ErikB Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Durfde even niet goed terug te komen op forum...net even voorzichtig gelezen. Bedankt voor de milde en ondersteunende reacties. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Wat Sowhat zegt, ErikB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Hots dood Mark in de sloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Hots, eindelijk heb je je rust gevonden, waar je zo naar verlangde Hier ook een bankhangdag en straks weer naar J om hem te ( voeren, ) ik hoop dat het net weer zo gaat als gisteren, dat hij weer lekker wat kan eten. Jullie horen mij vanavond wel weer, als ik terug ben... Te helpen met eten wijfie Hoop, trouwens dat het weer iets beter met hem gaat, Sterkte in elk geval, Gaat je zoon ook weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Durfde even niet goed terug te komen op forum...net even voorzichtig gelezen. Bedankt voor de milde en ondersteunende reacties. Wie zijn wij, om te oordelen of te veroordelen!! Blijven schrijven! Doe ik ook, met vallen en zo snel mogelijk weer opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Lekkere dag gehad vandaag, Eerst 2 uurtjes gewerkt, Thuis; Koelkast schoongemaakt, w.c. douche en de rest van het huis gesopt. Alles gezogen, lades opgeruimd, papieren opgeborgen,mails beantwoord. Boodschappen gedaan Alvast, peen en uien gesneden en aardappelen geschild. Hoef ik het straks alleen nog maar op te zetten, als ik terug kom van het kookuurtje bij mijn clienten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Bedankt voor de lieve reacties. Ik merk dat het me goed doet om het hier te kunnen schrijven en delen met jullie die hem ook gekend hebben. En speciaal dank aan Hannah die vanmiddag naar hem vroeg. Hannah ik hoop dat het niet te hard bij je aan kwam maar Hots had er zelf vrede mee. Ik lees nog elke dag met jullie mee. Misschien ga ik wel wat meer mee schrijven want ik merk dat ik een beetje in een leeg gat val.... De tijd zal het leren.. 6 december 2015 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Oh Hannah, dat wist ik niet...van jullie contact Die ouwe snoeperd hihi lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik hoop het fruitvlieg want hij had een prachtig soort humor.. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 De emoticons werken niet maar ik had er een brede lach bij gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 God ik schrik me wild zeg. Hot dood???? Verdrietig allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Mooie, droge dag gehad tot dusver. Vanmorgen begonnen met een AA bijeenkomst, daarna bij vriendin langs voor koffie en appeltaart. Daarna op mijn gemak naar filmhuis: "Mia Madre", een prachtig Italiaans drama. Ik krijg steeds meer het idee dat ik naar Italië moet verhuizen, voelt steeds meer als mijn "moederland". Onderweg naar huis een pizza. Ik leer het ook al om in mijn eentje te gaan eten buiten de deur. Ik ga er op tijd in, heb een blessure aan mijn been, Rust is er goed voor denk ik. Ik lees nog wat mee hier. Ik ken Hots niet geloof ik. Jammerlijk weer een bewijs dat onze ziekte dodelijk is? Condoleances voor wie het aangaat. Fijne avond. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Durfde even niet goed terug te komen op forum...net even voorzichtig gelezen. Bedankt voor de milde en ondersteunende reacties. Ik zei nog tegen mijn vrouw gisteren: "jij hebt veel met mij meegemaakt, maar die ErikB: die is gewoon weer begonnen met drinken. Onvoorstelbaar..." :-) Knietjes afvegen, voetnoot/post-script aanpassen en weer gaan met die banaan... Monster en ErikB reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik duik mijn nest in, weet niet wat het is zo rond de Sinterklaasdagen maar het is nog geen negen uur en ik ben doodop...Morgen weer op de fiets en aan het werk. Een goede avond nog iedereen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Mensen welterusten , meld mij droog af. Mijn vrouw is trots op me dus die steek ik ook maar in mijn broekzak ,. Ltrsssss :-) rapilos, smart, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Rapi,ik word al heel erg moe als ik lees wat je vandaag allemaal gedaan hebt en nog moet doen. Ha,ha, valt wel mee hoor Sowhat, Ben blij dat ik vandaag mijn energie weer een beetje terug leek te hebben/krijgen. Merk absoluut, dat ik heel moe wordt van (vr)eetbuien. En dan met name de suikers, Als de trek me aanvliegt in wijn, eet ik zo 6 stroopwafels, of 5 cornetto's, en koekjes en chips en slaatjes. Onmatig ben ik dan soms, net als met de wijn Ik krijg daar ook altijd een soort kater van; dus moe,schuldig,lamlendig enz. Eet nu alweer een aantal dagen heel gezond en matig En zie..wordt daar toch weer voor beloond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Lieve mensen, Ik ga naar bed Morgen 6 uur weer op. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 ik kende hots niet, sterkte voor hen die hem kenden. sluit mijn derde zondag droog af en mag mee doen op de kilokillers, heerlijk nog zo'n steun in de rug. op de arrenslee durf ik nog niet mee, nog iets te ver weg, maar lijkt me wel heeeeel gezellig en wat een leuk initiatief! trusten, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Meld me ook droog af. Trusten allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik kende Hots alleen vaag van naam. Verdrietig toch. Ik ga ook slapen. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Vandaag ook de sinterklaas kedootjes uitgepakt die al een paar dagen in mijn kamer stonden. Twee chocoladeletters (kleine j's!!!) en een kerstkribje. Ik bedank de gulle Sintnicola en krijg te horen dat het een vogelvoerhuisje is........ Welterusten en wellicht tot morgen. 6 december 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Goeie avond Ik las Hots graag Weer een fijne dag erop zitten Alleen-tijd in mijn huisje Gegeten met vrienden En nu weer lekker bij lief en zijn dochterlief Trust alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Hottentot, daar ga je. Vaar Wel. Slaap maar lekker op 'n houtgestookt Russisch fornuissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 (bewerkt) Tot ooit! Ik heb nog ergens teksten Met de hand over geschreven Van Hotseflots Omdat ze raakten Tsja.. 7 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden