Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 (bewerkt) Goeie vandaag allemaal Jane; big hug! Klasse hoe je ermee om gaat Wijfie, rust voor jou en tevens sterkte toe gewenst Smart, je gaat lekker gestaag doorgaan Akelei, je herkent en doet er wat mee, chapeau! Dat gevoel mag er zijn Hier langzaamaan dagje maken Lekker naar buiten Haven a nice one! 4 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Goedemiddag, Fris buiten.. Weinig te melden, iedereen een fijn en warm weekend gewenst. Hier zo openhaardje aan.. Toine ne manski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Net potgrond gehaald voor wat heideplantjes in de tuin...... Even niet opgelet, zakken nu leeg en hele tuin en harry in het zwart ( te piet ) Gewoon niet grappig meer Natuurlijk is de vloer in huis nu weer brandschoon. Ga maar een paar uurtjes aan de slag, terwijl harry nu heerlijk ligt te snurken, wat een wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 hub, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Heb ik nooit, uitstellen, afschuiven en niet open maken. Ik doe alles kalm en op precies het juiste moment. Nooit te vroeg, nooit te laat, het juiste moment. Ook altijd in de juiste gemoedstoestand en dus op de goede toon. Mijn leven is dan ook een oase van zuiverheid en en deugd. erik, nancy en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Agnieta; ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Herken het wel Agnieta, denk ik. Ze weten je altijd een hoek in te praten waar jij niet in wilt zitten. Correct me if i'm wrong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Meya; Wil je met me trouwen? ja. En dan verklaar ik u hierbij tot man en vrouw. U mag de bruid erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Wel een gezellige boel hier geloof ik, lekkere humeurtjes enne.... haha een huwelijk? Fijn dat we een balanserig typ er tussen hebben zitten!! Kunnen we allemaal van profiteren! Hannah 1: gaat het vriezen dan? Hoop van niet. Niks voor mij, niks voor de tuin. Ik ga lekker snert eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 (bewerkt) Ik denk dat ik iets verkeerd gelezen heb. Stom stom. 4 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Agnieta, je doet aan mooipraterij. Je hemelt de relatie met je zoon op, maakt je alcoholgebruik daar zelfs onderdeel van. Alsof dat iets speciaals tussen jullie is, wat hij wel begrijpt. Ondertussen heb je op een baby, je kleinkind, gepast met een zware kater. Ik vind daar niks moois aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Als je dag in dag uit met deze gebeurtenissen komt kun je reacties verwachten, Agnieta. Oke, genoeg voor nu. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Jammer dat je je in een hoekje gedrukt voelt Agnieta ík ben juist onder de indruk hoe jopie het verwoordt. zonder enig oordeel, maar wel met de boodschap dat je misschien blinde vlekken hebt ten aanzien van je zoon en wat dit allemaal met hem doet. Het afgeven op de jeugdzorg ervaar ik als een verkapte kritiek en het niet zien hoe begaan zij juist zijn met hem en jou. als het goed gaat, echt goed gaat, met jou dan heeft je zoon ook een betere kans. Je vindt soms dat wij niet mogen reageren op jou, misschien is het konfronterend, maar kun je ook niet zien dat konfronteren soms gewoon nodig is? Ik hoop toch zo dat je je open kunt stellen, voor de hulpverlening, voor ons en de moeders hier die elk allemaal heus weet dat drinkende ouders littekens veroorzaken op kinderzielen. smart en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 die wijsheid van een oude vrouw zie ik soms ook bij mijn dochter en het is een valkuil want ze trekt mensen met problemen aan weet ze nog te helpen ook 20 jaar te jong nog daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 je hoeft je niet te verdedigen want je wordt niet aangevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Poeh, heftige berichten. De schade die je als zuipende ouder toebrengt is groot: je bent namelijk onbetrouwbaar. Het enige wat je kan doen is helderder dan helder te zijn dat je niet meer drinkt en dat dat niet meer bij je leven hoort. Maar daar gaan jaren overheen. Maar dan nog: als mijn oudste dochter aangeschoten mensen ziet, raakt ze nog steeds in paniek. Aan de andere kant: vandaag leuke Sinterklaas gehad en weer een mooie, nuchtere dag erbij en verder van het bezopen verleden. truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Goeie avond Hier nog zo één Moeder Destijds de keus gemaakt om ze bij hun stabiele vader en in hun vertrouwde omgeving te laten Uit liefde Tuurlijk deed dat pijn Echter, ze waren in veilige handen Om verder te kunnen groeien/ontwikkelen En dat hebben ze gedaan, en hoe! Ja, daardoor heb ik een stuk gemist En mis ik soms nog, dat wat ik niet heb gezien Vertrouwen en liefde Eerlijk (naar jezelf) kijken Waardevol leven Dank voor de waardevolle bijdragen Want ja, dat raakt Ook mij Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Ik vond het altijd heel erg moeilijk om mijn moeder aangeschoten te zien omdat het mijn moeder niet meer was. Ze was anders, ze was niet meer die persoon waar ik van hield, ik werd daar vaak erg onzeker van. Nooit boos maar voelde me verlaten. Ik kon niet meer op haar bouwen en heb me vaak erg eenzaam gevoeld. Dat was geen leuke tijd. De klanten (we hadden een café) waren belangrijker, en daar dronk ze mee. Bah, nee dat was geen prettige tijd. Ook daarom moesten mijn broer en ik naar een internaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 De laatste anderhalf jaar voor ik vertrok Heb ik niet gedronken Daar ben ik wel blij mee Het is soms lastig om alles in woorden (samen) te vatten Maar we delen hier iets, herkenning En dat is fijn Want ondertussen "moeten" we gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Rus an Jopie en dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 nee jij bent niet hetzelfde jij kunt stoppen de rode draad van het verleden moet stoppen dat is precies de blinde vlek ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 (bewerkt) Het leven is geen wedstrijd Het gaat er niet om wie het beter "doet" Of wie zich rottiger "voelt" Het gaat m.i. om inzicht Met open ogen kijken Stick to the facts En patronen "durven" doorbreken (of niet, dat kan ook natuurlijk) Al betekend dat "verlies" En toch, bovenal blijven genieten in vertrouwen, wat het leven je biedt Fijne avond allen! 4 december 2015 bewerkt door Mai smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 "The show must go on.." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 slaapwel en eerst je schoentje zetten nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Ik meld me even af, dag 11 al. Gister was ik de tel kwijt. Ik wil nog even zeggen dat ik de indruk heb dat Agnieta in de verdediging zit/zich aangevallen voelt. Dat roept dan dus verzet op. Misschien is dat niet de tofste positie van waaruit gewenste verandering kan optreden. Ken de situatie zelf niet goed genoeg om iets meer inhoudelijk te zeggen. Maar de sfeer moet wel goed genoeg blijven hier en veilig voor een ieder. Weltrusten Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden