lady jane Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 indon. curry, hamlapje fijngeknipt mihoen 3 kleuren papr./cougette en ahummm spruitjes. gebakken uitjes erover Een restjes wokpan vol, morgen weer dus jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Fijn gesprek gehad met bedrijfsarts. Voorlopig mag ik van hem komende 3 weken nog niet aan het werk. Eerst opzet van behandeling afwachten. Daarna rustig re-integreren. smart, Yvonne, Meya en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Mexicaanse wraps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Goh wat fijn voor je Blondie, eindelijk komt er een beetje rust bij je. Heerlijk, ik ben ontzettend blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Hopelijk komt die rust Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 ps: Mai hoe gaat ie nu dan? Zit je een dagje na mij?? Nee Zaterdag weer veel gedronken Tijdens concert bezoek Was dus te vroeg voor mij Sindsdien weer afbouwen om binnenkort weer "veilig" te kunnen stoppen Zodra de stopperiodes frequenter en langer worden Ben ik alweer heel erg blij smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Goeie avond , overigens lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Goede avond allemaal. Hard gewerkt, gesport en aan mijn herstel gewerkt (dagboek/balans). Dat helpt enorm: voor mezelf op een rijtje zetten hoe vaak het met alcohol misging, hoe slecht ik me de laatste jaren voelde maar ook hoe goed ik me voel als ik niet drink. Vandaag toch mijn vaste rondje van 40 km gefietst: was wel koud en nat maar dan waardeer je je warme huis en douche nog meer. Net zoals dat ik eindelijk, na mijn 40e, mijn leven ben gaan waarderen. Ook als het flink tegenzit net zoals een dikke week geleden. Nog een goede avond gewenst allemaal met veel pepernoten en warme choco! jowan en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Mai hoe ga jij dan naar zo'n concert toe? Ik bedoel neem je jezelf dan voor om niets te drinken of een paar? En je hebt het over stopperiodes. Wat neem je je dan voor? Een tijd stoppen om daarna weer proberen rustig te drinken of wil je het liefst voorgoed stoppen. Ik vraag dat omdat het me niet duidelijk is wat je nu precies wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Poeh, ik merk dat ik een beetje nerveus wordt van al je vragen Bolletje Ik vind het lastig nu een kant en klaar antwoord te geven Even "teveel" nu Dus ik "parkeer" hem even, als je het niet erg vind Wil er graag op terugkomen, op een voor mij "beter/rustiger" moment Fijn dat je me wilt en probeert te begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 In het HIER en NU blijven Daar ligt nu mijn focus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Het antwoord staat in je post-script, Mai :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ja precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Oké Mai. En sorrie voor het vele gevraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 (bewerkt) Geen sorry Vragen staat vrij Ik geef aan of ik daar nu wel,- of niet op in kan/wil gaan 30 november 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 morgen weer een dag, Mai. ik meld mij droog af, lekker boek mee en lekker slapen, tot morgen, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Val ff binnen. Zou eigenlijk iemand moeten bellen. Geen zucht, zit aan de hutspot. Net klaar. Alles ging vandaag mis wat mis kon gaan. Morgen nog EEn hectische dag en dan even rustig aan. Niks voor mij al die stress. Dank voor t luisteren/ lezen.... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ik kreeg vanmiddag ineens fikse maagpijn. Kent iemand dit als afkickverschijnsel of heb ik gewoon een dagje pech? Wat rennie en pcm en potters dropjes. Bij vlagen zakt het af of komt weer op. Erg vervelend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ik deed bijna de periscoop omhoog op de weg terug van de AA bijeenkomst, wat een natte boel op de snelweg. Dacht dat ik de Maas ingereden was. Goeie bijeenkomst gehad, daarvoor heel lekker gegeten! Zelf gemaakt voer is zoveel beter. En langzaam-koken ligt me wel. Ik ga zo te kooi, de dag is lang genoeg geweest. Welterusten en wellicht tot morgen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Dag 7 voor mij! Best een beetje trots. Welterusten allen Mai, An, HappyDays en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Morgen vroeg op Dus, ik ga ook opslomen Dank en een fijne nacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ook ik mag me weer droog afmelden. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ik kom wel eens verslaafden tegen die na een poosje droog gestaan te hebben en/of in herstel geweest te zijn, vinden dat het zo wel genoeg geweest is. Die zeggen dan naar het "normale leven" terug te willen. Ik vraag me dan af welk "normaal leven"? Ik heb nooit normaal geleefd, hoe ver ik ook terugga in mijn herinneringen. Het leven wat ik nu probeer te leven is veruit het meest normale en menselijke leven wat ik ooit had. Als je dat punt bereikt, dat je vindt dat het wel genoeg geweest is, ontken je eigenlijk weer dat je de ziekte verslaving hebt. Maak je als het ware Stap 1 weer ongedaan (of je hebt hem destijds niet helemaal goed gedaan....) Iemand met bijv, diabetes kan ook niet zeggen: Och dat geklooi met die spuit en dat prikken in mijn vinger: genoeg geweest. Terug naar normaal. Maar ook voor hen is dat er niet. Het recept wat voor mij werkt is: eraan blijven werken en de aandacht ervoor niet laten verslappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ik meld me droog af. Welterusten iedereen ;^) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Meld me droog af, slaap zacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden