Spring naar bijdragen

Maaandag 4 januari

Moppie

Aanbevolen berichten

Tja en daar is niets aan te doen Sowhat. Maar ik ga het morgen zeker zeggen tegen hem? Het zijn tenslotte mensen waar je voor 100% van op aan moet kunnen.

Maar goed, ik heb vanochtend 3 kwartier met m'n snufferd voor de led-lamp gezeten en het lijkt toch ietsje te helpen.

Vanmiddag gewoon les gegeven en dat ging ook goed. Dus nu maar wachten tot morgen. :)

Tja Rapske dat was vroeger niet zo voor zover ik me kan herinneren.

Acanthus  :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal een lang verhaal besparen....

Ik kan het idd beter zelluf

Zonder enig getuttel, wat de staat

weer een vermogen kost

Tsjongejongejonge...

Gelukkig, zijn er nog echte mensen

ook aan de telefoon bij zekere instanties

Verder ben ik eerlijk, open, vriendelijk en duidelijk

Het komt wel weer op de rit, het loopt tenminste huh

So, right on!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij sterkte bolletje en je morgen goed laten horen bij de huisarts , zo gaar je toch niet mit patiënten om.Een walrus dat jaar neemt je niemand meer weg al die ervaringen zonder alkohol die heb je toch maar in je rugzak dus knap dat je nu verder gaat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moppie,

je schreef dat je familie je nog niet zo erg vertrouwd.

Iedere dag die je droog afsluit is sowieso een succesvolle dag.................. maar kom op Moppie, zó veel maanden is het niet, dat je al applaus moet verwachten.

Na een jaar clean vertelde ik mijn moeder dat ik het had willen vieren................... maar dat het mijn partner niet interesseerde dat ik een jaar niet gedronken had. Vraagt mijn moeder: "Psst, meid, drink je echt niet meer? Weet je het zeker?"

Nee mam, ik sta hier te liegen.............. :angry: :angry: :angry:

Geef je omgeving een jaar of zo. En dan nóg geef je niet op omdat de omgeving niet reageert zoals jij wilt. Bijna iedereen op het forum kan meepraten over gebrek aan applaus bij de omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Exposure

Met oud en nieuw was er een feest met heul veul drank.

Niet te tellen zoveel werd er gedronken. Ik dacht dat ik vroeger een 'engels' tempo had, maar hier had ik nog van kunnen leren.

Geen trek.

Geen ergernis.

Maar óók geen behoefte om 'te doen als anderen', nl. gewoon altijd drank in huis willen hebben. Ik weet dat ik er niet meer zo bang voor ben als ik eerst was. Het hoeft niet ONMIDDELLIJK na het feest uit huis te zijn, wat iets anders is dan drank standaard in huis hebben 'voor als er visite komt'. Under construction.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...