lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Nou, ik ga eens kijken wat onze burgemeester aan alcoholvrijs heeft om zijn Gouds Goud te verwennen op de jaarlijkse vrijwilligersavond. Ik had beter iets minder macaroni en koffie kunnen nemen net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Sta hier eigenlijk blanco in LJ, Heb berichten expres niet gelezen vandaag. Maar weet van mensen dat het vaak moeilijk is om hier te komen na uitglijder. En voor verwijten ed, daar is beheerder site voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) Mmm... Gaat de bel... Doe open. Staan er 6 kinderen voor de deur prachtig uitgedost voor halloween. Arghhh, geen snoep in huis 30 oktober 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Was onderweg Blondie, maar helaas, hier gelukkig alleen Sint Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Was even huis opruimen terwijl ik ingelogd was Suikertje. Hoop echt dat je door hulp of medicatie de deur weer uit durft. Goed dat je hier weer meer berichten schrijft en top dat je desondanks niet drinkt. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Goeie avond Melk drink ik al jaren niet meer Het is eigenlijk ook voor zuigelingen bedoeld Zoals de natuur laat zien Fijne avond allen Hee Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Nog niets gedronken Net goed gegeten, rodekool met puree en runderlapje. Nu prop vol. Straks naar de voice kijken.Kreeg weer een vervelende brief van de advocaat van mijn ex, pffff wat komt het toch iedere keer weer aan als je voor leugenaar wordt weggezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Komen ze voor Halloween ook aan de deur? Dat wist ik niet. Dat blijkt... Ik wist het ook niet. The Voice dus met mijn kids nu dus, met de bel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ook weer met toastjes met salades, blauwkaas en brie. Daar gaat mijn gestroomlijnde lijf Dat streepje door je naam voor de zondagwandeling is maar heel dun Blondie ;-) blondie6173 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Volgens mijn pc agenda is het ook morgen pas Halloween. Wel slim bedacht, door die blagen blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Moeilijk momentje hier. Iedereen de deur uit. Trek in wijn! Gelukkig niets in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) Ff doorzetten Somegirl, die trek verdwijnt meestal zo na een half uurtje. Heb je al gegeten? Stop die maag maar flink vol hoor, dan verdwijnt de trek. Komt die trek omdat je nu alleen thuis bent en zelf kan beslissen? 30 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik weet het niet. Misschien de angst om alleen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik zal me volproppen, goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Hartstikke goed joh, lekkere dingen maken voor jezelf. Dan zet je iets fijns tegenover die trek. Zou best kunnen hoor dat je daar wat bang voor bent, maar je zal merken dat als je niet toe geeft aan die trek je sterker en sterker wordt. Gaat echt goed komen. Meld je nog even of het lekker eten geholpen heeft tegen de trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Of gewoon uitzitten, Somegirl, dan ervaar je dat de trek gewoon voorbijgaat zonder dat er iets ergs gebeurt. Hoef je je niet steeds vol te proppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ok zal me nu iets klaarmaken. Bedankt dat je er bent voor mij. Ik heb altijd last van angsten maar toen dronk ik die weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Zojuist een dierbare overleden. Tijd voor een flinke, hele flinke borrel. Zou ik zo denken. Maar ook vandaag neem ik de eerste niet. Maar ik meld me ook nog niet droog af. Dat doe ik pas als ik de telefoontjes achter de rug heb en in bed lig straks. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Sterkte Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 In ere van je dierbare, Meya... Droog doorkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Gecondoleerd Meya en probeer sterk te blijven. Drinken verdoofd maar even, morgen komt het dubbel zo hard terug, plus nog een vette kater. Hoe droger je het houdt des te beter kan je het verlies verwerken. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) Gecondoleerd Meya, Bol weet al dat je nuchter puurder kunt rouwen voor jou kan dit een ook mooie dimensie geven aan je verdriet. 30 oktober 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Somegirl some woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Gecondoleerd Meya. En somegirl, lastig die zucht, weet er alles van. Doe van alles wat je maar wil, als je die eerste slok maar niet neemt. Bij mij ziet het er naar uit dat ik fit EN vrolijk door t weekeinde kom. Alles lekker op orde..... Langzaam gaat het ergens op lijken. Kreeg zowaar een compliment van m'n zoon!,, Zomaar ineens, hij was blij met me. lady jane en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 We hebben dit weekeinde vrienden uit Engeland op bezoek. Vroeger stond daar altijd een fles wijn natuurlijk, vandaag even niet. En dat is toch eventjes wennen:-) Maar het gekke is: ik moet er meer aan wennen dan zij (alhoewel zij best een glaasje wijn bij de pizza wilde, was het zonder ook best). Na goed, ikzelf had geen moment trek en het moet gewoon maar slijten zodat ik wat comfortabeler ermee ben als andere mensen inmijn huis drinken.... Goede avond nog allen! ps. in mijn voorgaande mail had ik het over 'dronken berichten' Is de regel op het forum dat je daar niks over zegt? Ik vind de AA regel zelf goed: zelfs als je gedronken hebt op de dag zelf, ben je van harte welkom op een meeting maar wordt je vriendelijk verzocht stil te blijven tijdens het share gedeelte. Ik veroordeel niemand hoor! Ik ben zelf zo vaak in de fout gegaan, mensen dronken bellen en de volgende dag er niks meer vanaf weten :-( Brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden