Spring naar bijdragen

Een nieuw begin 01-01-2016

Gast Loen

Aanbevolen berichten

De beste wensen voor 2016! Ik ben ook zo een iemand die al heel lang meeleest. Over het gehele forum. Denk dat veel mensen dat doen, je put er toch kracht uit. Nu las ik gister hier dat Truus zo behandeld werd, ben me werkelijk waar rot geschrokken. Hoe er tegen haar gedaan werd en degene die dat deed ook nog steun kreeg. Die vrouw komt hier niet voor niets lijkt me. Het is geen besloten forum dus lijkt het me dat iedereen wat mag posten. Snap het onveilige gevoel naar aanleiding van Kaboutertje( haar dood etc, ook ik heb dat allemaal gelezen en was voor mij de reden om mij voor te stellen) Voelt dus allemaal best heel dubbel. Maar 1 uitgangspunt van de drank afkomen en blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Loen. ja zo zie je maar dat een ieder alles heel anders kan lezen/ervaren. Dat is natuurlijk een nadeel van het internet/forum. Alhoewel dat zegt ook niets zoals jullie hebben ervaren met Kabouter. Jullie zagen de persoon zelf, kan me best voorstellen dat dat een knauw moet hebben gegeven achteraf en nu nog steeds. Laat je niet door mij wegjagen alsjeblieft, dat was niet mijn bedoeling. Ik lees je trouwens heel graag net als bijna iedereen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Loen nou moet ik even eerlijk zijn. Als ik hier zo ontvangen zou worden als Truus gisteren, zou ik ook van me afgebeten hebben.

Zeker omdat er altijd wantrouwen was naar mij omdat ik dronk. Ze is niet, zoals voor al die moeilijkheden, zo ontvangen zoals het hoort.

Ik denk dat het geen prettige ontvangst was voor iemand die hier, misschien met heel veel moeite, binnen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik steeds tegen aan loop is, dat ik walg van mijn drank gebruik, Super happy ben als ik gestopt ben en dat ik na 2 maanden in een zwart gat val. En dan ga denken dat het niet drinken me niets oplevert en het saai en grauw is, tot op het depressieve af. Mezelf ga voorbij lopen, alleen maar inzetten voor anderen en niet meer voor mijzelf. En dan ga ik steeds de mist in. Het willen verstoppen in een wolk van niet voelen/denken/kop in het zand. Weet niet wat dat is en of het herkenbaar is. Daar loop ik steeds op stuk na gestopt te zijn, baal daar echt heel veel van. En lees dan ook met bewondering naar de mensen die lang gestopt zijn. Waarom kan ik dat toch niet? Dat gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die zo geestelijk ziek is, kan geen excuses maken lijkt me. Die gelooft en staat achter wat en hoe zij/hij heeft gedaan. Je kunt het zo een iemand ook niet kwalijk nemen, dat inzicht ontbreekt. Vindt het wel raar dat zo een iemand nog kan inloggen. Schizofrenen weten soms ook niet meer wat ze in de manies hebben gedaan, kun je ze dus niet eens kwalijk nemen dan. Hoe lastig ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vorige dagen geen tijd om bij te lezen en heb hier nu alles gelezen met open mond. Niet te geloven dat deze dingen gebeuren. Sterkte aan de personen die ze nauw betrokken had in haar fantasiewereld. Ik heb er geen woorden voor.

Bij deze wel nog aan iedereen een heel gelukkig nieuwjaar :rose

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet hoe ik moderater  openbaar hier bereik over niet alcoholgeralateerde zaken, vandaar dat ik het hier schrijf.

Moderaters

Erger me aan gebrek aan empathie en vooral uitblijven van publieke excuses hier aan degenen die verhaal van K in twijfel hebben getrokken en daarvoor waarschuwing en of ban hebben gekregen.

En mijn vraag is hoe het mogelijk is dat 1 iemand zoveel accounts hier kan hebben.

En wat gaan jullie doen om dit te voorkomen.

Hoop op reactie van jullie.

Groet Suikertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pinkman

Jij verstaat de kunst

met weinig woorden 

te zeggen wat je bedoeld

Meestal zelfs zonder emotie

Ik had/heb vandaag een 

"light version" obstinaat-bui

Dat weet ik van mezelf

en dat is  (op zijn Jopie's)

gewoon/ook goed, voor mij

Maar mochten jullie nou denken;

wat hééft dat mens?

Dan laat ik jullie lekker in het ongewisse

Als ik er maar wat mee kan

Of niet, dat is ook goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht, goh jeetje wat in en in triest, wat opmerkelijk zo getuige te zijn van een sterfbed van een medefrummer.

Inmiddels ben ik geupdate en getroffen door de berichten omtrent de schijndood van Kaboutertje,

Mogelijk hebben wij platform gegeven omdat we medelevend zijn en hier komen om steun te krijgen en te verlenen,

maar wat een kwalijk ziekelijk theaterstuk is hier dan opgevoerd en kan dat zomaar?

Voor eenieder die hierbij is meegesleept en betrokken is geraakt zeg ik voor jullie medelevendheid chapeau!

Het theaterstuk was nep, jullie gevoelens oprecht! Ik zit niet in het theater, ik zit met jullie hier samen en wat

blijft hangen is de energie die uitgaat van de betrokkenheid en emotie van velen hier. Het antigif zijn wij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...