is het ook belangrijk dat arts je in de gaten houdt. Sterkte, elk uur zonder is er weer 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Desbetreffende dame gebeld, Slaperig nam ze de telefoon op. Was niet helemaal lekker, en had gedacht, ik blijf nog even lekker liggen. Was stom verbaasd dat ik aan de deur had gestaan Vandaag?? Ja hoor, kijkt u maar in uw agenda. Oh ja, sorry,sorry.. Zucht, ja als je ook vergeet in je agenda te kijken, dan schiet het niet op he Ach,ach, het is wat om oud te worden he smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Goedemorgen dagpact Albert Leila Lars Ronja Nadia Ronja, fijn dat je er weer bij bent. Lars, snelle leerder! Hou je haaks Heb een fijne dag, allemaal! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Rapilos, als ik zie hoe jij van hot naar her fietst en hoe veel je doet, dan heb ik daar veel respect voor. Gelukkig was er niks aan de hand. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Ik zou zeggen, Nu even blijven zitten waar je zit totdat de trek over is en dan als de donder die flessen weg. Ik denk dat je vrouw liever een nieuwe fles koopt, dan dat ze jou onderuit ziet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Waar is Agnieta, trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Mijn advies zou zijn om die flessen weg te gooien. Laten ze eens 7 euro per fles kosten. En bereken even wat je uit spaart als je een paar dagen geen bier drinkt... . Gooi ze weg en geef je vrouw 21 euro. Als ze er wijn voor kopen wil vraag haar dan die wijn de komende weken voor jou te verstoppen. Wij hebben zelf thuis wel wijn en bier staan maar 'mijn' jenever is door mijn vrouw liefdevol verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden