smart Geplaatst 3 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Ik snap je LJ. Ik ga er nog wel verder over praten... maar soms is zelfs het bemoederen me wat teveel (alsof ik zelf niet de consequenties kan overzien....?) en deze week waren er nog zo een paar momenten dat ik dacht: laat mij es even met rust! Tuurlijk hoor ik wat ze mogelijk nog meer zegt... (cq zeggen) Beetje een gevoel van 'wat doe ik fout' .. deze week. Dus ben wel in een nare modus gezakt. Slachtoffer ligt weer op de loer! Hup hup: aanpakken dus!! Vanmiddag gelijk dat ijsje maar es gekocht voor mij en buuf Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Inderdaad gewoon vragen aan haar Smart ^^ Dan weet je gelijk wat ze er mee bedoelt ^^ smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Oh wat fijn om weer te lezen hoe die integere Smart hard aan het werk is. De kracht van kwetsbaarheid. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Met veren in de kont.... eummmhhh, kreun, dat praat heel moeilijk, wist je dat? Mooi dast er weer bist mien wicht! Man man man.... voel me gelijk weer opgeknapt! 5 juni 2017 bewerkt door smart ik heb me bedacht..... haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Met veren in de mond praat pas echt lastig! Mmmm pffft-pffft mmfffoooi dabssterr weeffr bift (of zo iets) smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Wat zou ze nou toch herzien hebben... zucht, dat wordt weer wakker liggen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 1 minuut geleden zei Bob: Met veren in de mond praat pas echt lastig! Mmmm pffft-pffft mmfffoooi dabssterr weeffr bift (of zo iets) Hahahahaha! Trouwens, waar haal jij dan die veren zo snel vandaan? Of zei al iemand dat je zo subtiel geestig bent? Ik dacht het niet, bob. Nu pas! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik zelf niet, maar ik stelde me zo voor hoe het zou klinken als iemand zo moest praten. smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Ha, stel lolbroeken!! (zit net in een ernstig stukkie...) Met vriendin gesproken, slechts indirect trouwens. Ik realiseerde me dat er meerdere dingen meespeelden: ik werkte deze winter weer geregeld, zij rijdt niet graag in het donker en we hebben beiden last van chronisch geldgebrek/benzinekosten. Zagen elkaar soms "halverwege" of in de sauna. Dat wel + app contact. Verder maakte ze zich best ongerust over mij en mijn aanvankelijke adoratie en zorg rondom ... (ze kent me...) Ik kon nu meer vertellen en een foto laten zien... ze snapt het nu beter. Bovendien is ie nu serieus aan het mailen met me, hij komt graag weer enne... neemt goede raad aan. Wow. Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het haat als er mensen worden uitgesloten en dat gevoel had ik bij ... Enne soms moet een mens dan wat doen. Ik zie mijn eigenbelang: altijd dingen willen delen met anderen, maar waar zijn ze dan? Ja, dan wil je wel ook met elkaar op kunnen schieten... enz. Vanteenkomtutander niks mis mee. De wereld redden lukt me niet. Dan maar wat poezelen in het klein. Enfin, een veelste goede vriendschap om ruzie te kunnen krijgen.... het bestaat!! dag dag! ja gekke Bob, ook voor jou, hihi 30 juni 2017 bewerkt door smart Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 even een tip om met alleen reserveerkosten naar de sauna te kunnen (Peize); in de 4 grootste kranten staan 6 weken lang zegels; met 4 (2 per keer uitprinten mag als je wilt, dan nog 2 originele erbij) + 5,95 een gratis toegang. Op de bieb uitknippen, vriendinnen vragen te sparen en je kunt maanden vooruit. Ze staan er niet elke dag in trouwens dus goed zoeken/opletten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Ik zal er es op letten, maar maak geen gebruik van kranten... (ik kan op het werk wel in het oud papier gaan neuzen ) Heb zelf altijd een soort van kortingskaart voor de enige sauna waar ik erg graag kom. Net weer een nieuwe aangeschaft en ook dichterbij een sauna ontdekt die maar 12.60 per x kost... ook es gaan proberen. Maar bedankt voor de tip. Ja, weinig geld, maar sauna is me heilig... 30 juni 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Wat fijn en goed dat je het hebt gedaan! Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Fijn dat het is uitgepraat met je vriendin! Snap alleen niet precies wat je bedoelt met dat stukje over 'uitsluiten' en R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 (bewerkt) Dat uitsluiten... tja; wil niet teveel over neerzetten. * Ik heb zelf een nare zeurderige week achter me. Misselijk van de weerstand, letterlijk: om dingen die ik MOET (zoals toetsen voor het werk). Maar ook misselijk van andere dingen, teveel informatie over nare dingen in de wereld, mijn woonsituatie, boosheid over onrecht, halve berichten via-via over mijn dochter.... kortom wat hangen en wurgen. Ik heb dan sterk de neiging te gaan somberen, de yoga over te slaan... in bed te gaan liggen... Onlangs een test gedaan bij hulpverlener (ik mag hem ter controle nog een x doen): hier kwam o.m. uit dat ik meen recht te hebben op dingen (oeps). Vandaar dat ik vind.... dat een boel dingen anders zouden moeten. Beter...Sjaaaaaaa Overigens een erg leuke test: ik scoorde het hoogste op gz= gezonde volwassene en bk= blije kind Maar ook op... SO= strenge (innerlijke) ouder en WK= woedende kind. Nu de balans..... dus snel de laatste paar toetsen maken, trachten de weerstand los te laten en het weer wat leuker gaan maken allemaal... Nee, valt niet altijd mee.. 30 juni 2017 bewerkt door smart privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Interessant die uitslag!! Kun je wat mee denk ik? ^^ En niet in bed blijven liggen Smart jezelf een liefdevolle schop onder je derrière en naar die yoga smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 (bewerkt) Interessant Smart. Entitlement hier ook een bekende. Van mijn echtgenoot dan. Wat een dingen die we uitzoeken hè. Maar goed om te doen! 9 juni 2017 bewerkt door Lika smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Gezonde volwassene en blij kind... dat is wel een fijne score, ik bedoel: mooie basis! Heb je het roer kunnen omgooien? Steek jij nog energie in het schrijven, of schiet dat er bij in? smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Van die ommedraai is weinig over, vooral omdat ik weer aan het werk moest (o.a.) Ik zal moeten wachten tot mijn pensioen . Ondertussen wel veel lezen, echt heerlijk. Van Dis zijn Buitengebied vond ik grote klasse! Incidenteel vanuit boosheid zet ik nog wel es wat op papier, over de zorg bv. Maar dat is toch wel echt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik zwiep even langs aan mijn liaan om een hartje te geven smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Ha Smart! 'buitengebied' heb ik ook op mijn lijstje staan. wel jammer van het schrijven, ik dacht dat je dat zo graag deed. 27 juni 2017 bewerkt door basta smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Wat ben jij toch ook een schat Reacher! Zwiep nog maar eens vaker langs! Hoe is het met je?? ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ah nog zo eentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ja, Reacher is een (geestige) schat. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (Tegelijk gepost) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden