Spring naar bijdragen

Smart


smart

Aanbevolen berichten

Ik snap je LJ. Ik ga er nog wel verder over praten... maar soms is zelfs het bemoederen me wat teveel (alsof ik zelf niet de consequenties kan overzien....?) en deze week waren er nog zo een paar momenten dat ik dacht: laat mij es even met rust! Tuurlijk hoor ik wat ze mogelijk nog meer zegt... (cq zeggen)
Beetje een gevoel van 'wat doe ik fout' .. deze week. Dus ben wel in een nare modus gezakt. Slachtoffer ligt weer op de loer!
Hup hup: aanpakken dus!!

Vanmiddag gelijk dat ijsje maar es gekocht voor mij en buuf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met veren in de kont.... eummmhhh, kreun, dat praat heel moeilijk, wist je dat? :blink:

Mooi dast er weer bist mien wicht!     Man man man.... voel me gelijk weer opgeknapt! :)

bewerkt door smart
ik heb me bedacht..... haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bob:

Met veren in de mond praat pas echt lastig! 

Mmmm pffft-pffft mmfffoooi dabssterr weeffr bift (of zo iets) :lol: 

Hahahahaha! 

Trouwens, waar haal jij dan die veren zo snel vandaan? Of zei al iemand dat je zo subtiel geestig bent? Ik dacht het niet, bob. Nu pas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, stel lolbroeken!! :D:D:D      :blush:

(zit net in een ernstig stukkie...)

Met vriendin gesproken, slechts indirect trouwens. Ik realiseerde me dat er meerdere dingen meespeelden: ik werkte deze winter weer geregeld, zij rijdt niet graag in het donker en we hebben beiden last van chronisch geldgebrek/benzinekosten. Zagen elkaar soms "halverwege" of in de sauna. Dat wel + app contact. Verder maakte ze zich best ongerust over mij en mijn aanvankelijke adoratie en zorg rondom ... (ze kent me...) Ik kon nu meer vertellen en een foto laten zien... ze snapt het nu beter. Bovendien is ie nu serieus aan het mailen met me, hij komt graag weer enne... neemt goede raad aan. Wow. Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het haat als er mensen worden uitgesloten en dat gevoel had ik bij ... Enne soms moet een mens dan wat doen. Ik zie mijn eigenbelang: altijd dingen willen delen met anderen, maar waar zijn ze dan? Ja, dan wil je wel ook met elkaar op kunnen schieten... enz. Vanteenkomtutander ;) niks mis mee. De wereld redden lukt me niet. Dan maar wat poezelen in het klein. :P

Enfin, een veelste goede vriendschap om ruzie te kunnen krijgen.... het bestaat!!

dag dag! :lips::lips::lips:  ja gekke Bob, ook voor jou, hihi

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een tip om met alleen reserveerkosten naar de sauna te kunnen (Peize); in de 4 grootste kranten staan 6 weken lang zegels; met 4 (2 per keer uitprinten mag als je wilt, dan nog 2 originele erbij) + 5,95 een gratis toegang. Op de bieb uitknippen, vriendinnen vragen te sparen en je kunt maanden vooruit. Ze staan er niet elke dag in trouwens dus goed zoeken/opletten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal er es op letten, maar maak geen gebruik van kranten... (ik kan op het werk wel in het oud papier gaan neuzen :D)
Heb zelf altijd een soort van kortingskaart voor de enige sauna waar ik erg graag kom.
Net weer een nieuwe aangeschaft en ook dichterbij een sauna ontdekt die maar 12.60 per x kost... ook es gaan proberen.

Maar bedankt voor de tip.
Ja, weinig geld, maar sauna is me heilig... :)

 

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat uitsluiten... tja; wil niet teveel over  neerzetten.
*

Ik heb zelf een nare zeurderige week achter me. Misselijk van de weerstand, letterlijk: om dingen die ik MOET
(zoals toetsen voor het werk). Maar ook misselijk van andere dingen, teveel informatie over nare dingen in de wereld,
mijn woonsituatie, boosheid over onrecht, halve berichten via-via over mijn dochter.... kortom wat hangen en wurgen.
Ik heb dan sterk de neiging te gaan somberen, de yoga over te slaan... in bed te gaan liggen...

Onlangs een test gedaan bij hulpverlener (ik mag hem ter controle nog een x doen): hier kwam o.m. uit dat ik meen
recht te hebben op dingen (oeps). Vandaar dat ik vind.... dat een boel dingen anders zouden moeten. Beter...Sjaaaaaaa :huh:

Overigens een erg leuke test: ik scoorde het hoogste op gz= gezonde volwassene en bk= blije kind  :)
Maar ook op... SO= strenge (innerlijke) ouder en WK= woedende kind.
Nu de balans.....

dus snel de laatste paar toetsen maken, trachten de weerstand los te laten en het weer wat leuker gaan maken allemaal...
Nee, valt niet altijd mee..

bewerkt door smart
privacy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die ommedraai is weinig over, vooral omdat ik weer aan het werk moest (o.a.)
Ik zal moeten wachten tot mijn pensioen ;). Ondertussen wel veel lezen, echt heerlijk.
Van Dis zijn Buitengebied vond ik grote klasse!

Incidenteel vanuit boosheid zet ik nog wel es wat op papier, over de zorg bv.
Maar dat is toch wel echt anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...