Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Ik denk ik zet het er netjes op Basta. Het was een ervaring op zich. Sauna's bubbelbaden zwembaden alles wat in een sauna hoort. Daarnaast 6 relax ruimtes om je terug te trekken met iemand. Ik kon me er geen voorstelling van maken. Was een beetje bang dat je overal vrijende mannen zou zien. Platvloers in openbaar seks. Dat is niet zo. Wie seks wil gaat naar de relaxruimte en voor wie spannende seks wil naar de darkroom. Laatste zijn we niet in geweest. We hebben elkaar en dat is genoeg. We willen allebei een relatie zonder seks met anderen. Is vast een woord voor. Het was een leuke ervaring. Ontspannend als je door je eerste zenuwen bent. Sfeer is prima goed eten. Heerlijke vruchtensapjes. Heb dan ook prima geslapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, je klinkt goed :)  :heart:  Verder lijken de dingen die je soms opschrijft (vanaf internet iemand ontmoeten en opzoeken, relaxruimtes) vanuit een wereld die zo ver van me af staat, dat ik soms niet weet hoe te reageren. Maar dat neemt niet weg dat ik het heerlijk vind voor jou hoe je je voelt en wat het met je doet! En dat het zo goed gaat met R!

Liefs :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onplezierige reactie Bor. Persoonlijk lees ik dit honderd keer liever dan verhalen over maandelijkse vrouwendingen of overgangsperikelen. Maar wat geeft dat? Iemand bepaalt zelf wat hij of zij deelt, dat vervolgens "walgelijk en vies" noemen, is iets waar ik persoonlijk onpasselijk van word, omdat ik dat bekrompen en (in dit geval) wel degelijk preuts vind.

Edit: al ben ik me ervan bewust als biseksuele man, van snel richting de zeventig gaande, hierin bevooroordeeld te zijn.

 

Nog een edit: de post waar ik op reageerde, is weggemodderd. Terecht. Maar ik bedoel dus niet dat jullie dames niet meer over dat soort typische vrouwendingen moeten gaan kletsen. Just sayin'.

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars moet nog 60 worden Bor
als je dan toch hier komt
lees dan goed,
en anders blijf je op de ditjes en datjes toch?(*)

 

 

 

 

*dit lijkt een hatelijke reactie nu

want de postings waarop mijn en verdere reacties slaan

zijn in hun geheel verwijderd.

Namens mezelf wil ik wel vermelden dat het niet fraai was

wat er werd geschreven dus en dat ik niet trots ben op mijn impulsieve reactie,

maar dat ik er elk woord van meende en exact hetzelfde zou reageren, mocht het weer gebeuren

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het niet eens tegen mij gericht is, ervaar ik het al als kwetsend. Kan ook komen doordat het hele seksuele oriëntatie, -leven en -beleving voor mij een beladen onderwerp is. Denk dat je hier de plank qua impact misslaat Bor. Uit de kast komen is nou eenmaal heftig en persoonlijk, tegelijk is gelukkig worden iets dat je wilt delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het kwetsend wat Bor schrijft. Je mag schrijven wat je wilt Lars en ik lees en beleef graag met je mee. Het gaat mij niet om wat je allemaal wel of niet doet maar om dat je jou proces weergeeft en de belangrijke zaken in je leven deelt. Ik zie je ontwikkeling bij jezelf. Je zekerheden en het zelfbeeld wat positiever wordt maar ook dat het een ontdekkingstocht is niet alleen over je sexueke voorkeur maar gewoon over je hele nieuwe ik. Ik denk dat deze ontwikkeling voor jou heel belangrijk is ook juist in het adb blijven en dus ook belangrijk op jou eigen draad. Ik schrik echt enorm van de reactie van Bor. Dit kan en mag echt niet vind ik.

Blijf alsjeblieft wel schrijven Lars.

Ontwikkeling werd op twikkeling van gemaakt. Ja zo zou je het ook kunnen zeggen

bewerkt door Singbluesilver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars ik vind het bijzonder en mooi hoe je schrijft over de liefde. Dat je ontdekkingen te maken hebben met adb blijven lijkt me overduidelijk. En dat sexualiteit en geaardheid een rol spelen is natuurlijk helemaal prima.

Ik keek net uit het raam en zag tot mijn verbazing buiten een regeboog. Het regende niet eens en de zon is nog niet op. En toch was ie er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars,

Je beschrijft een proces. Daar horen dingen bij en ik heb je al vaker verteld : ik vind dat je prachtig schrijft en deelt. Het is jouw draad. Het is aan mij om wel of niet te lezen Ik blijf je lezen en volgen. Ik hoop dat jij blijft schrijven wat je te schrijven hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizar......

Bor dit is Lars zijn eigen draad. Daar heb jij niks van te vinden. Ja voor jezelf maar je hebt geen enkel recht om dat hier neer te zetten. Er word jou helemaal niks gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven bestaat imo uit patronen en bij verpleegkunde leer je de patronen van Gordon. http://www.verpleegkunde.net/GORDON/gordonverder.htm Van uitscheidingpatroon, relatiepatroon,....., seksualiteitspatroon, stressverwerkingspatroon en waarde/overtuigingen patroon. Op AdB hebben we het heel vaak over stressverwerkingspatroon vanwege de directe relatie met verslavingen. Maar die andere patronen zijn ook heel belangrijk en geen enkele zouden we taboe moeten verklaren.

 

Ben blij dat je je ruimte op je eigen draad gebruikt zoals je deed en ik hoop dat je ermee doorgaat. Ik heb ook jaren lang verhalen laten staan over verliefd worden op een prostituee en haar prive leren kennen. Dat verhaal is nu weg, niet omdat ik mij er voor schaam maar omdat ik klaar ben met dat verhaal. Uit het gevoel van eenzaamheid komt nu eenmaal meer voort dan roken en blowen alleen. Lichamelijke aanraking is een levensbehoeften, baby's gaan dood als je ze slechts eten en drinken geeft maar onthoud van lichamelijke aandacht en het gevoel van verbinding tussen moeder en kind. Hoe kil en koud en vrouwonvriendelijk die branche van prosititutie is waar ik dan terecht kwam, ik zocht slechts wat aandacht en lichamelijk contact toen ik daar wanhopig naar opzoek was. Nu is dat niet meer, ik raak nu eenmaal betrokken bij mensen ook in die wereld en kan dat emotioneel niet aan en wil het de dames ook niet meer aandoen.

 

Wat ik bedoel is dat ik mij al jaren verbaas over dat er een roken, alcohol, gokken, cannabis forum is maar waar kan je online delen over relatie problematiek of als je daarmee zit specifiek seksuele problemen? Tactus moet de cijfers kennen van mensen die met seksualiteit en relatie dingen zitten. Dat gaat over veel meer mensen als dat er gokkers of blowers zijn. Maar bijvoorbeeld het beleid rondom schuttingtaal zorgt ervoor dat er een taboe ontstaat. Dat heel normale zaken niet genoemd mogen worden. En jij bleef nog heel netjes zonder expliciet details te noemen. Maar puur omdat het mannen betreft zou het niet kunnen. Ik heb de reactie van Bor niet gelezen jammergenoeg.

 

Lars wil je doorgaan met schrijven over precies daar waar het hart van vol is......wat dan ook.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Niet de dagdraad wil bevuilen met mijn verhalen.

 

Jij bevuilt niets! Ik lees je proces graag!

Ik hoop dat dat je duidelijk was en is.

((Lars))

 

Hoe is het nu? Weer een groot contrast na je weekend?

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...