Spring naar bijdragen

Vrijdag 08-01-2016


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Heel apart dat nu alles weer groen is!

Vannacht nog wel wakker geworden omdat er een stuk ijs van het dak schoof: het dooien is heel snel gegaan, zeldzaam snel. Vroegah.... had je dat niet... ;)

 

Zelfs de zon is erbij: lekker hoor.

 

Zometeen maar es in de benen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

Ik kom weer even binnenvallen.
Er is weinig ruimte voor het bijlezen van dus zit zelf nog op vorige zondag. Geen stil gat hier dus is moeilijk voor me om de dagen door te lezen. 
 

Bolletje, ik hoop dat er al wat meer duidelijkheid is rond wat je had. Maar dat zou nu zeker toch al moeten zijn. Dus hoop ik dat het niets ergs is en je er vlug vanaf bent.

Moppie, heb nog regelmatig aan je gedacht tussen de soep en aardappelen. Hoop dat je je al wat beter voelt!

MijnGerrit, ik ben op het moment zeker nog bezig met mijn alcoholprobleem. Ik denk van het moment je niet meer alert bent, het riskant wordt. Maar ik heb het gevoel dat ik daar niet zo fel meer moet in investeren voor mezelf nu via dit kanaal. In die zin dat ik denk ik wel weet hoe het werkt en de verhalen me niet nieuw zijn. Weet niet goed of ik me goed uitdruk nu..want uiteraard voel ik me betrokken en nog steeds confronterend.
Maar dat was niet dadelijk de reden van mijn aanmelding hier.
Wel hoe ik vanaf hier verder kan met een aantal dingen. Zoals de relatie met mijn dochter.
Een gesprek aangaan met haar zou gemakkelijk moeten lijken. Maar it isn't..
Nu ja, ik denk dat ik nog wat moet sudderen.
Zoals een stoofpotje


Ik vind het wel enorm fijn dat je mijn manier niet dadelijk in twijfel trok!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las een klein stukje terug.

Hannah1, wat een beroerde situatie.
Heb je je broer verteld dat je dit niet kan opbrengen?
Ik bedoel emotioneel, niet de hele praktische kant alhoewel dat dat natuurlijk ook veel vraagt. Ik heb ervaren dat men vlug gooit met woorden als 'het is ook jouw moeder' als ze niet goed begrijpen dat het los staat van het bv klaarmaken van maaltijden en rijden van en naar. En er meer begrip is als men hoort dat het meer inhoudt dan dat.

Maar iedere situatie kent andere mensen en een andere dynamiek natuurlijk.
Je kan veel dingen balanceren maar soms moet iets het begeven. Wees voorzichtig
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

 

Puppie is gisteren gearriveerd. Wat een duveltje :devil::D.. net acht weken.

Onze ouwe fauve moet er wat aan wennen, al die drukte letterlijk aan z'n kop, maar is ook erg geduldig.

Net als deze ouwe.. Maar zo met z'n allen zullen we een zo warm en goed mogelijk nest voor dit jonge leventje proberen te bieden.

 

Even niet zo veel tijd voor hier.. veel kouwe drukte. ;)

Ik zal kijken of ik binnenkort eens wat foto's kan plaatsen, op het dierendraadje dan maar.

 

O ja, vandaag, naast dat het m'n 2583e dag zonder alcohol is (niet meer zo'n prestatie), is het m'n 15e rookvrije dag.. dáár sta ik van te kijken. :excl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Hub, inderdaad killig. Laat ze allemaal de - piep- krijgen, de hele wereld mag aan het gas etc. etc.

Bij HALT hoort niet voor niks ANGRY, voor mij een van de ergste triggers. Rottige is, als je er drank bovenop zou gooien, je de volgende dag behalve boos op de wereld ook nog ENORM pissig bent op jezelf (been there, done that)

Makkelijk praten vanaf de zijlijn, ik weet het. Maar het levert alleen meer ellende op. Inderdaad ommetje maken, liever nog hardlopen, desnoods de bank nog verder bewerken, is toch al naar de filistijnen : ) Alles behalve de oude 'oplossing'.... 

 

Bol, blij te lezen dat het fysiek mee valt, hoop dat naarmate de dagen lengen je je ook emotioneel snel beter gaat voelen  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jopie, Er lukt op dit moment echt niks meer. En met niks bedoel ik echt helemaal niks. Ik kan zelfs niet bellen. Geweldig, nu vooral op dit moment. Bij Hollands Nieuwe verdwijnen de beltegoeden in het niks, dus opwaarderen is gewoon het geld meteen weggooien. Contact met die firma lukt alleen via Facebook, echt waar. En dat staat vol met klachten van mensen die hun beltegoeden zomaar kwijt zijn zonder te bellen Heb Radar een mailtje gestuurd, maar ja, lost natuurlijk ook niks op nu. En nu ga ik lekker op mijn verbrande bank liggen en hoop dat ik wat kan slapen. Lief van je, je reactie, kan wel wat peptalk gebruiken nu.  :heart:  :rose:

OK Hub, hier meer pep: als ik je bericht lees lijkt het wel een slapstick met de ene na de andere ongelooflijke ramp. Slapen met de fohn aan vind ik wel een beetje eng trouwens. Maar eh.... op een gegeven moment kan het niet meer slechter en wordt het beter.... sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge jonge zeg: iedereen ging vandaag massaal op stap om boodschappen te doen in de stad, wat een gekkenhuis!

Ik zag mensen hoeveelheden sigaretten inslaan alsof ze bang zijn voor opnieuw een dergelijke winterperiode, en de Parking stond bomvol.

Ook bij de zonnebank was het ongekend vol. Tja ik was daar ook! Beetje de duffe huid een optatertje geven na de dagen binnen zitten.

 

Tevens alle voorraden chocolade en nootjes weer op peil gebracht; koffie en shag waren ook op.... zucht... ;)

 

Na het bakkie koffie maar eens wat eten fabriceren.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel kleurige groente .......

Ik vond gister een paar sokken in een boodschappentas. Tenminste dat dacht ik tot ik de sokken vastpakte .....

Er door heen greep

Yeggggggg.....

Bleek het een grijs wollig uitgeslagen paprika te zijn van halverwege 2015.

Ik was m al kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mai: en zet m op!

 

 

Zonet een vriendin aan de telefoon die me heel goed kent.

Ze weet dat ik sinds 24 -11 jl. actief bezig ben met stoppen (ook al lukt dat nog niet doorlopend; wel de laatste 8 dagen weer droog)

en ze zei : "je klinkt helder en al zoveel rustiger, veel evenwichtiger. De onrust is weg".

 

Dat vond ik toch wel heel top om te horen!!

 

Ook al vind ik mezelf erg mat juist, die andere kant is er ook.... even goed op me in laten werken... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...