Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 oktober

blondie6173

Aanbevolen berichten

Nog niets gedronken :) Net goed gegeten, rodekool met puree en runderlapje. Nu prop vol. Straks naar de voice kijken.Kreeg weer een vervelende brief van de advocaat van mijn ex, pffff wat komt het toch iedere keer weer aan als je voor leugenaar wordt weggezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed joh, lekkere dingen maken voor jezelf. Dan zet je iets fijns tegenover die trek. ;)

Zou best kunnen hoor dat je daar wat bang voor bent, maar je zal merken dat als je niet toe geeft aan die trek je sterker en sterker wordt. Gaat echt goed komen. Meld je nog even of het lekker eten geholpen heeft tegen de trek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist een dierbare overleden. Tijd voor een flinke, hele flinke borrel. Zou ik zo denken. Maar ook vandaag neem ik de eerste niet.

Maar ik meld me ook nog niet droog af. Dat doe ik pas als ik de telefoontjes achter de rug heb en in bed lig straks.

Hou vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gecondoleerd Meya.

En somegirl, lastig die zucht, weet er alles van.

Doe van alles wat je maar wil, als je die eerste slok maar niet neemt.

Bij mij ziet het er naar uit dat ik fit EN vrolijk door t weekeinde kom.

Alles lekker op orde.....

Langzaam gaat het ergens op lijken.

Kreeg zowaar een compliment van m'n zoon!,,

Zomaar ineens, hij was blij met me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben dit weekeinde vrienden uit Engeland op bezoek. Vroeger stond daar altijd een fles wijn natuurlijk, vandaag even niet. En dat is toch eventjes wennen:-)

Maar het gekke is: ik moet er meer aan wennen dan zij (alhoewel zij best een glaasje wijn bij de pizza wilde, was het zonder ook best). Na goed, ikzelf had geen moment trek en het moet gewoon maar slijten zodat ik wat comfortabeler ermee ben als andere mensen inmijn huis drinken....

Goede avond nog allen!

ps. in mijn voorgaande mail had ik het over 'dronken berichten' Is de regel op het forum dat je daar niks over zegt? Ik vind de AA regel zelf goed: zelfs als je gedronken hebt op de dag zelf, ben je van harte welkom op een meeting maar wordt je vriendelijk verzocht stil te blijven tijdens het share gedeelte. Ik veroordeel niemand hoor! Ik ben zelf zo vaak in de fout gegaan, mensen dronken bellen en de volgende dag er niks meer vanaf weten :-( Brrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...