Spring naar bijdragen

Maandag, 30 november 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Soms heb ik het gevoel dat het wel weer kan Yvon...

Dan voel ik mij redelijk goed en weet ik van ellende niet wat ik de hele dag thuis doe.

Echter het andere moment word ik overvallen door een paniek en angst zo erg dat ik niet eens alleen naar buiten durf gaan...dan moet ik echt aan het handje van mijn pa samen de doggiedog uitlaten of mijn boodschapjes zien binnen te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoop ik eigenlijk dat je straks last hebt van dat laatste gevoel. 

En indien niet.... dan toch de nadruk leggen op die momenten, en dat die gewoon heel veel

voorkomen. Ga alsjeblieft niet proberen je 'beter' voor te doen dan je nu over het algemeen bent

Blondie, dan weet je al bij voorbaat wat de uitkomst gaat zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

 

vanmorgen vroeg wakker, heb even getwijfeld om hier weer te schrijven. Maar wegblijven zou nog een stap achteruit betekenen. Ik heb me vandaag voorgenomen om bewust te genieten van de geluksmomentjes.

Ik heb er al 3....

Lekkere koffie

Een gekke bejaarde Pippin die rennend en rollend over het gras mij liet weten dat zij het hier geweldig vindt.

Ik keek net naar buiten, zie 2 konijnen over het veld en door de struiken met elkaar spelen, en dat in de stad.

 

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je besloten hebt om te blijven schrijven Hummer!

Doen! In de goede maar ook in de moeilijke momenten. Echt doen. We zitte. Hier niet omdat het allemaal zo makkelijk is of om succesverhalen op te hangen. En volgens mij heb je ook veel om trots op te zijn de afgelopen week.

@Blondie, hang in there. Vertel eerlijk aan de bedrijfsarts hoe het is en zie wat er uit komt. Als hij je re-integratie dmv sport aanbied dan zou ik dat doen. Heb ik hele goede resultaten van gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier regen.... veel. Dat wordt straks niet leuk lopen met de hondjes. Zij houden er ook niet van om nat te worden .

Sterkte, Blondie. Hier jaren geleden ook ervaring met de bedrijsarts. Geen goede ervaring. Hij zit er zeker niet voor de zieke, maar alleen voor het bedrijf. Angst/paniek/burn-out/depressie??? Kan hem 't schelen.... werken moet je. Ik heb destijds de strijd opgegeven, ik kon niet meer. Ik werd er alleen maar zieker van. Ik heb ontslag genomen. Is een goede beslissing geweest. Ja, minder inkomen, maar dat weegt niet op tegen alle ellende. Nu had ik natuurlijk wel het geluk dát ik deze beslissing kon nemen, omdat ik niet de kostwinner ben. En ook dat mijn lief het niet erg vond dat ik stopte met werken. Hij stond er helemaal achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...