Skip Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 goed tomtom ! Als je straks onder de douche staat ben je een stuk blijer dan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Hoi mensen, Allen nog een goed en bovenal gezond nieuwjaar. Beetje laat, maar daarom niet minder. Groet. lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Dagpact:GipsyAlbertRonja Kruidenthee Walrus Smart Nadia Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Zo terug van werken. Inmiddels plenst het al uren Van die koude ijsregen, mijn voorhoofd deed er helemaal pijn van , Straks nog een uurtje Mag ik er weer door, maar dan in het donker Jak ! Nou ja, je krijgt het nou eenmaal niet voor niets he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Niet lekker Rapi. Ik ben vandaag twee keer nat geregend, maar zit nu lekker binnen. Misschien is het zo wel weer droog bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Ik vrees dat dat ijdele hoop is Gerrit, Het giet nog steeds Snak trouwens naar een wijntje (of 2,3,4..) Tijd geleden, Dan maar een cornetto Past niet in mijn dieetplan, maar er liggen er nog 2 in de vriezer. Dan maar een keertje zondigen. Jammer dan ! Maar..neem er niet meer dan 1 hoor (zei, zij streng tegen zichzelf ) tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Is de batterij niet leeg van je muis, wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Oke, cornetto zit er ook weer in, Kopje warme rooibos er achteraan. Trek is weer verdwenen gelukkig. Stap zo maar weer op mijn fiets, Even een uurtje koken bij een lief oud echtpaar Maar daarna hoef ik niet meer weg gelukkig, Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Lekkerrr lasagne. Hier zuurkool net als gisteren. Ik bak er nog wel een stukje runderlever bij. Temperatuur hier 0 graden. Er is wat regen geweest dus dat gaat vast opvriezen. Daarstraks was ik even met het strooizout op pad. En ik heb de auto van een laag sneeuw ontdaan, die startte daarna direct, wonderwel. Ik durf er helaas nog niet mee weg. Morgen moet het wel!! (shag op) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Leuke klus Rapilos! En fijn dat je de trek kon verdrijven! Ik was net ook aan het fantaseren over.... en heb maar een flinke homp kaas genomen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Wat een weerellende afgelopen dagen, zelfs hond uitlaten groot probleem en wacht al dagen op de post. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Ben Blondie gisteren vergeten te feliciteren, Schande, maar blijf dan maar jaartje jonger Blondie lady jane en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Hoi allemaal, Wat een korte draad. Soothe gelezen wat een FEESTJE, hoe gaat het met jullie? adb gaat z`n gang hier, nu even naar de winkel om wat eten en roken te halen En sigarethulzen!!!! want die was ik gister ook vergeten tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Droge afmelding uit huize Thee. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Hier schuift nu en dan ook een plaat ijs van het dak. Gek hoor! Maar O Opluchting: morgen gewoon weer de deur uit te kunnen!!! De verre weersberichten zeggen dat het einde van volgende week weer gaat vriezen s'nachts. - 7 zag ik..... Dan voor die tijd maar voorraden inslaan. Ik meld me alvast droog af Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Er zijn geen rare vragen Vlok, Last van hete rode kop heb ik ook, en herken me verder met verwarming uit doen. Ik denk dat het wel alcohol gerelateerd is Heb een rare vraag. Hebben jullie nu de verwarming weer aangaat, ook zo'n last van hete rode kop? Doe hem telkens weer uit maar dan krijg ik het weer koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Ja Tomtom. Dat. Adb kost me niet veel moeite op het moment maar ik merk dat ik somber ben. Moeite om weer een goed ritme te vinden na de afgelopen weken. Ook gewoon moe. Het stukje rennen hielp. Weliswaar* koud en nat, maar die douche daarna....ach, wat was die lekker :-). Ik meld me droog af en ga in een warm bed een boek lezen en kijken of ik morgen de fiets pak ipv weer in de auto te suffen.. Deze dag was er wel een om snel te vergeten, grauw, nat, en iedereen chagrijnig. Morgen beter.. Later. 7 januari 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Tomtom, morgen beter. Goed bezig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Deze jongen gaat bijtijds naar bed. morgenochtend vroeger uit de veren dan anders zaterdag uitslapen hoop ik, lukt me niet meer in de weekenden, gewoon steevast 07.00 uur wakker Nah jah blijf toch wel liggen tot ik het zat word. Oh ja morgenavond nieuwjaarsborrel, er is wijn, bier, cola, water met prik en zonder, dus word water zonder prik want cola hou ik ook niet van. Truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Lieg al in bed droog het bed en ik welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Meld me ook droog af. Tot morgen! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Ik moet nog even wachten tot mijn bananenbrood/cake klaar is Gaan we morgen met het team bij een geblesseerde maatje eten, de anderen zetten de koffie en zo kan zij zich lekker laten bedienen en krijgt toch veel bezoek. Helaas gaat ze in Oostenrijk niet kunnen skieen, maar het gips is er af sinds vandaag. Zo snel ben je dus voor weken uitgeschakeld (op het olieblollentournooi de 30e dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 zo, wasmachine aan en naar bed, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 (bewerkt) Hoi Vlok, toevallig dat ik je verhaal nog even zag...ik weet niet of het hetzelfde is, maar mijn zoon kwam een tijd geleden met eenzelfde soort verhaal: wakker worden/zijn maar je niet kunnen bewegen, Ik zit me rot te peinzen over hoe het ook alweer heette, maar waar het op neer kwam, was dat je hersenen blijkbaar iets sneller zijn dan je lichaam en dat je je ogen het eerste kunt bewegen in die toestand. Dus niet schrikken, proberen rustig je ogen te bewegen, dan komt de rest wel mee. wat weggehaald, want het klopte niet. 8 januari 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Dagpact Gipsy Albert Ronja Walrus Het is weer grafweer maar in ons hartje schijnt de zon. Toch? Allemaal een fijne dag. Ik ga de weg op. Waar blijft de opwarming van de aarde als je hem nodig hebt?? Goeiemorgen, ik wil mij graag aanmelden voor de dagpact van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden