rapilos Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Gaat het nog ErikB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Hoi Rapilos, ja gaat wel. Moet even doorbijten nu. De neiging om nu naar de supermarkt te gaan is groot, maar ik kan me beheersen. Straks rond 19u kan ik in de sportschool in de sauna terecht, dan ben ik veilig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Goed hoor ErikB Sporten is goed voor lijf en leden moet je maar denken. Fijne avond dan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 ErikB, een neefje van AliB? Als het dagpact voor jou nu nodig is is het nooit te laat hoor. Dat bepaal je helemaal zelf. In ieder geval wel hartstikke goed dat je in de gate hebt wanneer jouw zwakke tijden zijn. Veel plezier in de sportschool en sauna. ErikB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Mag ik me al afmelden voor de dagpact? Vanuit de Flixbus bij Bellinzona. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Net thuis. Nu nog kokkerellen... Aardappelbolletjes uit de actifry, doperwtjes en gehaktbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Hoe bevalt de flixbus jowan? De toekomstmuziek voor nl begreep ik. Goede terugreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 mooie film op Veronica start nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Tranen met tuiten... rtl 4 Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Zo herkenbaar RTL4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 10 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Ik meld me droog af. De wind alleen is niet zo erg maar die regen erbij....bah. Twee keer natgeregend vandaag :-( Na ja: nat van buiten maar 'droog' van binnen is beter dan andersom. Maar ik duik nu wel lekker onder mijn dikke dekbed met een boek. Tot morgen allemaal! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Echt wat een verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Dagpact:jowanMeyaWijfieLila ErikB Detail maar ik vind het vervelend, ik ben hier al jaren Erik. Kan daar rekening mee gehouden worden? ErikB is verder duidelijk voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 En ga zo slapen. Goede nacht iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Goede nacht allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Heee Bolletje..jou herken ik nog wel uit een eerder forum leven...toen heette ik nog GewoonErik. Heb het vandaag droog gehouden, sauna was lekker. Morgen weer een droge dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Droog voor dagpact, slaap zacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Welterusten beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Alles met aandacht Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden