huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 (bewerkt) Nee geen opname. Ik kan nl alles zelf 3 maart 2016 bewerkt door huttula lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 En Lars als je er niets voor wou doen...was je al weg geweest Dat siert je..respect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Zëlf denk ik Lars dat je eerst steviger in je schoen moet leren staan om daarna ambulant verder te gaan. Het heeft voor mij 9 maand geduurd voordat ik mezelf kon vertrouwen dat ik gewoon zeker wist dat ik zonder verder kon. Terwijl ik al zo zeker was van mezelf 9 maand librium daarna afbouwen. En dan het hele gedoe met aan mezelf werken En nu ben ik 5 jaar verder Ambulant is ook heeel langdurig met een hele lange adem En vrijheid..wat is vrijheid als je je nergens veilig voelt Want niks voelt meer als normaal en wat is normaal? Zelf zou ik er goed over nadenken..je hebt de tijd En ja jij hebt een valkuil...impulsief Deze is wel een wezelijke Maar nu eerst de luiken dicht..voor mij althans Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 mooi dit hier te lezen ik hoop dat je er verder mee kunt Lars want onwillekeurig ga je jezelf misschien vergelijken met andere adbers, maar iedereen heeft zijn eigen bagage, rugzakje, manieren, karakter, omstandigheden. Gelukkig hebben we wel hetzelfde doel; zonder drank verder en elkaar te steunen daarin waar we zelf hier ook zo veel steun ondervonden.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Bepaalde dingen, zoals je ze zegt of zegt te willen doen vind ik bij asperger passen, zoals: " vier weken detox, naar huis en verder leven zonder drank". Nogal kant en klare pakketjes denken. En mogelijk dat het asperger-denken je nu belemmert om creatieve oplossingen te maken? Maar hou me ten goede; ik wil niet te kort door de bocht redeneren. Dit is mijn manier van analyseren: ik maak jou hier mee en zie daar dingen... vanuit mij uiteraard. Hoe is het bv met jouw timmerwerk voor het kleinkind? Mag en kun je daar aan doorwerken het weekend? Man-man-man, wat gun ik je dat je op beide pootjes terecht komt Lange adem Lars en NEE: geen complottheorieen bedenken nu. Behalve deze : waauw: ik kreeg een kans en die ga ik nu benutten!! Het Universum gunt het je juist! Na 58 jaren ga je de ware Lars leren kennen. Niet mis! (wees niet bang voor verandering) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Goedemorgen Lars, Hoop dat je goed geslapen hebt. Zie dat je 'er' nog steeds bent, denk dat het goed is... Iets zegt me dat het niet goed zal gaan met je als je weg gaat... Probeer het alsjeblieft vol te houden, je zult er alleen maar sterker uit komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Misschien is t wel fijn bij je moeder. Mits je je gedeisd houdt natuurlijk. Ze kent je van haver tot gort Misschien kan ze je wat meer vertellen hoe je als kind was en hoe zij dat heeft ervaren Wie weet vallen er puzzelstukjes Ze weet nu toch alles ... Ook van je verslaving Gooi de boel maar open Je moeder houdt sowieso van jou ❤️ Maak er een mooi weekend van Lars .. Voor jezelf en voor je moeder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Best bewuste keuzes maak je nu. Het is nu niet impulsief Hoop dat je een fijn weekend hebt en kunt ontladen en weer opladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Zware dag dus voor je geweest Lars kom je straks ook the voice kids meekijken? of een spannende film, leidt ook lekker af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Je hebt besloten...best wijs besluit En dat in paniek en een moeilijke situatie. Best sterk 4 maart 2016 bewerkt door huttula lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Schaamte zal wel een functie hebben maar maakt het niet makkelijker. Kalm aan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 ah koffie, jammie en journaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 blijf dus maar zuinig op jezelf er is er maar één van jou Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat denk je als je toch gegaan was...was dat je last? En die is weggevallen. Wel een keuze die jij hebt gemaakt. Jij bent hard aan het werk..echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Lars, ik schrijf niet zo veel, maar wil tegen je zeggen dat ik je een topper vind! Hou vol. Ik wens het zo voor je. En je bent het waard, echt waar. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik ben er gewoon blij huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Wow, heel verstandig dat je bent gebleven Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Wow...wat een ontdekkingsreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik weet niet of ik het gevoel zou noemen Lars ik denk eerder aan het woord verslaving. Gelukkig dat je gebleven bent, de volgende aanval kun je dus ook pareren. En die worden minder en na verloop van tijd ben je in staat naar je echte gevoel/intuitie te luisteren. Hopelijk vandaag wat minder heftig daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik weet het ook niet zeker wat jou betreft Lars. Maar ik zou de kwaadheid, het verdriet onder gevoel plaatsen, een ander noemt dat dan weer emoties. Dus gebruik maar gewoon je eigen woorden, die passen jou. Maar je verslaving is wel iets om alert op te blijven, hoe die ook heet☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik blijf hier zelf ook mee worstelen Lars, woorden zijn mooi soms maar dekken lang niet de lading vaak. Als ik lekker in mijn vel zit, en de zon schijnt, krijg ik een blij gevoel. Is dat niet zo, dan geeft diezelfde zon mij een slachtoffergevoel, want ik kan er misschien niet van genieten door omstandigheden. Dan ga ik soms toegeven aan een vreetbui en word ik nog slachtoffer ook van mijn kompensatie-eten. Ik vul een gat wat even niet te vullen is. Oud gedrag is dan een ander daar de schuld van geven. Maar ik kan ook zelf, ondanks de misere, een knop omkrijgen, toch de fiets pakken en de zon zijn werk laten doen. Dus wat ik aan gedrag vertoon bepaalt dan hoe ik me voel. En dan veranderen de emoties ook al snel weer. Het zijn soms moment-opnamen die elkaar ook afwisselen. Nou, dit is wat ingewikkeld, en de zon schijnt nu echt inmiddels, dus ik ga naar de markt, lekker vers brood kopen voor straks. En ik hoop dat jij vandaag een mooie wandeling gaat maken! Tine en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen Lars! 5 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Ik zie het zo Je lichaam raakte in paniek omdat je niet luisterde naar je ware gevoel. Je ware gevoel zei blijven. Je ware gevoel heeft nu gewonnen..je bent gebleven. Je ware gevoel weet precies wat goed voor jou is. Je ware gevoel zou ook nooit zeggen dat je alcohol moet drinken. Luister naar je ware gevoel..het word aleen maar sterker. 5 maart 2016 bewerkt door huttula rapilos en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Oh en Lars Je ware gevoel is vaak niet de makkelijkste weg die je graag zou willen horen. Je ware gevoel is de moeite waard❤ Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden