Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Dankjewel Kohtje. Ze, en de reacties erop, hebben me enorm geholpen in mijn proces van stoppen/ADB worden en de relatie met mezelf herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Heb net inderdaad maar eens even gebeld maar de h.arts had tot 13.00 overleg. En nu is hij niet meer op de praktijk. Dus morgen word ik gebeld tussen 12.00 en 12.30. WAT EEN LULLO HÉ? En er zijn geen ander huisartsen meer beschikbaar, ze zitten vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Daar kan ik me nu zo kwaad over maken he, beloven te bellen, het vervolgens niet doen, met een stel rotsmoezen en dan mag je lekker weer wachten tot morgen. Zo ga je gewoon niet met mensen om, maar het gebeurt zooo vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Tja en daar is niets aan te doen Sowhat. Maar ik ga het morgen zeker zeggen tegen hem? Het zijn tenslotte mensen waar je voor 100% van op aan moet kunnen. Maar goed, ik heb vanochtend 3 kwartier met m'n snufferd voor de led-lamp gezeten en het lijkt toch ietsje te helpen. Vanmiddag gewoon les gegeven en dat ging ook goed. Dus nu maar wachten tot morgen. Tja Rapske dat was vroeger niet zo voor zover ik me kan herinneren. Acanthus 4 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 En de stress verergen je klachten ook vaak nog eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Klopt Acanthus. Dat ga ik zeker doen Sowhat. Voorlopig is de pijn een stuk minder dan twee dagen geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Sterkte Bolletje, vervelend dat hij zijn belofte niet na is gekomen. (Ik wilde een bemoedigend emoticonnetje toevoegen, maar die werken niet?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Is allang goed Janigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Bolletje (Dit is natuurlijk niet de bemoediging, maar de frustratie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 He bah, ik had in mijn scherm zulke leuke plaatjes, nou ja, je snapt gelukkig de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Hoi, Wat een gedoe soms zeg... Maar goed, ik lach ook zeker 20 keer per dag (minstens denk ik, ook al kijk ik chagrijnig) Hey Bol! Niet gaan paniekeren he (beter omkeren) Allen gelezen en een van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik zal een lang verhaal besparen.... Ik kan het idd beter zelluf Zonder enig getuttel, wat de staat weer een vermogen kost Tsjongejongejonge... Gelukkig, zijn er nog echte mensen ook aan de telefoon bij zekere instanties Verder ben ik eerlijk, open, vriendelijk en duidelijk Het komt wel weer op de rit, het loopt tenminste huh So, right on! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Nou Walrus Als je nu verder geen moeite hebt terug te stoppen Zou, ik het mooi zo laten, veranderen kun je het toch niet One way or another (zie ook muziekdraad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Dat doet me heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ook van mij sterkte bolletje en je morgen goed laten horen bij de huisarts , zo gaar je toch niet mit patiënten om.Een walrus dat jaar neemt je niemand meer weg al die ervaringen zonder alkohol die heb je toch maar in je rugzak dus knap dat je nu verder gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Wally lijkt Ronja wel allebei de weg naar hier gevonden en het adb pad verder aflopen. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Alvast een droge afmelding. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 hub, je bent VRESELIJK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Moppie, je schreef dat je familie je nog niet zo erg vertrouwd. Iedere dag die je droog afsluit is sowieso een succesvolle dag.................. maar kom op Moppie, zó veel maanden is het niet, dat je al applaus moet verwachten. Na een jaar clean vertelde ik mijn moeder dat ik het had willen vieren................... maar dat het mijn partner niet interesseerde dat ik een jaar niet gedronken had. Vraagt mijn moeder: "Psst, meid, drink je echt niet meer? Weet je het zeker?" Nee mam, ik sta hier te liegen.............. :angry: Geef je omgeving een jaar of zo. En dan nóg geef je niet op omdat de omgeving niet reageert zoals jij wilt. Bijna iedereen op het forum kan meepraten over gebrek aan applaus bij de omgeving. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Even proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Hoi allemaal, Rapilos hoe is het met je voeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Exposure Met oud en nieuw was er een feest met heul veul drank. Niet te tellen zoveel werd er gedronken. Ik dacht dat ik vroeger een 'engels' tempo had, maar hier had ik nog van kunnen leren. Geen trek. Geen ergernis. Maar óók geen behoefte om 'te doen als anderen', nl. gewoon altijd drank in huis willen hebben. Ik weet dat ik er niet meer zo bang voor ben als ik eerst was. Het hoeft niet ONMIDDELLIJK na het feest uit huis te zijn, wat iets anders is dan drank standaard in huis hebben 'voor als er visite komt'. Under construction. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 AlbertRemmo. Wat ben ik vreselijk blij je weer te lezen. Maar helaas, Rapi wil NIET met je dansen want haar voeten doen zo zeer........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden