jowan Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goeie zondagmorgen. Dagapct: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Een mistige morgen buiten maar helder in het hoofd dus vandaag gaat weer een mooie, droge dag worden. Een goede zondag aan eenieder gewenst! Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen deze eerste morgen voor mij op het dagpact. Zo klaarmaken om te sporten en daarna kokkerellen. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen. Voor het eerst sinds tijden ietswat uitgeslapen opgestaan. Eerst maar eens een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen iedereen. Is het bij jullie ook zo ontzettend mistig. Veel plezier met hardlopen Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Omgeving Rotjeknor een helder blauwe lucht Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen deze eerste morgen voor mij op het dagpact. Goeiemorgen allemaal, @Happiness, bedoel je voor het eerst op de dagdraad of wil je mee doen met het dagpact (een afspraak dat je vandaag niet drinkt)? Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Scherp Meya. Dagdraad bedoel ik inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goeie morgen kanjers hier schijnt de dus geen mist. Van harte welkom Happy Zo vandaag weer dienst. Heb een rol koekjes die ik mee neem voor onze honden. Moet ik stiekem doen want het mag niet maar het zijn zulke lummeltjes die bij ons zitten. Een uit de kluitengewassen labrador. Heel enthousiast en lomp maar lief joh. Dus die ga ik vandaag eens lekker verwennen met tarwekoekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik zie nu een zonnetje door de witte massa heenkomen. Wel zo mager dat ik nog vol in de zon kan kijken. Maar Baarn is van de kust af, daar is het vast minder mistig dan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik ben weg mensen jippieeeeeeeeeeeeeee. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) goeie zonnige morgen frummers Ik ben de dag begonnen met de was en stofzuigen i.p.v. pc bij het ontbijt. Nu de vaat nog van de afgelopen week en dan mag ik naar volleybal. Ik word nog eens verstandig op mijn oude dag. Hoe gaat het Hannah? 1 november 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen beste mensen, Na een mistige start is ook hier de zon door gebroken. Al 2 uurtjes werk erop zitten Heb allemaal een fijne zondag! Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 ik zpu het jammer vinden als je hier niet meer deelt het klinkt al als eenzaam en zwaar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 en ja natuurlijk welgemeend Hannah wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 ik moet naar de trein nu maar lees later bij en pb mag altijd Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Je kunt hier toch altijd een beetje rondhangen en wat meekletsen of iets delen als je dat wilt, Hannah. Jij hoort net zo goed bij het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Wat een mooie dag vandaag. Zit buiten in de zon en het is best warm. Hannah doe dit ook eens. Plaats een stoel buiten en geniet van de zon Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Welke zon, dichte mist hier en dat al bijna week lang. Ergste is dat het ook koud is, brrr. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Halloooos. Ik zit nog even een klein kwartiertje achter de comp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 zit ik eens achter de computer is er niemand! haha Nouja, ik ga een tosti bestellen en wat voor mijn blog schrijven. Liefs en knuffels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Hoi ik ben er wel en lees Hannah en daar zat ik over te denken. Een depressie is vreselijk, vertel mij wat. Je denkt werkelijk dat de zon nooit meer voor je zal schijnen. Ik heb hulp gezocht en dit keer bij verslavingszorg en AA. Nieuwe vrienden erbij en elke keer weer een stapje vooruit. Juist mijn kinderen hebben me de moed gegeven om er werk van te maken. Vandaag een goede dag, dat is op zondag wel eens anders. Toch stond ik vanmiddag oog in oog met de gevaarlijke druppels, ' ach een paar kan geen kwaad...' Ja dus. Thuis heerlijk gegeten en nu dvdtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Goeie avond allemaal, De hele dag bezig geweest met van alles en nog wat en maar een duifje op hoeven halen. Dat was een gezond kuiken dus dat vliegt over een paar dagen uit. Zelfs geen dode dieren op hoeven te rapen. Is dat niet fijn? Zo is het leuk en prettig rijden. Hannah ik heb 2 keer aan je gevraagd hoe het ging met je maar je reageerde niet. Het was een echt serieuze vraag, gewoon omdat je hier ook bij hoort, gewoon bij ons. Ik ben maar gestopt met vragen omdat ik dacht dat het misschien al over zou zijn of dat je de vraag niet prettig vond. 1 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik heb net t filmpje gekeken Iet wat een mooi initiatief. Zo ga ik al 5 jaar fietsen met iemand en het is altijd een win win situatie. Ik hoop dat er een fijne klik is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Vandaag ondanks het mooie weer de hele dag achter mijn strijkplank gestaan. Kan mijn dag met een tevreden gevoel afsluiten. Nog even rondje hond en daarna opslomen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden