Meya Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Zet m op meid, en gedraag je :) (En dat the day after moeilijker is, is heel kerkenbaar. Sjo, pfff, dat zit er op. En dan nu...) Typo 27 december 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Rommel? Daar hadden jullie het over. Ik heb vandaag samen met mijn vrouw ruim 3 uur lopen poetsen in de keuken van mijn zoon. Een studentenkeuken... sjonge. Dan weet je weer wat rommel en vies is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Dat is best knap om het weer in 3 uur schoon te krijgen, MG.  Ik heb gisteren een heerlijk kaasje gegeten. Een wit schimmelkaasje uit Frankrijk. Triple crème staat erop. Toch maar opzoeken wat dat nou betekent. Ah, ze doen er room doorheen om het smeuïger te maken  Ok leuk, maar wel vetpercentage boven de 75%. Afvallen maar weer in het nieuwe jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Het is niet schoon Plof. Het ergste is gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Krabben met een mes Gerrit? Ha brrrrrrrrr... Â maar wel lief he zulke ouders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ok nieuwe Star wars gezien. Ik vind hem super cool . En niet in slaap gevallen v d drank ook pluspunt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Of 3x naar de wc moeten tijdens de film en dan steeds langs andere mensen moeten, omdat je ergens midden in een rij een stoeltje keeg. Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Pfff, de forumindeling en ik zijn geen vrienden. De zoekfunctie en ik ook niet. Waar vind ik het 'wie missen we al een tijdje' draadje. We missen A3 al een poosje. Dat vind ik jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Vet Cas. Ik wil hem ook zien maar als ie op dvd. komt. Ik ken geen mensen die van dit soort films houden. Jammer want ik zou zo graag eens een 3d film gaan kijken in de bios. Heb dit nog nooit gezien. 27 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Akkie het is St. fiction, en ik vind ze altijd wel mooi om te zien, maar waar ik veel meer van houd is van b.v. The Hobbit of Lord of the ring. Films waar je bij weg kan dromen en ook in de wereld van feeën wilt zijn. Ik vind en vond altijd dat de man die H. potter speelde een slecht acteur was en nog is. Maar goed, misschien is hij in 3 d. echt mooi. Ach het zal er nog wel een keertje van komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 THE hobbit en lord of the ring vind ik ook geweldig. Heb zelf een pathe card kan ik onbeperkt Naar de bios. Was wel makkelijk om altijd wat te drinken :-( . Maar star wars je moet er van houden maar die techniek van tegenwoordig en die 3 d echt ik droomde er op weg . Moeite zeker waard is ook nog op waarheid gebaseerd die film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ik ga hem zeker zien Cas. Vond de vorige delen ook mooi. Als er maar figuren in zitten die eigenlijk niet kunnen bestaan, Yoda, Chewbacca of Jar Jar. Dat vind ik het mooiste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Sproetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 wijfie, Â heel veel sterkte morgen, ik hoop dat je er een mooi afscheid van kunt maken, dat hebben jullie wel verdiend. dikke knuff! Â leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 wijfie je komt op mij over als iemand die als het er echt op aan komt een hele sterke vrouw is, juist in die voorfases dat je je machteloos of niet serieus genomen voelde, was je niet zo in je kracht. Morgen gaat precies zoals het gaan moet ik wens je een mooi afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 en ik heb net met dochter een prachtige film gezien: http://www.pathe-thuis.nl/film/3820/The+Theory+Of+Everything via de thuis bios kost het 4,= want mijn internet was niet krachtig genoeg voor de gratis versie via VIOOZ.ac een aanrader!Deed me denken aan een filmhuisfilm, ook waargebeurd en ontroerend; The Diving Bell and Butterfly die gaan we morgen misschien wel zien sommige films zijn de moeite waard om vaker te zien. Hoe sterk en soms zelfs gelukkig mensen komen uit onmenselijk zware omstandigheden. kan ik nog veel vanleren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Mooie dag gehad, tot dusver. Vroeg eruit, ik was de enige in de wijk, zo leek het. Na douche en een ontbijtje met een fellow naar de kliniek waar hij was, hij ging zijn verhaal doen. Mooie rit in zijn nieuwe hybride auto met allerlei toeters en bellen. 'n Beetje een verschil met mijn Mazdaratie van bijna 18 jaar. Zo'n kliniek vind ik steeds heel bijzonder. De bewoners komen binnen, ik zie ze en ik ik kan me weer inleven. Zo was ik ook toen ik aan mijn herstel begon. Ik kon het geleden leed en de ellende er aan afzien, hetzij het uiterlijk, hetzij de lichaamstaal verraadt veel. Het publiek was zeer geïnteresseerd, er waren veel vragen om toelichting en opheldering. Na afloop waren er veel bedankjes aan zijn adres, vanwege zijn openheid en eerlijkheid over het delen van zijn verhaal hoe het was, wat er gebeurde en hoe het nu met hem gesteld is. De fellow met wie ik mee was, was ook de eerste die zijn verhaal deelde in de kliniek waar ik was. Toen was ik al meteen onder de indruk van zijn vastbeslotenheid om zijn verslaving de baas te worden en vooral de manier hoe hij met het 12 stappen programma bezig was. Ik werd na afloop gestrikt om een volgende keer mijn verhaal te doen; hij haakte meteen aan om dan als mijn begeleider dienst te doen!  Vanmiddag thuis een lekkere wandeling gemaakt, beetje contemplatief. Na een douche lekker gegeten, restjes van wat er nog was. En wat tv gekeken.  Nu aan de pc met de Top2000 op staan. Ik maak het niet te laat, de dag is goed genoeg zo. Ik kan tevreden naar bed. Morgen weer een nieuw avontuur.  Het leven zonder drank en zonder het bijbehorende gevecht is zoveel leuker en intenser. Ik geniet met volle teugen. Blij dat ik (nog) leef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Trusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Kan ik je ergens mee helpen, Agnieta? Veel mensen beginnen hun herstel in een kliniek, heel veel houden dat ook gewoon vol. Ik heb bepaald heel warme herinneringen aan de kliniek waar ik was, die gevoelens worden sterker naarmate ik langer weg ben, zo lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Sterkte morgen wijfie.  Ik heb nog een kleine afwas..... Daarna weer te bedde............ weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 meld me weer droog af, dit was weekend no 6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 slaapwel en fijne dagen Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ik kreeg een wenskaart van mijn Poolse buren in de bus. Jonge hardwerkende mensen, geen last van en mee, veel minder dan van de andere kant, die toch wel echt Nederlands zijn......... Ik ben niet zo van de feestdagen en de bijbehorende wenskaarten. Ik heb een passende foto uitgezocht in mijn bestanden, die afgedrukt en een uitnodiging om eens op de koffie te komen achterop gezet. Ik krijg nu de kans om normale verhoudingen in de buurt aan te gaan, de kans om me bekend te maken, ik grijp die kans.  Vier keer op een rij een zin beginnen met "ik" was vroeger bij mijn vader in de les goed voor ernstige lijfstraffen. Het is niet anders. Beetje obstinaat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ik begrijp van de laatste berichten van Agnieta niets tot niet veel. Ik doe mijn best om zinnen in het Nederlands te schrijven. Daarmee wil ik het anderen gemakkelijker maken me te begrijpen als ze me lezen... Â Â De dagpact sluit ik weer succesvol af want schoon en droog en nuchter. Morgen weer een dag. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 hier ook weer een droge dag. en een grauwe. zo'n beetje de hele dag de lamp aan gehad. en als ik dan zo'n berichtje lees over vorst, dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden